email facebook twitter rss

Εργαλεία
A+ R A- wide normal
Σύνδεση
  • Skip to content
  • Αρχική Σελίδαsummary
  • Σχετικά με εμάς 
  • Κατηγορίες 
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Διάφορα
    • Online Παιχνίδια
  • Web TV 
    • Internet Live TV Streams
  • Τελευταία Νέα 
  • Links 
  • Επικοινωνίαwith us
Κυριακή, 12 Μάιος 2019 21:44
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(4 ψήφοι)

Ούτε αυτή τη φορά έπεισε…

  • Γράφτηκε από τον  PlanetARIS
  • μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Εκτύπωση
  • E-mail
  • 44 σχόλια
Ούτε αυτή τη φορά έπεισε… 5.0 out of 5 based on 4 votes.
Ούτε αυτή τη φορά έπεισε…

Σε τεντωμένο σχοινί συνεχίζει να βαδίζει ο μπασκετικός  ΑΡΗΣ με τον Δ.Γουλιέλμο να αδυνατεί όχι μόνο να σηκώσει το φορτίο που οικιοθελώς ανέλαβε τον περασμένο Μάρτιο αλλά ακόμη και να αντιληφθεί το τραγικό σημείο που βρίσκεται η ομάδα σήμερα. Αυτό ακριβώς μας έδειξε πριν λίγες ημέρες με τις onairδηλώσεις του που περισσότερο γέμισαν με προβληματισμό και έντονη ανησυχία όλο τον κόσμο του ΑΡΗ παρά με εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο του μεγαλομετόχου.

Αν και πέρασαν κάμποσα εικοσιτετράωρα από τις δηλώσεις του Δ.Γουλιέλμου στο YellowRadioακόμη δυσκολευόμαστε να κατανοήσουμε τα όσα ακούσαμε. Έλλειψη γνώσης του χώρου και ρεαλισμού; επικίνδυνα υπερβολική αυτοπεποίθηση σε συνδυασμό με μπόλικες δόσεις εγωισμού;  κάτι άλλο βγαλμένο από "θεωρίες συνωμοσίας"; κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά… Το βέβαιο είναι ότι όλα αυτά ακούσθηκαν στον αέρα της πόλης μας κάνουν να τρέμουμε σχετικά με το μέλλον του Αυτοκράτορα. Ας τα πάρουμε με τη σειρά:

Για τα μπαν. Εδώ είναι το λάθος που παραδέχθηκε ο μεγαλομέτοχος. Άκουσε τρίτους και αντί να τα λύσει άμεσα(αφήνοντας να εννοηθεί ότι μπορούσε να το κάνει) προτίμησε να διαπραγματευθεί σκληρά και να αποτύχει… Χρειάζονται 200.000€ για να προχωρήσει το θέμα που αν και στην αρχή μπορούσε να το είχε λύσει προφανώς βάζοντας τα απαιτούμενα χρήματα πλέον πρέπει να περιμένουμε ή να συνδράμουμε όλοι μας!

Για τα χρέη. Έβαλε 2.000.000 ευρώ οπότε η λογική λέει ότι τα χρέη μειώθηκαν αισθητά. Παρόλα αυτά η μη λύση του μπαν, η αποχή των Αμερικανών λόγω οφειλών σε ολόκληρη την ομάδα, οι καθυστερήσεις σε άλλες διακανονισμένες υποχρεώσεις, η μη τήρηση της συμφωνίας με Πρίφτη και Τσαϊρέλη και η φθηνή ομάδα που χτίστηκε φέτος δείχνουν  κάτι τελείως διαφορετικό.

Για το ότι παλεύει μόνος του. Εδώ τώρα ο κ.Γουλιέλμος  μας τα μπέρδεψε αρκετά τα πράγματα. Από την μια μπορεί μόνος του να σηκώσει το βάρος του ΑΡΗ από την άλλη δεν τον βοήθησε κανείς. Όχι ότι ζήτησε την βοήθεια κανενός όπως μας είπε  ή ότι σκοπεύει να τη ζητήσει αλλά η ουσία είναι ότι δεν τον βοήθησε κανείς σύμφωνα με τον ίδιο. Προφανώς ο κ.Γουλιέλμος λόγω αφέλειας , λανθασμένης πληροφόρησης ή για κάποιον άλλο "περίεργο" λόγο πίστευε ότι έτσι απλά όλοι θα συντασσόταν πίσω του και θα στήριζαν οικονομικά αυτό που ανέλαβε μόνος του χωρίς να έρθει σε συνεννόηση με κανέναν από την οικογένεια του ΑΡΗ. Τώρα πως γίνεται ένας πανέξυπνος άνθρωπος όπως μας αυτοπλασσάρεται ο Δ.Γουλιέλμος να πίστευε ότι θα υπήρχαν επιχειρηματίες που θα του έδιναν έτσι απλά τα χρήματα τους για να κάνει πιο άνετα τον μεγαλομέτοχο ο ίδιος είναι μια άλλη ιστορία…  Το θετικό στις συγκεκριμένες αναφορές είναι ότι άφησε ανοιχτό και το ενδεχόμενο να παραχωρήσει μετοχές κάτι στο οποίο στην αρχή που ανέλαβε ήταν κάθετα αντίθετος και κάπου εκεί είχε κολλήσει αρχικά το θέμα με την πλευρά Καπάζογλου.

Εκεί που το τερμάτισε ο κ.Γουλιέλμος και πεισθήκαμε ότι κάτι δεν πάει καλά ήταν με την δήλωση του ότι ο ΑΡΗΣ φέτος δεν κινδύνεψε καθόλου. Κάτι που το υποστήριξε έντονα παρά τις ενστάσεις των συνομιλητών του. Ενώ ιδιαίτερη εντύπωση έκανε και οι αναφορές πως οι δημοσιογράφοι τα παρουσιάζουν διαφορετικά τα πράγματα μιας και ούτε ακριβώς αποχή έγινε αλλά και ούτε οι Πρίφτης και Τσαϊρέλης δεν ζήτησαν κατάπτωση της εγγυητικής για να πάρουν τα χρήματα τους.

