email facebook twitter rss

Εργαλεία
A+ R A- wide normal
Σύνδεση
  • Skip to content
  • Αρχική Σελίδαsummary
  • Σχετικά με εμάς 
  • Κατηγορίες 
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Διάφορα
    • Online Παιχνίδια
  • Web TV 
    • Internet Live TV Streams
  • Τελευταία Νέα 
  • Links 
  • Επικοινωνίαwith us
Τρίτη, 19 Δεκέμβριος 2017 23:14
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(3 ψήφοι)

ΑΡΗΣ - Νίμπουργκ 65-71 | Άγγιξε την επική ανατροπή …αλλά ηττήθηκε

  • Γράφτηκε από τον  PlanetARIS
  • μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Εκτύπωση
  • E-mail
  • 21 σχόλια
ΑΡΗΣ - Νίμπουργκ 65-71 | Άγγιξε την επική ανατροπή …αλλά ηττήθηκε 5.0 out of 5 based on 3 votes.
ΑΡΗΣ - Νίμπουργκ 65-71 | Άγγιξε την επική ανατροπή …αλλά ηττήθηκε

Διπρόσωπος παρουσιάστηκε για ακόμη ένα παιχνίδι ο ΑΡΗΣ μας γνωρίζοντας νέα ήττα από τη Νίμπουργκ σε ένα παιχνίδι θρίλερ που θα μπορούσε να το κερδίσει παρά την περίεργη εξέλιξη του.  Η επιστροφή από το -25 στο +1 μας έκανε να πιστέψουμε ότι θα παίρναμε τη νίκη αλλά οι Αμερικάνοι  γκαρντ της  Νίμπουργκ είχαν διαφορετική άποψη, πήραν τα μεγάλα σουτ και χάρισαν τη νίκη στους Τσέχους.

ΆΡΗΣ για λύπηση είχαμε γράψει μετά τον αγώνα με τον Προμηθέα και κάπως έτσι για λύπηση ήταν και ο ΑΡΗΣ του πρώτου ημίχρονου. Έλλειψη συγκέντρωσης, μηδέν πάθος, πολλά νεύρα, λάθη, αστοχία και αδιαφορία στην άμυνα ότι αυτά που μου έδειξε ο ΑΡΗΣ στα πρώτα είκοσι λεπτά. Ομάδα χωρίς αρχή, μέση και τέλος που μοιρολατρικά έπαιρνε μέσα στο γήπεδο ότι ακριβώς της άξιζε… Όλα αυτά όμως έμειναν στα αποδυτήρια. Ο Π.Γιαννάκης βρήκε στο πρόσωπο του νεαρού Πουλιανίτη τον παίκτη που το πάθος του στην άμυνα και την ψυχραιμία στην επίθεση αφύπνισε τους συμπαίκτες του και τους έπεισε ότι αυτή η εικόνα δεν τους αξίζει και ότι το παιχνίδι παρά το μείον -25 δεν είχε κριθεί. Με αμιγώς Ελληνικά σχήματα και απίστευτη ενέργεια στην άμυνα οι παίκτες του Π.Γιαννάκη εγκλώβισαν τους Τσέχους και κατάφεραν με κάποια σπουδαία καλάθια κυρίως από τους Βασιλόπουλο, Αθηναίου,  Τσαϊρέλη και Πουλιανίτη το 23-42 του ημιχρόνου έγινε 61-60 λίγα λεπτά πριν τη λήξη. Σε εκείνο το σημείο οι Ρέι και Λόρενς κόντρα στη ροή του αγώνα και κάθε λογική μπασκετικού πλάνου και αντίδρασης πήραν τα δύσκολα σουτ και μας εκτέλεσαν με μια εκνευριστική ευκολία δίνοντας τέλος στην προοπτική μιας ανεπανάληπτης  ανατροπής που θα είχε πολλαπλά οφέλη για την ομάδα.

Παρά την όποια προσπάθεια η ήττα είναι γεγονός όπως και γεγονός είναι ότι η ομάδα δείχνει παρατημένη στην  τύχη της με μια διοίκηση που ως τώρα φαίνεται να αδυνατεί να της παρέχει τα βασικά. Το ξέσπασμα του Δράκου στη συνέντευξη τύπου είχε πολλαπλούς αποδέκτες και θα  πρέπει όλοι μας (και κυρίως αυτοί που αισθάνονται δικαιωμένοι με αυτή την κατάσταση) να το κατανοήσουμε μπας και αντιληφθούμε το τι έχει γίνει στον ΑΡΗ φέτος αλλά το τι συμβαίνει ακόμη και σήμερα. Λάθη έχουν γίνει από όλους αλλά αυτοί που έχουν απομείνει να παλεύουν να κρατήσουν τη σημαία του ΑΡΗ ψηλά είναι οι τελευταίοι που φταίνε και σίγουρα αξίζουν τη στήριξη όλων μας. Όσο για τη διοίκηση τα χρονικά περιθώρια έχουν στενέψει απειλητικά… Ενίσχυση της ομάδος χθες!

ΥΓ. Ότι και να πούμε για το επίπεδο των διαιτητών του BCL είναι λίγο… επιεικώς μπορούν να χαρακτηριστούν άσχετοι και επικίνδυνοι για το άθλημα.

ΥΓ2. Και για όσους αρνούνται να καταλάβουν το τι ακριβώς συμβαίνει και πιστεύουν σε διαχειριστές-σωτήρες ας βάλουν κάτω τα νούμερα όπως ακριβώς τα αναφέρει ο "δίαυλος επικοινωνίας" με την "Αρειανή οικογένεια". Από τη μια τα 500.000€  δανεικά των 5 από την άλλη τα περίπου 500.000€  αγύριστα που ήδη πλήρωσε ο Λάσκαρης αποκλειστικά για τις υποχρεώσεις του ΑΡΗ προς το δημόσιο ώστε μέχρι και το καλοκαίρι η ομάδα να είναι 100% εξασφαλισμένη. Τελικά οι λύσεις έχουν να κάνουν με τα χρήματα και το καλό του ΑΡΗ ή μόνο με τα πρόσωπα που προτιμάμε να βλέπουμε στα βελούδινα του Παλέ;

ΥΓ3. Όποιος "νιώθει" έρχεται και στηρίζει οι υπόλοιποι ας κάνουν "αποχή" μέχρι να λυθούν τα προβλήματα δια μαγείας...