Γενικότερα με λύπη μας διαπιστώσαμε ότι αυτά που ακούσαμε από τον κ.Γουλιέλμο όχι μόνο δεν μας έπεισαν ότι ο ΑΡΗΣ βαδίζει σε έναν δρόμο ανάκαμψης αλλά μας έκαναν να γυρίσουμε στο παρελθόν και να θυμηθούμε κάτι ιστορίες με παγόβουνα. Ρητορική που θύμισε κάτι μεταξύ Ζαχουδάνη και Ανδριά ή για τους νεότερους Ηλιάδη με Στεφανίδη. Όλα καλά, όλα υπό έλεγχο, ξέρουμε τι κάνουμε, η ομάδα θα προχωρήσει και …μπαμ!

Και μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση υπάρχει ένας Ερασιτέχνης που αρνείται πεισματικά τον ρόλο του. Τον ρόλο του ως μάνα του συλλόγου ΑΡΗ, τον ρόλο του ως κάτοχος του 10% της ΚΑΕ, τον ρόλο του έστω ως ελεγκτικός μηχανισμός σε ΠΑΕ, ΚΑΕ και σε όλο τον ΑΡΗ. Δεν ζήτησε κανείς από τον Α.Σ. να οργανώσει πραξικόπημα, να κάνει κάποιου είδους αντιπολίτευση στον Δ.Γουλιέλμο. Αλλά αν εδώ έχουμε να κάνουμε έναν μεγαλομέτοχο που έχει βάλει 2.000.000 ευρώ και έχει μειώσει τα χρέη τουλάχιστον κατά 1.000.000 με 1.500.000 μύριο  τότε θα πρέπει όλοι μας να του το αναγνωρίσουμε και να μετριάσουμε την όποια κριτική μας. Όπως φυσικά και αν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο αλλά τα χρέη έχουν παραμείνει στα ίδια ή και σε υψηλότερα επίπεδα μετά από αυτή την μαρτυρική χρονιά πάλι είναι κάτι που θα πρέπει να το ξέρουμε. Ο Αρειανός δεν θα αντέξει να δει τον μπασκετικό ΑΡΗ να ακολουθεί την πορεία του ποδοσφαιρικού.  Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούμε αυτό και αποφασίσουμε να δραστηριοποιηθούμε τόσο γρηγορότερα μπορεί να βγούμε από αυτό τέλμα. Και αν δεν θέλουν μερικοί να ασχοληθούν εμείς θα τους αναγκάσουμε.

ΥΓ. Σε κάθε αρρώστια το πρώτο βήμα για τη γιατρειά είναι η διάγνωση. Η διάγνωση αυτή τη στιγμή δεν είναι ότι ο ΑΡΗΣ δεν έχει λεφτά… αυτή είναι η υπεραπλούστευση  του προβλήματος. Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει κανείς να ασχοληθεί με σοβαρότητα και ειλικρίνεια με τον μπασκετικό ΑΡΗ και να βάλει τα πράγματα σε μια σειρά. Το ότι ο τρόπος με τον οποίο ασχολείται oΔ.Γουλιέλμος είναι εντελώς λανθασμένος φαίνεται από χίλια δύο πράγματα. Από την μη άρση του μπαν, την ομάδα τραγωδία, το αόρατο Δ.Σ., τη μη στελέχωση της ομάδος από επαγγελματίες και γνώστες του χώρου, τα οικονομικά, τις "χορηγίες" και άλλα πολλά. Το να μιλάς για προβλήματα  και λύσεις χωρίς τον Δ.Γουλιέλμο μέσα είναι σαν να θέλεις να κάνεις ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά. Αρκετά μετά τον αποπροσανατολισμό του κόσμου και τις καλές δημόσιες σχέσεις με όλους. Τόσα χρόνια δεν βαρεθήκατε;

ΥΓ2. Η συνέντευξη του Δ.Γουλιέλμου στο YellowRadio

ΥΓ3. Μοναδική ευχάριστη είδηση στον μπασκετικό ΑΡΗ, η επισημοποίηση της αποχώρησης του Νταλό! Ο μαύρος Μποντίρογκα σύμφωνα με τον Β.Αγγέλου που είδε την μαγεία μέσα του...

Δημοσιεύθηκε στην κατηγορία Μπάσκετ
Ετικέτες
  • ΑΡΗΣ
  • ΜΠΑΣΚΕΤ
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΚΑΕ
  • ΑΣ
  • ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ
  • ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ
Tweet
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Τελειώνει το φετινό μαρτύριο, με το μυαλό στο επόμενο… Με φήμες και διαρροές προχωράει ο μπασκετικός ΑΡΗΣ… »

44 σχόλια

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Δευτέρα, 17 Ιούνιος 2019 14:40 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Κώστα,
    Για ακόμη μια φορά λες ότι σου κατεβαίνει στο κεφάλι. Άντε στείλε ένα link από κάποιο άρθρο εδώ μέσα που σε βρίζουμε επειδή διαφωνείς... Και επί της ουσίας που πάντα δια μαγείας την προσπερνάς... δυστυχώς όπως τότε έτσι και τώρα να παρακαλάς να αθωωθεί ο Λάσκαρης μπας και σωθεί ο ΑΡΗΣ. Γιατί με την υπάρχουσα κατάσταση δεν υπάρχει φως.

  • Σύνδεσμος σχολίου ARIS@London Κυριακή, 16 Ιούνιος 2019 23:49 δημοσιεύθηκε από ARIS@London

    Πω ρε φίλε, σε παράλληλο σύμπαν ζεις...

  • Σύνδεσμος σχολίου Κώστας Κυριακή, 16 Ιούνιος 2019 21:37 δημοσιεύθηκε από Κώστας

    Τσιμουδιά για τον Λάσκαρη τον οποίο λατρευασατε σε αυτό το σάιτ! Ο επιχειρηματίας του βεληνεκούς που λέγατε μερικοί όταν μερικοί λέγαμε από την αρχή ότι είναι περίεργη η περίπτωση του. Αλλά μας βρίζατε και ακόμα ασχοληστε με τον Πρίφτη και όχι με την λαίλαπα που άφησε πίσω του. Εξαιτίας του χρωστάμε για το μπαν μεγαλύτερα ποσά από ότι έπρεπε.