ΥΓ4. Για την κατάθεση ψυχής που έγινε από τον τεράστιο Παναγιώτη Γιαννάκη θα αναφερθούμε εκτενέστερα αύριο.

Δημοσιεύθηκε στην κατηγορία Μπάσκετ(ανασκόπηση αγώνων)
Ετικέτες
  • ΑΡΗΣ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
  • ΝΙΜΠΟΥΡΓΚ
  • ΤΣΕΧΙΑ
  • ΕΥΡΩΠΗ
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • ΠΑΛΕ
  • BASKETBALL CHAMPIONS LEAGUE
  • FIBA
  • ΠΟΥΛΙΑΝΙΤΗΣ
  • ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ
Tweet
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Κύμη - ΑΡΗΣ 94-69 | Επιστροφή στις κακές εμφανίσεις και στις ήττες ντροπής ΑΡΗΣ - Τρίκαλα 82-63 | Έβγαζε φωτιές και το έκανε περίπατο! »

21 σχόλια

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Πέμπτη, 21 Δεκέμβριος 2017 18:33 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    ΑΡΗΣ-ΤΡΙΚΑΛΑ,στις 30 Δεκεμβρίου ημέρα Σάββατο στις 6.30 το βράδυ.Ο τελικός για φέτος μέχρι τον επόμενο.Ελπίζω ότι θα είμαστε όλοι εκεί,ακόμα κι αν δεν έχει βρεθεί ως τότε λύση,για να μην μπούμε σε περιπέτειες...

  • Σύνδεσμος σχολίου Q Πέμπτη, 21 Δεκέμβριος 2017 18:28 δημοσιεύθηκε από Q

    Nαι φίλε Πλάνετ,μιλάω για επιστροφή Παπακυριάκη ο οποίος δεν απέτυχε,του πιστώνεται μάλιστα ο ρόλος στην επιλογή των πολύ καλών ξένων το καλοκαιρι του 2015,το έχω ξαναπεί.Και καμία σχέση φυσικά με τον Αρβανίτη,ο οποίος θα μάθει το μπασκετ που ξέρουμε εμείς-και ο Παπακυριάκης-ίσως σε μια άλλη ζωή...Για τα δανεικά του Σαββίδη προς τον συμπολίτη έχεις δίκιο,το έχω ξαναγράψει κι εγώ ότι έτσι είναι,ο συμπολίτης δεν χρωστάει όσο είναι μεγαλομέτοχος ο Ιβάν,μετά όμως...Αλλη η περίπτωση του Λάσκαρη.Και ο Γιαννάκης είναι όντως πολύτιμος και από τη θέση του προέδρου θα έχει πολλά να προσφέρει.Διοίκηση δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή που μιλάμε έτσι κι αλλιώς και το παιχνίδι στις 30-12 στο Παλέ με τα Τρίκαλα αν δεν κάνω λάθος,είναι αγώνας επιβίωσης,πιο σημαντικός και από το αξέχαστο παιχνίδι με τον Μίλωνα,στο οποίο ήμουνα φυσικά παρών.Και αυτό το αναφέρω παρεμπιπτόντως.Και για τα δανεικά των Γράντα,Τσαρούχα,Κοντομηνά έχεις δίκιο,αυτή είναι η ιστορία.Δεν δουλεύει πάντα έτσι όμως η φάση.Υπάρχουν άνθρωποι σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ που μόνο έβαλαν λεφτά ως παράγοντες,μέτοχοι κτλ. και δεν πήραν πίσω τίποτε,ούτε δανεικά έδωσαν ή διεκδίκησαν ποτέ...

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Πέμπτη, 21 Δεκέμβριος 2017 18:00 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Δηλαδή SharpAris, σε ενδιαφέρει η "παράμετρος" που βρήκε τα λεφτά ο Λάσκαρης και πλήρωσε υποχρεώσεις του ΑΡΗ αλλά δεν σε ενδιαφέρει η "παράμετρος" ποια είναι η εναλλακτική λύση και αν η εναλλακτική λύση περιλαμβάνει χρήματα?

    Και για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο το θέμα σχετικά με τις υποχρεώσεις και τα χρήματα που μπαίνουν. Τα χρέη του ΑΡΗ βαραίνουν την ΚΑΕ της οποίας είναι ιδιοκτήτης ο Λάσκαρης άρα βαραίνουν και τον ίδιο. Το άρθρο 99 αφορά παλιά χρέη και αν χτύπα ξύλο κάποια στιγμή ακυρωθεί αυτά τα χρέη θα βαραίνουν και αυτούς που τα έκαναν. Το βάζει χρήματα ο ιδιοκτήτης στην ομάδα μέσω μετοχών ή άλλων τρόπων σημαίνει λεφτά αγύριστα. Αντιθέτως τα λεφτά των 5 του Αρβανίτη ήταν δανεικά και κόλλησαν ακριβώς σε αυτό το σημείο. Οι άνθρωποι καλά κάνανε και ήθελαν να τα διασφαλίσουν γιατί επρόκειτο για δανεικά χρήματα. Όχι χρήματα που θα γινόντουσαν μετοχές και θα έμεναν στην ομάδα όπως πρότεινε ο Λάσκαρης ούτε χορηγίες για να μπουν έτσι απλά στην ομάδα. Τώρα αν για το δανεικά που λες αναρωτιέσαι με ποια μορφή μπαίνουν τα χρήματα αυτό που συνηθίζουν ΟΛΟΙ οι μεγαλομέτοχοι είναι ή να έχουν προσωπική καρτέλα που την μετοχοποιούν σε κάποια ΑΜΚ ή τα διοχετεύουν μέσω κάποιας εταιρίας τους. Ενδεικτικά θα σου πω ότι τα 11εκ. ευρώ που πλήρωσε ο Σαββίδης τα χρέη του μπαογκ πλέον ο μπαογκ τα χρωστάει στον Σαββίδη. Ενώ και όταν έπρεπε στο ποδόσφαιρο να μπει η ομάδα στο άρθρο 44 ο μεγαλύτερος πιστωτής ήταν ο Γράντας που έπρεπε να υπογράψει τους όρους. Και εκ των υστέρων όταν έφυγε και ο Κοντομήνας μεγάλο κομμάτι από το τότε χρέος του ΑΡΗ ήταν προς εταιρίες του Κοντομηνά. Έτσι δούλευε και δουλεύει η φάση. Η ουσία όμως είναι πάντα να υπάρχει το χρήμα, τα υπόλοιπα είναι διαδικαστικά.