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Πέμπτη, 13 Ιούνιος 2019 13:40 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Πίστεψε με όλοι έτσι νιώθουμε. Ακόμη και αυτοί που δεν ασχολούνται. Σκέψου πχ εδώ στο PlanetARIS.gr έχουμε να γράψουμε πόσο καιρό κείμενο για το μπάσκετ γιατί απλά δεν υπάρχει τίποτα καινούργιο και το μόνο που μας βγαίνει είναι θεωρίες συνομωσίας και βρισίδια στον κάθε "αλεξιπτωτιστή" και τους παρατρεχάμενους του. Φαντάσου λοιπόν όλους τους συνΑρειανούς που δεν είναι κοντά για να έχουν εικόνα του τι συμβαίνει ή γενικότερα δεν είναι τόσο ζεστοί με το μπάσκετ... το μόνο που τους μένει να κάνουν είναι να αδιαφορήσουν και να περιμένουν. Τραγική κατάσταση που όσο συνεχίζεται ολοένα και περισσότερο ανησυχώ για το που θα καταλήξει αυτή η ιστορία με τον διάδοχο του Λάσκαρη.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Πέμπτη, 13 Ιούνιος 2019 06:43 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Καλός ο Σούντγκρεν, καλός ο Ντουάρτε, καλός ο Ιντέγε, ακόμα καλύτεροι κι αυτοί, που θα έρθουν ή θα μείνουν.
    Είναι όντως όμορφο, μετά από 8 χρόνια απραξίας και τα καταστροφής, στο ποδόσφαιρο, να μιλάμε για μεταγραφές, ανανεώσεις, διαρκείας, βελτίωση εγκαταστάσεων, τίτλους, διακρίσεις, Ευρωπαϊκή πορεία.
    Όμως στον οργανισμό ΑΡΗΣ, υπάρχει μια μεγάλη πληγή, το μπάσκετ.
    Εδώ θα συμφωνήσω, για μια ακόμα φορά, με το φίλο μου ΛΙΟΝΤΆΡΗ.
    ΑΡΗΣ χωρίς μπάσκετ, απλά δεν υπάρχει.
    Μου είναι ακατανόητο, ότι θα υπάρχουμε με μια ομάδα μπάσκετ, που εξαιτίας των διοικητικών χειρισμών της τελευταίας δεκαετίας, είτε δεν θα παίζει στην Α1, είτε θα είναι σαν τον ποδοσφαιρικό ΑΡΗ, της περιόδου 2013-14.
    Είμαστε 13 Ιουνίου και ακούμε, για χρέη, για χρέη, για χρέη και για χρέη.
    Παίχτες, από την κακή περσινή ομάδα, όπως ο Μποχωρίδης και ο Τολιόπουλος, γίνονται στόχοι άλλων ομάδων (αεκ, περιστέρι, προμηθέας)
    Ξένους δεν μπορούμε να πάρουμε, αυτούς που θέλουμε, έχουμε μπαν, για ακόμα μια φορά.
    Έφηβοι, είναι έτοιμοι να φύγουν.
    Η χρήση του Παλέ χάνεται στις αντιθέσεις ΚΑΕ και ΑΣ.
    Η ιστορία με το πολυδιαφημισμένο άρθρο 99 και τις ρυθμίσεις, γυρνάει μπούμερανγκ.
    Ο Μεγαλομέτοχος είναι αόρατος.
    Η Διοίκηση είναι σχεδόν υπηρεσιακή και απλά περιμένει.
    Εδώ και τώρα εξελίξεις, ο ΑΡΗΣ, όχι μόνο πρέπει να υπάρχει, αλλά και να πρωταγωνιστεί.
    Μου είναι πραγματικά ακατανόητο, ομαδούλες σαν το Περιστέρι και τον Προμηθέα, να είναι στην τετράδα και ο ΑΡΗΣ, να είναι διαλυμένος.
    Προσοχή, σε περίπτωση διάλυσης, η ευθύνη δεν θα είναι μόνο του μεγαλομετόχου και της διοίκησης.
    Ευθύνη θα έχουν κι αυτοί, που μπορούν και δεν θέλουν κι αυτοί που ξέρουν και δεν μιλάν.
    Ο ΑΡΗΣ πρέπει να άρει το μπαν και να παρουσιάσει ένα αξιόμαχο σύνολο, που δεν θα έχει σχέση με το περσινό τσίρκο, των Γουλιέλμου, Αγγέλου.
    Συγνώμη που δεν ασχολούμαι, με τα πολλά καλά, που συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο, όμως έστω και για λίγο πρέπει να δούμε και το μπάσκετ.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Τρίτη, 11 Ιούνιος 2019 20:12 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Ο Γκίκας φίλε Planet, μετά την πρόκριση του Προμηθέα, δήλωσε, πως του χρόνου Πατρινοί, πάνε για πρωτάθλημα.
    Αλήθεια; Αν σαν παίχτης του ΑΡΗ, έκανε αυτή τη δήλωση, τι θα έκαναν - έλεγαν, τα αρδάκια, οι διαχειριστές - παραγοντίσκοι, οι ματιασμένοι - ψεκασμένοι - μετριοπαθείς συνοπαδοί μας;
    Πόσο θα χλεύαζαν, θα λοιδορούσαν τον παίχτη;
    Για να καταλάβεις τα χάλια μας, λόγω τη ανυπαρξίας του Α.Σ., δεν καταφέραμε, να πάρουμε τη χρήση του Παλέ, σε μια προεκλογική περίοδο οχτώ μηνών, τι να λέμε τώρα.

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Τρίτη, 11 Ιούνιος 2019 06:19 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε ARIS@London,
    Δυστυχώς η συμπεριφορά Γουλιέλμου θυμίζει πάρα πολύ αυτή του άλλου του δικηγόρου του Στεφανίδη που βοήθησε τα μέγιστα ώστε να διαλυθεί ο ποδοσφαιρικός ΑΡΗΣ. Και από ότι φαίνεται και η απάθεια του κόσμου βοηθάει σε όλο αυτό.

    Φίλε ΛΙΟΝΤΑΡΗ,
    Την αδυναμία του οποιουδήποτε παράγοντα δεν πρέπει να την πληρώσει ο ΑΡΗΣ. Πρέπει το διοικητικό τοπίο να ξεκαθαρίσει άμεσα. Αντιλαμβάνομαι ένα κλίμα πίεσης προς τον Γουλιέλμο αλλά από την άλλη βλέπω μια άρνηση αντίληψης της πραγματικότητας που φαντάζει άκρως επικίνδυνη.