    Φίλε Quique,
    Μιλάμε τώρα για επιστροφή στην διοίκηση ανθρώπων σαν τον Παπακυριάκη που απέτυχαν ακόμη και στα καλά του Λάσκαρη να οργανώσουν και να θωρακίσουν όπως πρέπει την ομάδα αλλά τώρα περιμένουμε να κάνουν δουλειά. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τον κ.Αρβανίτη και τα υπόλοιπα μέλη του δ.σ. μιας και εμένα προσωπικά η δικαιολογία του στυλ δεν συμμετείχα, δεν γνώριζα, δεν μου έλεγαν κλπ δεν μου λέει απολύτως τίποτα.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Πέμπτη, 21 Δεκέμβριος 2017 12:14 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Δεν θα το αναλύσω τώρα, πάντως συμφωνώ με την ιδέα να μπει στο ΔΣ και να αναλάβει πρόεδρος ο Γιαννάκης, φίλε Sharp.Είναι πολυεργαλειο,το έχουμε ξαναπεί.Και για τον Γιατζόγλου π.χ. προπονητή συμφωνώ επίσης.Με Γιαννάκη- Παπακυριακη στη διοίκηση,δεν θα φοβόμουν τίποτε και ας κρατήσει ο Λάσκαρης τις μετοχές.Διοικηση δεν υπάρχει τώρα που μιλάμε,ο Μάνος Λάσκαρης τρέχει και δεν φτάνει και δεν αποφασίζει μόνος του, έτσι κι αλλιώς.

  • Σύνδεσμος σχολίου SharpAris Πέμπτη, 21 Δεκέμβριος 2017 02:19 δημοσιεύθηκε από SharpAris

    Φίλε ΠΑΠΑ, πραγματικός χείμαρρος. Να συμπληρώσω επίσης ότι σάλταρε από το ημι-βυθισμένο σκαρί για να μην συνδέσει το όνομα του με τις συνέπειες μιας διάλυσης και πτώσης στα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα.

  • Σύνδεσμος σχολίου SharpAris Πέμπτη, 21 Δεκέμβριος 2017 02:05 δημοσιεύθηκε από SharpAris

    Έτσι είναι, φίλε μου Quique, ο Γιαννάκης πρέπει να εξωτερικευθεί επιτέλους, να μιλήσει με την γλώσσα της αλήθειας για να μπορέσει ξανά ο Αρειανός να αγκαλιάσει με θέρμη την ομάδα του. Όσο για τον μεγάλο Αρειανό Πλιάκη, ο Γιαννάκης σίγουρα δεν τον εξαπάτησε, ο άλλος ο μασκαράς όμως δεν ξέρω.

  • Σύνδεσμος σχολίου SharpAris Πέμπτη, 21 Δεκέμβριος 2017 02:00 δημοσιεύθηκε από SharpAris

    Γιατί πολύ απλά, φίλε Πλάνετ, εδώ που έφτασαν τα πράγματα θα πρέπει να προβληματίζει και αυτή η παράμετρος τον μέσο Αρειανό. Σε περίπτωση που ο μεγαλομέτοχος δανείστηκε, η ομάδα μας ενδέχεται να μπεί μακροπρόθεσμα σε νέες περιπέτειες. Όταν αποστρέφομαι τον Λάσκαρη δεν το κάνω για να προωθήσω τον Αρβανίτη, την Αρειανή φαμίλια και τα αρδάκια τους. Είναι φυσιολογική αντίδραση απέναντι στο κοροϊδιλίκι. Μια τυπική διοίκηση αποδέχεται χορηγικά πακέτα όπως αυτά του ΟΠΑΠ, του φυσικού αερίου κτλ. και δεν τα απορρίπτει παίζοντας το κάργας, ειδικά όταν το ταμείον είναι μείον. Εάν ο Λάσκαρης λοιπόν έκανε τα τυπικά δεν θα τον ξεσυνεριζόμουν και προφανώς δεν θα του τα έχωνα, αλλά εδώ διακρίνουμε έναν αδίστακτο τύπο να έχει αλυσοδέσει έναν ολόκληρο οργανισμό και με τα τερτίπια του να βανδαλίζει την ψυχική υγεία χιλιάδων ανθρώπων για προσωπικές του σκοπιμότητες. Η λύση φίλε Πλάνετ είναι μια και σουλατσάρει μπροστά στα μάτια μας... πρέπει να εκτοπιστεί ο φανφαρόνος ιδιοκτήτης από την ομάδα μας και να αναλάβει διαχειριστής ο Παναγιώτης Γιαννάκης που αντιμάχεται την μετριότητα και τα κακόβουλα παρεάκια. Στο πόστο του προπονητή ας φέρουν τον Γιατζόγλου και μετά βλέπουμε...