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Ας βγει κάποιος από τους ειδικούς των μπάτζετ, των ταβανιών και των υπερβάσεων να μας πει με πόσα μύρια η ΑΕΚ πήρε 3 τίτλους και ο Προμηθέας τη 2η θέση. Και να υπενθυμίσω... για τον ΑΡΗ η 3η θέση δεν αποτελούσε καν στοχο. Το ίδιο θα μας έλεγαν και τώρα τα αρδάκια. Ότι από τη στιγμή που δεν παίζουμε Ευρωλίγκα δεν θα είχε νόημα να παλέψουμε για να παίξουμε τελικούς. Και φυσικά θα μας υπενθύμιζαν διαρκώς ότι η ΑΕΚ είναι η πρωταθλήτρια κόσμου με το τεράστιο μπάτζετ.

  • Σύνδεσμος σχολίου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ Δευτέρα, 10 Ιούνιος 2019 21:19 δημοσιεύθηκε από ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ

    Εν τω μεταξυ ο Τρακης εκνευριστηκε που το ΟΑΚΑ ηταν αδειο στο πρωτο παιχνιδι τελικου. Μονο ο κοσμος του ΑΡΗ ακολουθει την ομαδα του και γεμιζει το γηπεδο ειτε αντιπαλος ειναι ο βαζελος ειτε ο Προμηθεας. Οσους τιτλους και να παρεις Τρακη τον ΑΡΗ και τον κοσμο του δεν τον φτανεις!!!

  • Σύνδεσμος σχολίου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ Δευτέρα, 10 Ιούνιος 2019 20:50 δημοσιεύθηκε από ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ

    Φιλε ARIS@London χαιρομε που καταλαβαινεις το πνευμα των λογων μου επ ουδενι δεν υφιστατε λυση που να εμπεριεχει την πτωση της ομαδας του 20ου αιωνα, της ομαδας που καθηλωνε ολους τους Ελληνες στους καναπεδες τους, που εκλειναν κινηματογραφοι οταν επεζε ο Αυτοκρατορας, μπορει να υπαρξει ΑΡΗΣ χωρις μπασκετ αδερφε μου? Ουτωσιαλλως τα χρεη δεν διαγραφοντε με υποβιβασμο, ευλογημενος αυτος που θεσπισε το νομο αυτο. Απλα φιλε ARIS@London εζησα τις στιγμες της Αυτοκρατοριας γεννημενος τα τελη του 70, απολαυσα και αγαπησα μπασκετακι χαρη στα ιερα τερατα μας, δεν μπορω να βλεπω, ποναω να βλεπω καθε ομαδουλα του κ@@@@@ου να κανει παρτι στο Αλεξανδρειο και να βγαινει ο καθε Αλεξιπτωτιστης, προπονητακος και δημοσιογραφισκος να μας λεει να κανουμε υπομονη και οτι ζουμε εποχες εξυγιανσης. Το εγραψα αυτο γιατι δεν αντεχω να βλεπω τα ανθρωπακια αυτα να χρησιμοποιουν τον κοσμο μας ως αλλοθι της ανικανοτητας του.
    Λοιπον θα το γραψω Γουλιελμο δωσε τη σκυταλη στον ΑΣ, φτανουμε μεσα Ιουνιου και ουτε φωνη ουτε ακροαση, αν δεν μπορεις παρεδωσε και φυγε, κακο δεν ειναι αλλα μην παιζεις αλλο με τα νευρα και την υπομονη μας.

    ΥΓ Εγω ημουν αυτος που εγραψε πρωτος στο Planetaris, (εισαι μαρτυρας Πλανετ) πως χωρις μπασκετ δεν υπαρχει ΑΡΗΣ, ειναι ο λογος που εγιναν πολυ Αρειανοι, το καμαρι μας και πολυ σωστα οπως πολυ γραφουν η ναυαρχιδα του συλογου μας.

  • Σύνδεσμος σχολίου ARIS@London Δευτέρα, 10 Ιούνιος 2019 15:19 δημοσιεύθηκε από ARIS@London

    Φίλε ΛΙΟΝΤΑΡΗ νομίζω έπεσες στην παγίδα αν και μία στο δισεκατομμύριο βλέπεις σα λύση την εκούσια πτώση ατην Α2. Όπως και με την ΠΑΕ, αρχικά ήταν ψίθυρος, μετά ακουγόταν σε πηγαδάκια μόνο, μετά κάποιοι βγάλαν ντουντούκες, ώσπου στο τέλος έγινε κοινώς αποδεκτή η πτώση. Ξέρω πως το εννοείς, γιατί γράφεις χρόνια εδώ, αλλά είναι επικύνδινες απόψεις αυτές, και κάποιοι δε θέλουν και πολύ για να φιτυλιαστούν..

    (φιλικά πάντα)

  • Σύνδεσμος σχολίου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ Σάββατο, 08 Ιούνιος 2019 09:25 δημοσιεύθηκε από ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ

    Φιλε Σ Παπας μου πηρες την μπουκια απο το στομα με τον θριαμβο του Προμηθεα. Αυτος ο θριαμβος της ομαδας απο την Πατρα επρεπε και πρεπει να ειναι δεδομενος για τον Αυτοκρατορα, οχι ομως οσο στον προεδρικο θωκο καθεται ο καθε τυχαρπαστος αλεξιπτωτιστης Γουλιελμος που κραταει τον Αρη ομηρο της δικης του ατζεντας και πολυ αργα πλεον ψαχνει να βρει οικονομικο αποκουμπι. Τωρα περιμενει τις πορδες του δικτυου Αρειανων (μπραβο τους για την προσπαθεια τους) να τον σωσουν.
    Φιλε Πλανετ με απαγορευση μεταγραφων και αυξηση των ομαδων του χρονου θα πρεπει ο Αυτοκρατορας απο τωρα να πει αντιο στην Α1 παρα να γινει κλωτσοσκουφι του καθε Ιωνικου, Χολαργου και συνοικιακης ομαδουλας. Οσο και αν δεν το θελω και δεν ΠΡΕΠΕΙ ποτε να πεσει ο Αυτοκρατορας αυτο που ειδαμε φετος, που γιναμε η χαρα της καθε κωλοομαδουλας, δεν πρεπει να το δουμε ποτε ξανα.