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 19:54 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Αν και με κάλυψαν πλήρως οι απαντήσεις του admin και του Sharp, θα απαντήσω κι εγώ, τον άνθρωπο, με τα πολλά nick.
    O οποίος μάλλον έχει περίεργη αντίληψη, για τη δημοκρατία, θεωρώντας δημοκρατία, μόνο τη συμφωνία όλων, μ' αυτά που αυτός έχει στο νου του.
    Σαν αποδείξεις για την άποψη μου, σας παραπέμπω σε όσα κείμενα, γράφτηκαν σ' αυτό το site, με τα nickname, anti-papas, priftis, paparas onoma kai pragma, ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ, και από το καλοκαίρι και μετά τιμωρός.
    Τιμωρός ποιανού, μάλλον του ΑΡΗ, που δεν έκανε τα κέφια του και δεν ακολούθησε, αυτά που αυτός ετσιθελικά θέλει να επιβάλει. Ενώ με τη φράση του, "τώρα ξύδι", κάθε άλλο παρά ΣυνΑΡΕΙΑΝΟ, μου θυμίζει.
    Πάμε τώρα και στη εθνοσωτήριο διοίκηση διαχειριστών, με τον Αρβανίτη, ο οποίος ανέλαβε στη θέση του Δαμιανίδη, την ομάδα διαλυμένη.
    Μια ομάδα που την άφησε τρία χρόνια εκτός Ευρώπης, δύο χρόνια χωρίς ξένους, ενώ στα μεγάλα κατορθώματα του, πλην του 99, ήταν:
    1) Η πώληση Μποχωρίδη΄(2014)
    2) Η αγωνία το επόμενο καλοκαίρι, μη μας ξεμείνει ο Βενζένκωφ, χάσει τη ρήτρα και πληρώσει το συμβόλαιο των 150 χιλ, του παίχτη. 3) Οι επιδέξιοι χειρισμοί στην υπόθεση Μήτογλου.
    4) Η φυγή σ' ένα βράδυ του καλύτερου προπονητή της Ευρώπης.
    5) Η περήφανη πώληση Αθηναίου,
    6) Οι απώλειες με παίχτες σαν το Λαρεντζάκη και το Γκίκα,
    7) Τα πολυετή συμβόλαια στο Μούρτο,
    8) Τα χρέη της περιόδου 2014-15 (roster, 99, εφορία, ικα), τα οποία πλήρωσε ο Λάσκαρης, από τον Απρίλη ως τον Αύγουστο του 2015.
    Θα μπορούσα να θυμηθώ κι αλλά, μικρότερα, αλλά θα σας κουράσω.
    Τώρα λοιπόν που ο Λάσκαρης όντως πλήρωσε τα περσινά φέσια στο Δημόσιο και έφυγαν κι από το κεφάλι του Αρβανίτη.
    Βγήκαν γνωστοί δημοσιογράφοι και τον πέταξαν σαν λύση, με τις μετοχές στο Λάσκαρη.
    Γιατί για να κάνει μαζί με το Λάσκαρη, αυτά που έκανε μόνος του;
    Είναι ανάγκη δηλαδή, να είναι ή ο Λάσκαρης ή οι διαχειριστές; Δεν υπάρχει άλλη λύση, δεν πρέπει, να ψάξουμε και για άλλη λύση;
    Τέλος και επειδή απαντώ στις ερωτήσεις, την ευθύνη για τους φετινούς ξένους την έχει ο Γιαννάκης, όπως πέρσι την είχε ο Πρίφτης, όπως στο ποδόσφαιρο την είχε πέρσι ο Αναστόπουλος.
    Ο Λάσκαρης έχει ευθύνη γιατί δεν τους πλήρωνε.
    Και τέλος μεταγραφές χθες, για τα χρέη ας κόψουν το λαιμό τους, την ομάδα με 0 ξένους, δεν μπορώ να τη βλέπω.
    Ούτε πρόκειται, να ξαναφάμε το παραμύθι, με τα Ελληνόπουλα, είτε, από το Λάσκαρη, είτε από τον Αρβανίτη, είτε ακόμα και από το Γιαννάκη.
    Και φυσικά δεν είμαι απ' αυτούς που σήκωναν το Λάσκαρη στους ώμους.
    Υγ. Αποτοξίνωση, για κάποιες μέρες, καλές γιορτές και καλή χρονιά σε όλους.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 19:23 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΩ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ(κι εγώ είμαι περήφανος γι'αυτό)...Φίλε Πλάνετ,με μια καλή διαφήμιση στη φανέλα και την ενίσχυση που θα ακολουθούσε,σε συνδυασμό με μια παραπάνω έμφαση από τον προπονητή στην επίθεση,σήμερα θα είχαμε από 3 έως 5 νίκες επιπλέον συνολικά σε πρωτάθλημα και Ευρώπη και μάλιστα χαλαρά,άρα και περισσότερο κόσμο στο γήπεδο...Φίλε Sharp,καταλαβαίνω τί λες,δεν μπορώ να πιστέψω πάντως ότι ο Πλιάκης για παράδειγμα το καλοκαίρι πιάστηκε κορόιδο είτε από τον Λάσκαρη,είτε από τον Γιαννάκη.Και αναφέρομαι σ'αυτόν,γιατί είναι γνωστό ότι βοήθησε οικονομικά την ομάδα.Και ο Γιαννάκης το επαναλαμβάνω,πρέπει τώρα που η κατάσταση είναι στο απροχώρητο να βγει και να πει περισσότερα για πρόσωπα και πράγματα,η διακοπή λόγω γιορτών θα βοηθήσει.

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 18:57 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε SharpAris,
    Άντε πες μου να καταλάβω ΓΙΑΤΙ σε νοιάζει που βρήκε τα λεφτά... τι σημασία έχει? Και ποια είναι η τυπική διοίκηση? αυτή που έχει την αβάντα των δημοσιογράφων? Δεν θεωρώ τον Αρβανίτη κακό παράγοντα και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το βήμα για να ρίξω λάσπη προς το πρόσωπο του αλλά ο τρόπος που παρουσιάζεται το έργο του είναι 100% μονόπλευρος. Εγώ αν θέλεις ο κακοπροαίρετος και ο εμπαθής μπορώ να σου πω ότι ο ρόλος του ήταν να διασφαλίσει ότι η ομάδα θα μπει στο 99 και δεν θα πτωχεύσει ώστε να μην πέσουν τα χρέη πάνω στους φίλους του τους επιφανείς Αρειανούς που είχαν τις μετοχές και την ευθύνη. Ακόμη μπορώ να σου πω ο κακοπροαίρετος ότι οι δυνατότητες του φθάνουν σε λύσεις τύπου διαχείρισης του μπαν από την FIBA και λύσεις τύπου μη συμμετοχής στην Ευρώπη για οικονομία. Ναι μεν είναι διοικητικές επιλογές αλλά μην ξεχνάς ότι με την ίδια ακριβώς λογική παρουσιάστηκε ως λύση η Γ εθνική για το ποδόσφαιρο και η πτώση-διάλυση πολλών ακόμη τμημάτων του ΑΣ. Με την ίδια λογική της αναγκαστικής μονόδρομης λύσης το βόλεϊ κάνει restart στο restart. Οπότε ας μην λέμε ότι τα έκανε όλα τέλεια. Η μόνη διαφορά σήμερα του Αρβανίτη και αυτό είναι μαγκιά του είναι ότι έχει τις άκρες με τους δημοσιογράφους και μέλη της Αρειανής οικογένειας και μπορεί να βρει βοήθειες που τώρα ο Λάσκαρης δεν έχει. Ως εκεί όμως μην περιμένεις τίποτα παραπάνω ενώ αν δεν βρεθούν οι βοήθειες από τους επιφανείς Αρειανούς τρομάζω με τις λύσεις των διαχειριστών.

    Όσο για τον Γιαννάκη όποιος πιστεύει ότι τον κορόιδεψε ο Λάσκαρης μάλλον είναι αφελής. Μάλλον ο Π.Γιαννάκης υπερεκτίμησε την εμβληματική του εικόνα και πίστεψε ότι η παρουσία του θα βοηθούσε η σπίθα του Αυτοκράτορα που ακόμη υπάρχει μέσα σε όλους μας θα γίνει φωτιά. Δυστυχώς όμως στον ΑΡΗ εδώ και 15 χρόνια έχει αλλοιωθεί το DNA μας και τα παπαγαλάκια προτιμούν να τα έχουν καλά με παράγοντες της γειτονιάς τους ώστε να παίρνουν καμιά τοπική χορηγία για τα προς το ζην αλλά και να αναγάγουν χρυσές μετριότητες σε κορυφαίους της Ευρώπης μόνο και μόνο επειδή πίνουν και έναν καφέ παρέα και τους δίνουν και καμια φάπα αν γουστάρουν. Αυτή είναι η προδοσία που νιώθει ο Γιαννάκης και όχι από τον Λάσκαρη. Κάτσε εσύ να γιουχάρεις προπονητές, παίκτες, διοίκηση και περίμενε μαγικές λύσεις από το πουθενά και από τον κανένα.

    Αν υπάρχει κάποια λύση εκτός από τη στήριξη και συσπείρωση που ζητάει ο Γιαννάκης πες μου να την μάθω και εγώ και να την στηρίξω.

  • Σύνδεσμος σχολίου SharpAris Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 18:37 δημοσιεύθηκε από SharpAris

    1) Εμένα, φίλε Πλάνετ, με νοιάζει να μάθω που βρήκε εκείνες τις 500 χήνες; Εφόσον έχει δεσμευμένες καταθέσεις. Μήπως δανείστηκε από κάποιον; Αυτή η φήμη με την πώληση του εξοχικού του στην Μύκονο δεν πείθει.

    2) Το ότι δεν γουστάρω πλέον για τον Άρη μας τον μεγαλομέτοχο δεν έπεται ότι συμπλέω με τις πεποιθήσεις των "αντιπολιτευόμενων", ούτε πως επιθυμώ μια μίζερη κατάσταση διαχειριστών. Μην τα τσουβαλιάζουμε. Προτιμώ όμως μια τυπική διοίκηση με "φυσιολογικές" χορηγίες από μια διοίκηση φάντασμα που τις αρνείται πεισματικά (οι χορηγικές προτάσεις με πίτσες και ισοτονικά ποτά είναι για γέλια και για κλάματα). Ο Γιαννάκης νιώθει προδομένος από όλους όσους διοικητικούς και εξωδιοικητικούς μπορούσαν (άλλα δεν ήθελαν και εξακολουθούν να μην θέλουν) να τον βοηθήσουν εξ ου και η χθεσινή κραυγή αγωνίας. Έχει φτάσει και εκείνος στα όρια του, όπως κι εμείς φυσικά.