    ΥΓ Την περιπτωση διοικησης πρωτοδικειου την σκεφτηκε κανεις εκει στη διοικηση?

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Σάββατο, 08 Ιούνιος 2019 01:41 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Η πρόκριση του Προμηθέα Πατρών και με μειονέκτημα έδρας, σε βάρος της κούλας, αποδεικνύει, σε τι σάπια σανίδια πατούσαμε από το 2014 και μετά.
    Αλήθεια; μετά απ' αυτό, ποια είναι η φάση του extra του ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ και του κάθε πουθενά ή παραπλανημένου, που στηρίζει τον πουθενά.
    Μπράβο στον Προμηθέα, στο Λιόλιο, στο Γιατρά και στους παίχτες τους, ου δεν βάζουν ταβάνια.
    Το σημερινό γεγονός, είναι τροφή για σκέψη όλων των ΑΡΕΙΑΝΩΝ

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Παρασκευή, 07 Ιούνιος 2019 21:13 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε ΛΙΟΝΤΑΡΗ,
    Διαφωνώ κάθετα με αυτό το άρθρο και θα σου εξηγήσω το λόγο. Αυτό που περιγράφει ως επιλογή ο αρθρογράφος για να μην μπλέξει ο ΑΡΗΣ είναι απόλυτα σωστό και λογικό με τα περσινά και τα σημερινά δεδομένα. Αυτός όμως ο δρόμος που προτείνει ουσιαστικά δίνει μια διέξοδο στον Γουλιέλμο και μπόλικο χρόνο που δεν τον αξίζει γιατί πολύ απλά θα σπαταληθεί. Ναι αυτό που λέει ίσως πιο μετά να πρέπει να γίνει. Πρώτα όμως οφείλουμε όλοι μαζί ενωμένοι να απαιτήσουμε από τον Γουλιέλμο να μας μιλήσει με ειλικρίνεια, να παραδεχθεί την αδυναμία του και να συνεργαστεί με την οικογένεια του ΑΡΗ για να απαλλαγεί από την ΚΑΕ μπας και ο ΑΡΗΣ βρει τον δρόμο του χωρίς αυτόν. Και όταν αναφέρομαι σε "αδυναμία" Γουλιέλμου είναι η πιο καλοπροαίρετη εκδοχή που έχω στο μυαλό μου. Γιατί έχω και πολλές ακόμη εκδοχές με μπόλικες ενδείξεις για να τις υποστηρίξω. Δικηγόρος είναι ο κ.Γουλιέλμος και είμαι βέβαιος ότι μαζί με τους άλλους δικηγόρους του ΑΡΗ θα μπορέσουν να βρουν τη λύση. Με ΑΜΚ; με μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου σε μια συμβολική τιμή; με διοίκηση πρωτοδικείου; με κάτι τέλος πάντως ώστε να απαλλαχθεί και αυτός και εμείς. Τα ΜΜΕ δημιουργούν κλίμα και επηρεάζουν καταστάσεις. Και αυτό το άρθρο δημιουργεί κλίμα επόμενης ημέρας με τον Δ.Γουλιέλμο στο τιμόνι και τον ΑΡΗ σε χειρότερη μοίρα από πέρσι το καλοκαίρι. Μην ξεχνάς οι επιλογές παικτών είναι λιγότερες και το όνομα του ΑΡΗ στην αγορά παραμένει ακόμη αναξιόπιστο όσο αφορά τα συμβόλαια. Αν βάλεις σε αυτή την εξίσωση τις 2 ομάδες που θα ανέβουν, μια δυνατή αλλά Περιστέρι και μια ιστορική σαν τον Ηρακλή που δεν νομίζω ότι θα τον αφήσουν να πέσει ξανά αλλά και τον ξενερωμένο κόσμο που τη νέα χρονιά θα απαξιώσει ακόμη περισσότερο την ομάδα με το δίκιο του... τότε ναι η ομάδα είναι σε χειρότερο σημείο από πέρσι και για αυτό δεν συμφωνώ με οποιαδήποτε άποψη που δείχνει αυτό το σημείο ως αφετηρία της επόμενης σεζόν.

  • Σύνδεσμος σχολίου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ Παρασκευή, 07 Ιούνιος 2019 13:08 δημοσιεύθηκε από ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ

    Φιλέ Πλάνετ να και ενα άρθρο του pressaris που με βρίσκει συμφωνο. Εσύ πως το βρισκεις?

    https://www.pressaris.gr/category/%ce%bc%cf%80%ce%ac%cf%83%ce%ba%ce%b5%cf%84/

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Τρίτη, 04 Ιούνιος 2019 11:35 δημοσιεύθηκε από kerr

    Άλλη μια χρονιά η επόμενη στη φάση του extra για την Ούνιξ Καζάν. Εύγε!!! https://www.allaboutaris.com/mpasket/138227/neo-symvolaio-tis-ouniks-ston-prifti
    ΥΓ: Που είσαι ρε Νικόλα!!! Ξεμπέρδεψες με τον Λετονό;

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Κυριακή, 02 Ιούνιος 2019 16:17 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε με τα χίλια δύο nicknames,
    Αν και σου έχουμε απαντήσει χίλιες δύο φορές γιατί ασχολούμαστε όπως συνηθίζεις σε όλες τις τοποθετήσεις που γίνονται εδώ μέσα σχολιάζεις σαν να μην διαβάζεις τίποτα... Άντε να στο ξαναγράψω ακόμη μια φορά... Όσο θα υπάρχουν αυτοί οι χειροκροτητές, λάτρεις της μετριότητας που αβαντάρουν κάποιους πουθενάδες και παλεύουν να τους φέρουν και να τους ξαναφέρουν στον ΑΡΗ επιδιώκοντας την μετριότητα γιατί έτσι τους βολεύει τόσο εγώ(όπως και άλλοι εδώ μέσα) θα γράφουμε και την άλλη άποψη. Η άλλη άποψη που λέει ότι αυτό που στον ΑΡΗ παρουσιάζεται ως χρυσός μάλλον είναι άνθρακας. Και ναι, το ότι μπορεί κάποιος να πίστεψε στον Λάσκαρη, στις τούρκικες χορηγίες και στα αθλητικά κέντρα ενός δις(παρόλο που όλα αυτά τα καυτηριάσαμε εδώ έντονα και συνεχίζουν να υπάρχουν αναρτημένα) είναι πολύ πιο λογικό από το να πιστέψεις ότι με τα μνημόνια και την οικονομική εξυγίανση που σου πασάρουν οι εκάστοτε νοικοκύρηδες-σωτήρες ο ΑΡΗΣ θα πάει μπροστά.

    Δεν σου επιβάλλει κανείς να συμφωνήσεις μαζί μας όπως και εμένα δεν μου επιβάλλει κανείς να αποθεώσω τον κάθε κόουτς οφ δε γίαρ και τον τρέλαρχο που μας τους παρουσίαζαν ως εκ των κορυφαίων προπονητών της Ευρώπης. Και αν και τον Αγγέλου μετά την παταγώδη του αποτυχία που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον μπασκετικό ΑΡΗ για τον ΔΠ όπως θα έχεις παρατηρήσει συστηματικά γράφονται αβάντες. Και αύριο μεθαύριο με το που σταθεί λίγο ο ΑΡΗΣ στα πόδια του θα κάνουν πάλι αγώνα να μας τον ξαναφορτώσουν για να ξαναβιώσουμε την σφαίρα του έξτρα. Όλο θα βρεθεί και κάποιος αφελής να πει ότι με τον ΔΠ δεν κινδύνεψες και μπήκες 4αδα και όλο θα βρεθούν και κάποιοι ακόμη αφελείς να συμφωνήσουν.

    Ωστόσο αδυνατώ να καταλάβω γιατί χαλιέσαι τόσο πολύ με τα σχόλια μας. Μήπως είσαι καμία από τις μπουγελόφατσες που από το πουθενά βρέθηκαν να δουλεύουν στον Αυτοκράτορα; Ή έχεις αναλάβει σε κανά κιτρινόμαυρο site το ρεπορτάζ της Ούνιξ(μετά από νίκες) και σου χαλάμε τη φάση;

    Έλα πες μας. Μην ντρέπεσαι.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Κυριακή, 02 Ιούνιος 2019 14:53 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Εσύ τι πρόβλημα έχεις, μια απλή καταγραφή της πραγματικότητας κάνουμε, δε θα σε ρωτήσουμε κιόλας, με τι θα ασχοληθούμε.

  • Σύνδεσμος σχολίου Νίκος Λάσκαρης Σάββατο, 01 Ιούνιος 2019 20:53 δημοσιεύθηκε από Νίκος Λάσκαρης

    Μετά από 2 χρονια ασχοληστε με τον Πρίφτη! Μα ποσό κομπλεξικοί είστε; Θεόποιησατε τον Λάσκαρη και τον τελειωμένο προπονητη γιαννακη, περιμένατε χορηγιες από την Τουρκία και τον μεγιστάνα (γιατί μερικοί είχατε και γνώμη για το ποσό μεγάλου βεληνεκους είναι) και βρίζετε τον μόνο που βγήκε μπροστά και τουλάχιστον προσπαθεί να βρει μια άκρη με τα οποία λάθη του. Μετά αναρωτιέστε γιατί ο Άρης πάει κατά διαόλου!

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Παρασκευή, 31 Μάιος 2019 13:57 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε ΛΙΟΝΤΑΡΗ,
    Δυστυχώς ως τώρα όλες οι κινήσεις είναι για τα μάτια του κόσμου. Που ακούσθηκε να δημοσιεύεις το χορηγικό πρόγραμμα; Αυτά γίνονται όταν το τμήμα μάρκετινγκ δεν έχει τους απαραίτητους πόρους ώστε να προσεγγίσει άμεσα τις εταιρίες. Τις εταιρίες τις ενδιαφέρουν αυτά τα πράγματα και όχι τον φίλαθλο του ΑΡΗ. Όταν όμως δεν μπορείς να παράγεις ουσιαστικό έργο τότε πετάς πυροτεχνήματα σαν την ανακοίνωση του χορηγικού πλάνου... ή τα νούμερα από τα social media που τα έβαλαν ποσοστιαία και όχι ποσοτικά... λες και απευθύνονται σε πιθήκια που δεν μπορούν να υπολογίσουν το 1+1. Ακόμη και αυτό το παραμύθι με τους 25 χορηγούς... αν έχουν τα @@ ας μας πουν τι λεφτά μάζεψαν και ας μας πουν τι λεφτά έμπαιναν στην ΚΑΕ με τις 1-2 χορηγίες που αναφέρουν αλλά δεν λένε ότι οι χορηγίες ήταν τύπου Τράπεζα Πειραιώς, stoiximan ή gamebookers... Αυτά όλα δείχνουν ότι όχι μόνο δεν έχουν ουσιαστικές λύσεις αλλά μας θεωρούν και όλους χαζούς. Και το χειρότερο από όλα είναι ότι η ευκαιρία να πάρει ο άερας το Παλέ είναι στα χέρια τους και στο παρεάκι του Ψηφίδη.

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Έτσι είναι όπως τα λες αλλά με υποσημείωση ότι ο ΔΠ απλά το ενίσχυσε. Το παραμύθι της μετριότητας και των χαμηλών στόχων καλλιεργήθηκε πολύ πιο πριν από άλλες μετριότητες.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Παρασκευή, 31 Μάιος 2019 13:38 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Κοίταξε φίλε Planet, σε καμιά περαστική, από τη euroleague ομάδα, τύπου Νταρουσάφακα ή Ούνιξ ή Μάλαγα, Μπουντούσνοστ που θα παίξει μια χρονιά euroleague και μετά ξανά από πέντε χρόνια, μπορεί και να πάει.
    Σε καμιά ομαδούλα δηλαδή, με οικογενειακό κλίμα, με έλλειψη ουσιαστικών στόχων και οι χαμηλές απαιτήσεις του κόσμου.
    Κάπου που αν βγει 15 στη eurolegue και πέμπτος στο εθνικό - τοπικό πρωτάθλημα, δεν θα του πουν τίποτα.
    Δεν μπορεί με τίποτα πχ στον Ερυθρό Αστέρα, όπου υπάρχει κόσμος, απαιτήσεις και η δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, είναι αποτυχία.
    Εκεί μας κατάντησε κι εμάς τρία χρόνια, να πανηγυρίζουμε επιτυχίες, με αστερίσκους, φάσεις του extra και άνευ σημασίας μικρές νίκες.
    Αυτό ήταν και το κακό στην τριετία του, ότι γύμνασε τον κόσμο στη μετριότητα.