    3) Φίλε Πλάνετ, έχεις καταλάβει πως δουλεύει το σύστημα και πιστεύω πως η ερώτηση σου είναι περιττή. Πάντως ξέρουμε όλοι πως ο Αρβανίτης γνωρίζει ευρεία αποδοχή από τους φίλους της ομάδας και χωρίς να θέλω να τον υπερασπιστώ όταν ήταν στα πράγματα έκανε κινήσεις, έδινε αναφορά συχνά πυκνά και δεν κρυβόταν σαν τυχοδιώκτης.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 18:07 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Φίλε Πλάνετ συμφωνώ με την ανάλυση που κάνεις για το διοικητικό ζήτημα της ομάδας.Τα ίδια πράγματα με άλλα λόγια έχω γράψει κι εγώ κατά καιρούς,ισχύουν στο ακέραιο και σήμερα.Κατά τα άλλα,δεν χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα,όταν η ομάδα βάζει εικοσιδύο(22)πόντους στο ημίχρονο και έντεκα(11) στο πρώτο δεκάλεπτο,τότε κάτι δεν πάει καλά με την επίθεση,πολύ απλά...Και βέβαια χθες αν βάζαμε 72 πόντους μέσα στην έδρα μας,θα κερδίζαμε.Γι'αυτό δεν έχει όμως ευθύνη (μόνο) ο Γιαννάκης...

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 17:51 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Τιμωρέ,
    Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρο εδώ και πολύ καιρό. Κανείς δεν έχει αμφισβητήσει τις προσφυγές γιατί πολύ απλά δεν γίνεται όπως και κανείς δεν αμφισβήτησε την ομολογουμένως κακή λειτουργία της ομάδος στην προσπάθεια δημιουργίας του φετινού ρόστερ. Κάτι για το οποίο φυσικά και έχει μερίδιο ευθύνης και ο Π.Γιαννάκης. Από εκεί πέρα όμως δηλώνεις αντιπολίτευση λες και εμείς που είμαστε "συμπολίτευση" όπως αφήνεις να εννοηθείς είμαστε ευχαριστημένοι με τις προσφυγές από πέρσι και το αγωνιστικό μπάχαλο φέτος. Η διαφορά μας είναι ότι εμένα με ενδιαφέρουν και οι εναλλακτικές ρεαλιστικές λύσεις σε αντίθεση με όλους όσους απλά ξεφωνίζουν που δεν τολμάνε να ψελλίσουν κάποια λύση. Δειλά δειλά βγαίνει το όνομα του Αρβανίτη που καθόλου τυχαία επικεντρώνεσαι στο τι έκανε ως διαχειριστής της ΚΑΕ από την θετική του πλευρά. Απομονώνεις τους πρώην μετόχους και λες ότι οι αναφορές στο παρελθόν με εκθέτουν αλλά επί της ουσίας η μόνη λύση που με την πλάγια οδό(για τόσο δυνατή λύση μιλάμε) είναι από το παρελθόν! Η αστειότητα περί πληρωμής που αφορούσε προσωπική ευθύνη του Λάσκαρη δείχνει πόσο θολωμένα τα βλέπεις όλα γύρω από τον ΑΡΗ. Αυτά που πλήρωσε ο ΑΡΗΣ και αυτά που χρωστάει σήμερα ο ΑΡΗΣ βαραίνουν εκτός από την εταιρία ΚΑΕ ΑΡΗΣ και τον ιδιοκτήτη της που είναι ο Λάσκαρης. Αν ήταν διαχειριστής θα μπορούσε πολύ απλά να παραιτηθεί όπως τόσοι πολύ σωτήρες έχουν κατά το παρελθόν. Αν αρχίζω να αναφέρω τα όνοματα από σωτήρες-αγνούς Αρειανούς του ΑΣ και όχι μόνο που μπήκαν να σώσουν και τελικά παραιτήθηκαν χωρίς την παραμικρή ευθύνη ή επίπτωση χρειάζομαι 10 σελίδες. Εδώ όμως έχουμε μεγαλομέτοχο με ευθύνες που αδυνατείς να καταλάβεις ότι το καλό του συμβαδίζει με το καλό του ΑΡΗ ενώ και η καταστροφή του μπορεί να παρασύρει και τον ΑΡΗ μας όπως ήδη συμβαίνει ως ένα βαθμό ως τώρα. Ο άνθρωπος που εμπιστεύεσαι ως λύση για το αύριο της ΚΑΕ πάντως δήλωσε ότι τα χρέη είναι 2.9 εκ.ευρώ και όπως τόνισε ότι είναι μειωμένα σε σχέση με τα 3.5+ που ανέλαβε. Ενώ ο ίδιος δήλωσε ότι οι οικονομικές του δυνατότητες έφθαναν μέχρι τα 500.000€ δανεικά που θα του έδιναν οι 5 φίλοι και ίσα ίσα θα κάλυπταν αυτά που ήδη πλήρωσε ο Λάσκαρης για το δημόσιο. Το 4ο μπάτζετ της κατηγορίας, όπως και τα 3.5 εκ. χρέη, όπως και τη φυλάκιση του Λάσκαρη, όπως και την κατάπτωση του άρθρου 99, όπως και τη μη αδειοδότηση του ΑΡΗ, όπως και την έξωση από το παλέ, όπως και το μπαν από τη FIBA τα λένε αυτοί που όταν ήρθε ο Λάσκαρης των αποθέωναν άνευ κριτικής διάθεσης μπας και γλείψουν κανα κοκκαλάκι, που επί των αμέτοχων μετόχων δεν έβγαζαν γκιχ και επί Αρβανίτη ζητούσαν τη συσπείρωση και στήριξη και περνούσαν στα ψιλά αποφάσεις ντροπής και την αδυναμία εύρεσης ουσιασιτκών λύσεων.

    Αλλά ξέχασα εσύ επειδή είσαι αντιπολίτευση δεν σημαίνει ότι θέλεις τον Αρβανίτη... θέλεις το χάος? θέλεις μονόδρομες λύσεις προς τη Β εθνική? θέλεις τον φανταστικό επενδυτή με ρήτρα εμπιστευτικότητας μέσω facebook? γιατί τώρα με τις χορηγίες γίναμε ρεντίκολο στο facebook αλλά όταν έβγαιναν οι εκπρόσωποι των επενδυτών με ρήτρα εμπιστευτικότητας δεν πείραζε η αστειότητα του όλου θέματος...