  • Σύνδεσμος σχολίου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ Παρασκευή, 31 Μάιος 2019 13:15 δημοσιεύθηκε από ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ

    Μονο ανακοινωσεις χορηγιών διαβάζω φιλέ Πλανετ στο pressaris το τι λεφτά θα μπουνε στο ταμείο θα μας το πει κανεις? Πρωτη Ιουνίου και τίποτα χειροπιαστό μονο τα παραμύθια του αλεξιπτωτιστη για τα 200000 που θα μαζέψει για τους διακανονισμους. Μας λέει πως θα τους εξυπηρετήσει μελλοντικά? Που θα βρει χρήματα για τον κόουτς οφ δε Γιαρ και τον Τσαϊρέλη? Τι ρόστερ θα φτιαξει με μπαν ή χωρίς θα μας το πει? Α ρε Αυτοκράτορα που σε καταντησαν αντί να παρακαλανε να σε αναλάβουν να κρεμεσε απο τα κακαλα (δεν Βριζω) του κάθε αλεξιπτωτιστή, φαλακρα και κομπολογα. Έλεος πια με τους πουθεναδες!!!

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Παρασκευή, 31 Μάιος 2019 10:20 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Με τα μπασκετικά νέα του ΑΡΗ μας να είναι ανύπαρκτα αναγκαστικά ασχολούμαστε με τους κορυφαίους προπονητές της Ευρώπης και διαβάζουμε τις δηλώσεις του Βεργίνη
    https://basketplus.gr/index.php/a1-esake-basket-league/aris/item/112955

    που μας λέει αυτά που ήδη ξέραμε για τον τρέλαρχο παρόλο που τα αρδάκια φίλοι του προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα μεταξύ και απλά ο Βεργίνης δεν μπρούσε... ο άνθρωπος με τις επιλογές του και τις εμμονές του χαντάκωσε τον ΑΡΗ φέτος.

    Είμαι 100% σίγουρος ότι αν Αγγέλου αντί να κολλήσει με τον Νταλό, αποφάσιζε να εμπιστευτεί τον Βεργίνη ο ΑΡΗΣ θα ήταν σαφώς καλύτερος και δεν θα κινδύνευε σε κανένα σημείο της χρονιάς. Αντί για αυτό μάλωσε με έναν αθλητή υπόδειγμα για προσωπικούς λόγους, τον έθεσε στο περιθώριο και έβαλε τους εγωισμούς του πάνω από το καλό της ομάδος.

    Επίσης θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στον Βεργίνη(αν και διαφωνώ με την τακτική του) που λειτούργησε 100% επαγγελματικά και κάλυψε τον προπονητή του μη θέλωντας να δημιουργήσει μεγαλύτερα προβλήματα στην ομάδα.

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Παρασκευή, 31 Μάιος 2019 07:32 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Δεν νομίζω ότι το έπιασες το νόημα των δηλώσεων. Ο κόουτς οφ δε γιαρ δεν θέλει να κάτσει στην Ούνιξ γιατί θέλει Ευρωλίγκα και τίτλους και η ομάδα δεν τον καλύπτει. Έτσι είναι αν είσαι γεννημένος νικητής. Δύσκολα συμβιβάζεσαι με την μετριότητα. Έτσι και ο ΔΠ και οι υποστηρικτές τους. Στόχος πάντα η κορυφή!

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Πέμπτη, 30 Μάιος 2019 13:50 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    https://www.allaboutaris.com/mpasket/137917/den-ksero-an-tha-meino-stin-ouniks
    Δεν κατάλαβα ρε παιδιά ;
    Σε τι απέτυχε;
    Δύο χρονιές, έβγαλε την Ούνιξ τετράδα, στη VTB.
    Δύο χρονιές σερί, έφτασε στους τέσσερις του euro cup.
    Ποια euroleague τώρα.
    Ο άνθρωπος κατάφερε και κέρδισε, δύο φορές την πρωταθλήτρια Ευρώπης ΤΣΣΚΑ, τότε που έπαιζε 3 ματς την εβδομάδα και κουτουλούσαν, από τα ταξίδια.
    Αχάριστοι, οι Ρώσοι, αν τον διώξουν.
    Για να σοβαρευτώ, μετά από 3 νερόβραστες χρονιές στον ΑΡΗ, όπου 3 χρόνια σερί, βγαίναμε τέταρτοι και κατορθώσαμε, επί Πρίφτη, να καθιερώσουμε την κούλα, τρίτη μπασκετική δύναμη στην Ελλάδα.
    Τώρα και μέσα σε 2 χρόνια, κατόρθωσε να καθιερώσει, ως προπονητής της Ούνιξ, τη Χίμκι, σαν δεύτερη κυρίαρχη δύναμη στη VTB.
    Να τον χαίρονται τα αρδάκια και οι χαζοχαρούμενοι.
    Τη συμπαράστση μου, στους οπαδούς της Ούνιξ, Τα ζήσαμε κι εμείς.
    Δεν μάθατε; Δε ρωτήσατε;

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Πέμπτη, 30 Μάιος 2019 07:34 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Kerr,
    Άλλη μια πετυχημένη χρονιά για τον κόουτς οφ δε γίαρ έκλεισε! Στη σφαίρα του έξτρα και η Ούνιξ! Κατάφερε στο χθεσινό παιχνίδι να είναι ανταγωνιστική κόντρα σε μια ομάδα με τριπλάσιο μπάτζετ! Αυτό και αν δεν είναι υπέρβαση! Τελικά σε όλες τις διοργανώσεις που συμμετείχε είχε μια αξιοπρεπή πορεία όπως ακριβώς αξιοπρεπής είναι και ο ΔΠ. Πάντως πέρα από την πλάκα άκουγα τις τελευταίες μέρες κανα δύο ραδιοπαραγωγούς που εκφράζανε την αγωνία τους για τον ΔΠ. Ένα δείγμα ακόμη της κατρακύλας του Ελληνικού μπάσκετ. Μπορεί να μην έχεις πετύχει τίποτα στην καριέρα σου ποτέ και όμως κάποιοι να σε θεωρούν σπουδαίο... Το πιο αστείο που άκουσα είναι ότι δύσκολα να μείνει ο ΔΠ στην Ούνιξ γιατί θα πάει σε ομάδα Ευρωλίγκας... Ποιος δεν θα τον ήθελε? ο τίτλος στο τσεπάκι!