    Όσο για αυτά περί δικαίωσης εγώ σταλεγάκια μου σε ξαναπροκαλώ να ψάξεις και να βρεις στο site το πιο παλιό σου σχόλιο που ασκείς κριτική στον Λάσκαρη να σου στείλω και εγώ το δικό μου για να δούμε τελικά πόσο "συμπολίτευση" είμαστε και πόσο γατόνι είσαι...

    Φίλε Quique,
    Επειδή όταν το αναφέρω εγώ πάντα διαφωνείς μαζί ή δεν με καταλαβαίνεις τι ακριβώς θέλω να πω διάβασε τις δηλώσεις του Πουλιανίτη για να καταλάβεις τι εννοώ όταν αναφέρομαι στην άμυνα ακόμη και όταν ο αντίπαλος βάζει 60-70 πόντους.

    http://www.basketplus.gr/index.php/a1-esake-basket-league/aris/item/102481

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 16:04 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Αγωνιστικά πάλι επιθετικό ήταν το πρόβλημα και σ'αυτό έχει ευθύνη και ο προπονητής.Πάντως οι δηλώσεις του Γιαννάκη ότι οι αρειανοί παράγοντες εγκατέλειψαν την ομάδα,είναι πολύ σημαντικές και προφανώς κάτι ξέρει για να το λέει,φίλε Πλάνετ.Πιστέυω ότι σύντομα πρέπει να πει και περισσότερα.

  • Σύνδεσμος σχολίου Τιμωρός Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 15:20 δημοσιεύθηκε από Τιμωρός

    Καταρχάς οποίος θέλει απαντάει. Οποίος δεν θέλει, δεν απαντάει. Έχουμε δημοκρατία αλλά σου διαφεύγει αυτή η λεπτομέρεια.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 14:48 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Εσύ με τα πολλά nick name μην περιμένεις απάντηση, έχει ποδόσφαιρο σήμερα.

  • Σύνδεσμος σχολίου Τιμωρός Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 14:11 δημοσιεύθηκε από Τιμωρός

    Οι διαχειριστές (Αρβανίτης και σια) παρέλαβαν καμένη γη από τους προηγούμενους, βάλανε τάξη, βάλανε την ομάδα στο 99. Μπορεί να διαφωνούμε αμα έπρεπε να παίζουμε Ευρώπη η όχι αλλά λεφτά δεν υπήρχαν. Έρχεται ο Λάσκαρης (εγώ σας τα έλεγα πριν καν τα κάνει πουτανα αλλά λουζερ με λέγατε, τώρα ξύδι) πληρώνει το πρώτο χρόνο και μετά τα κάνει όλα πουτανα. Το ότι πλήρωσε το δημόσιο μέχρι το καλοκαίρι το έκανε για να προστατεύσει τον εαυτό του νομικά, κανέναν άλλο. Ο ισολογισμος λέει αύξηση χρεους κατά 1.6 εκ το 2016/2017 και 10 προσφυγες και η φετινή ομάδα απλήρωτη. Άμεσες υποχρεωσεις φέτος 3.5εκ. Αλλά πλανετ να πανηγυρίζεις γιατί πλήρωσε τις υποχρεωσεις που τον βαρύνουν προσωπικά με ξεπερνάει! Αμα θεωρώ τον Λάσκαρη λαμόγιο δεν σημαίνει ότι θέλω αρβανιτη. Είναι σαν μου λες ότι αμα δεν είμαι Άρης, τότε είμαι ΠΑΟΚ! Το να συγκρίνεις συνέχεια με το παρελθόν το μόνο που κανεις είναι να εκτίθεσαι. Όταν σχεδόν όλοι βρίζουμε το Λάσκαρη, τι σχέση έχει η αντιπολίτευση; τα γεγονότα μιλάνε μόνα τους! Ότι και να πω είναι λίγο.
    Όσο για το αγωνιστικό: όλα αυτά με το τέταρτο μπατζετ στην Α1. Αλλά αμα δεν πληρώνουμε δε πας να έχεις και το ψηλότερο;

    Υγ: ποιος έχει ευθύνη για τις τραγικές επιλογες ξένων;
    Α) Λάσκαρης
    Β) Πρίφτης
    Γ) γιαννακης
    Δ) οι εξωγήινοι

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 12:32 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε SharpAris,
    Για εμένα κάνεις ακριβώς το ίδιο λάθος που κάνει και όλη αυτή η μερίδα του κόσμου που στηρίζει την "αντιπολίτευση" και κάνει άθελα της κακό στην ομάδα. Πίστευα ότι το ξέσπασμα του Γιαννάκη θα έκανε άπαντες να καταλάβουν αλλά από ότι καταλαβαίνω από το σχόλιο σου και μερικά άλλα που έχω δει αλλού δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Οπότε ας τα πάρουμε από την αρχή.

    1) Εσένα σε νοιάζει γιατί ο Λάσκαρης πλήρωσε 500.000€ και όχι ότι τα πλήρωσε?

    2) Η εναλλακτική λύση της "αντιπολίτευσης" ποια είναι? έχει ονοματεπώνυμο? λεφτά έχει? σε νοιάζει ή το μόνο που σε νοιάζει είναι να φύγει ο Λάσκαρης γιατί είναι ο βασικός υπεύθυνος για το κατάντημα της ομάδος?

    3) Μπορείς να μου εξηγήσεις ποια είναι η διαφορά την εποχή που ανέλαβε ο Αρβανίτης ως διαχειριστής και η ομάδα ήταν εκτός Ευρώπης, με μπαν από τη ΦΙΜΠΑ, χωρίς ξένους και πάλευε για την επιβίωση της? Γιατί εγώ δεν θυμάμαι ούτε γιούχες να είχαμε προς διοικούντες, ούτε ευθύνες να ζητούσαν απο μεγαλομετόχους, ούτε κράξιμο σε προπονητές και αθλητές(εκτός από κάτι γραφικούς σαν και εμένα), ούτε δημοσιογράφους επαναστάτες να ξεσηκώνουν τον κόσμο για επανάσταση. Υπήρχε όμως ορθως για εμένα το κλίμα συσπείρωσης και η προτροπή από όλους για στήριξη στην ομάδα. Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί?

  • Σύνδεσμος σχολίου SharpAris Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 04:29 δημοσιεύθηκε από SharpAris

    Απανταώ εδώ στα σχόλια του προηγούμενου άρθρου...

    Φίλε μου Quique, δεν χωράει αμφιβολία πως εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος.

    Άσ'τα να πάνε, φίλε Πλάνετ. Μας έχουν σπάσει τα νεύρα και τις μπάλες 2 χρόνια τώρα. Είμαστε πολύ φορτωμένοι λέμε. Ποιούς πενταδάτους ξένους ονειρευόμαστε; Εδώ δεν έχουμε μαντήλι να κλάψουμε. Οι πληρωμές που έγιναν από τον σαρδανάπαλο ήταν για προσωπικό του όφελος. Την πάρτη του κοιτάει. Αν δεν το κατάλαβε ο κόσμακις, ο Γιαννάκης απόψε στην συνέντευξη τύπου εξέπεμψε σήμα κινδύνου (SOS). Κάτι που έπρεπε να έχει κάνει από την αρχή της ανάληψης των καθηκόντων του.

    Φίλε ΠΑΠΑ, όντως τα λέγαμε τότε αλλά τι να το κάνεις. Εμείς τα λέγαμε εμείς τα ακούγαμε. Σαν τον αντίλαλο ενα πράμα. Και η ιστορία επαναλαμβάνεται...

  • Σύνδεσμος σχολίου SharpAris Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 03:04 δημοσιεύθηκε από SharpAris

    Επίσης, ένα πολύ μεγάλο μπράβο στον Μιχαλάκη τον Τσαϊρέλη, πραγματικά δεν έχω λόγια. Μπράβο και στον Παναγιώτη τον Βασιλόπουλο. Για τον πιτσιρικά τον Πουλιανίτη τα είχαμε πεί, το παιδί απλά θέλει τον χρόνο του.

  • Σύνδεσμος σχολίου SharpAris Τετάρτη, 20 Δεκέμβριος 2017 02:43 δημοσιεύθηκε από SharpAris

    Το ελεεινό πρώτο ημίχρονο δεν μπαίνω καν στον κόπο να το σχολιάσω. Στο δεύτερο μέρος αναγνώρισα την ομάδα μου. Την είδα επιτέλους να παλεύει κόντρα σε προκλητικότατους αντιπάλους και σε μισέλληνες στραγαλοφόρους, να μάχεται σε κάθε φάση κι ας μην της έβγαινε για να κερδίσει τον σεβασμό που της αξίζει. Κι ας χάνει με 15-20-25 πόντους αλλά να τα δίνει όλα. Χάθηκε να παίξετε έτσι και με την Κύμη; Με την Κύμη ρε συ, του κομπλεξικού καστρίτη που δεν έκανε ούτε fair play. Τον Άρη του δευτέρου ημιχρόνου γουστάρουμε να βλέπουμε, Παναγιώτη. Ζητάμε πολλά ρε φίλε; Αν είναι και αμιγώς Ελληνικός τότε θα γουστάρουμε διπλά. Όσοι είναι απλήρωτοι και δεν επιθυμούν να ματώνουν για την φανέλα ας θέσουν τον εαυτό τους εκτός ομάδας, είναι πιο έντιμο έτσι. Οι υπόλοιποι πρέπει να παίζουν σαν να μην υπάρχει αύριο, όπως έγινε σήμερα δηλαδή. Ανέβασε και 2-3 πιτσιρικάδες από το εφηβικό και χέσε τους αφροαμερικανούς μισθοφόρους. Κάνε το όπως ο Κουρτινάιτις με την Ρίτα πέρυσι. Ψάξου, φίλε Παναγιώτη. Έτσι κι αλλιώς στο πρωτάθλημα δεν πέφτεις αγωνιστικά (έχουν άλλοι σειρά) και η Ευρώπη τελείωσε απόψε...

    https://www.youtube.com/watch?v=QC985K8QV-8

Προσθήκη σχολίου

επιστροφή στην κορυφή

Yellow Radio 92.8 live

Τελευταία Σχόλια Επισκετπών

  • Kitrino sto mavro Νομίζω ότι τα έχουμε μπερδέψει. Όσα αναφέρει ο planet δεν είναι αφέλεια αλλά έλλειψη… Συντάχθηκε από Kitrino sto mavro
    ΟΦΗ - ΑΡΗΣ 3-1 | Παθητικός ΑΡΗΣ …κατέρρευσε μετά από 12'
  • PlanetARIS Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ, Εγώ θα διαφωνήσω. Αυτή η στάνη αυτό το τυρί βγάζει με ανίκανους… Συντάχθηκε από PlanetARIS
    ΟΦΗ - ΑΡΗΣ 3-1 | Παθητικός ΑΡΗΣ …κατέρρευσε μετά από 12'
  • wrathchild δεν εξηγητε οτι και οι 3 προπονητες παλ-τελιδης τερζης και ενινγκ κανουν τις ιδιες… Συντάχθηκε από wrathchild
    ΟΦΗ - ΑΡΗΣ 3-1 | Παθητικός ΑΡΗΣ …κατέρρευσε μετά από 12'
  • Σ.ΠΑΠΑΣ Αυτή η στάνη, αυτό το τυρί βγάζει, από τον Ιούλη και τα Ευρωπαϊκά ματς,… Συντάχθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ
    ΟΦΗ - ΑΡΗΣ 3-1 | Παθητικός ΑΡΗΣ …κατέρρευσε μετά από 12'
PlanetARIS.gr 2012



  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;