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Τετάρτη, 29 Μάιος 2019 22:45 δημοσιεύθηκε από kerr

    Να ευχηθώ καλές διακοπές στον τιτανομέγιστο coach of the year!!!

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Τρίτη, 28 Μάιος 2019 11:35 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Kerr,
    Με πρόλαβες... εγώ περιμένω τον επίσημο επίλογο της σεζόν για τον κοουτς οφ δε γιαρ για να κάνουμε τον απολογισμό και να δούμε την σφαίρα του έξτρα που βρίσκεται και φέτος η Ουνιξ. Πριν καμια ώρα άκουσα έναν από τους ένθερμους υποστηρικτές του να μας αναλύει για τα μπάτζετ στη Ρωσία, το άστρο της Χίμκι και τέτοια... Επιτυχίες με υπότιτλους και αστερίσκους μόνο ο ΔΠ!!!

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Τρίτη, 28 Μάιος 2019 10:59 δημοσιεύθηκε από kerr

    91-64 έγραψε το ταμπλό!!! Ρε τον coach of the year...

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τετάρτη, 22 Μάιος 2019 13:51 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Προφανώς φίλε Πλανετ.Ομως μάλλον πρέπει να πιεστεί και ο ΑΣ, εφόσον ήδη φαίνεται ότι καθυστερεί χωρίς λόγο...

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Τρίτη, 21 Μάιος 2019 08:49 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Quique,
    Μέχρι να φθάσουμε στη λύση έχει μια διαδικασία και αυτή τη διαδικασία οφείλει να την τρέξει ο Ερασιτέχνης. Αναφέρω μερικά από τα βήματα:

    1)Έλεγχος των οικονομικών της ΚΑΕ. Ο "αλεξιπτωτιστής" μας είπε ότι έβαλε 2 εκ.ευρώ την ίδια στιγμή που δεν έλυσε το μπαν και όλες οι υποχρεώσεις της ομάδος καθυστέρησαν και συνεχίζουν να καθυστερούν.

    2)Δίαυλος επικοινωνίας με τον Γουλιέλμο ώστε να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του. Τι θέλει τελικά ο άνθρωπος? Να κρατήσει δέσμιο τον ΑΡΗ να παλεύει για την παραμονή και να διαφυλάξει την πρόσβαση στο λογιστήριο; Θέλει να βρει αγοραστή; Θέλει να πουλήσει κομμάτι των μετοχών; ή απλά ελπίζει ότι θα εμφανισθούν μερικά κορόιδα που θα λυγίσουν από αυτό το κατάντημα του Αυτοκράτορα και θα δώσουν λεφτά στον Γουλιέλμο για να κάνει τον μάγκα?
    3)Ενημέρωση του κόσμου. Όλου του κόσμου δημόσια με ανακοινώσεις και όχι σε κλειστά κλαμπ. Το μπάσκετ αφορά τους πολλούς και όχι τους λίγους. Το αν είσαι μέλος του ΑΣ ή όχι είναι άσχετο.

    Αυτά τα παραπάνω για εμένα είναι τα 3 πρώτα βασικά βήματα.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Δευτέρα, 20 Μάιος 2019 12:35 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Και όταν λέμε ότι κάποιος ψάχνει για λύση,στην προκειμένη περίπτωση ο Ερασιτέχνης γιατί αυτό είναι το λογικό, εννοείται ότι ξεκαθαρίζει στον μεγαλομέτοχο ότι δεν θα πουλήσει τις μετοχές,θα τις παραχωρήσει,δεν γίνεται αλλιώς...Και τέλος, γιατί δεν είναι προτιμότερη σήμερα μια διοίκηση Πρωτοδικείου στην χειρότερη περίπτωση, εφόσον η σημερινή διοίκηση δεν δίνει ούτε στοιχεία για το ύψος του συνολικου χρέους, ούτε πλάνο για άρση της απαγόρευσης μεταγραφών?

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Δευτέρα, 20 Μάιος 2019 12:28 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Δηλαδή ή ο ΑΣ δεν ψάχνει για λύση, ή δεν υπάρχει άλλος από τον Γουλιέλμο φίλε Πλανετ.Τι είναι πιο πιθανό?

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Δευτέρα, 20 Μάιος 2019 11:17 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Δυστυχώς φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ βλέπω μια αλλαγή στην αντιμετώπιση που έχει ο Γουλιέλμος από τους Αρειανούς δημοσιογράφους. Από εκεί που άρχιζαν να απαιτούν εξηγήσεις και να αναφέρονται δειλά δειλά σε ευθύνες Γουλιέλμου ξαφνικά βλέπω μια "σύμπραξη" στο πλάνο Καστρίτη για μια ομάδα ειδικών συνθηκών που θα παλέψει για τη σωτηρία της.

    Δεν θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει καν ποιοι είναι οι διαθέσιμοι παίκτες... αλλά μόνο το ότι ο Γουλιέλμος πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες και αν δεν μπορεί να βγει δημόσια να το παραδεχθεί ώστε να δούμε ποιες είναι οι εναλλακτικές. Γιατί αυτό το παραμύθι δεν υπάρχει κανείς μόνο όποτε βολεύει το αναπαράγουμε. Ενδεικτικά θα αναφέρω τη διαμάχη του κ.Ζορπίδη με τον Α.Σ. όπου κατά κάποιο μαγικό τρόπο μας είπαν οι φωστήρες του Α.Σ. ότι υπάρχει και εναλλακτικό πλάνο και άλλος ενδιαφερόμενος για το βόλεϊ.

    Με λίγα λόγια με ημίμετρα και μισόλογα δουλειά δεν γίνεται. Ξεκάθαρες θέσεις από όλους τους εμπλεκόμενους και όποιος δεν μπορεί σπίτι του.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Δευτέρα, 20 Μάιος 2019 07:19 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Και κάτι ακόμα, για να τελειώνει το παραμύθι.
    Όποιος θέλει να λέγεται μεγαλομέτοχος ή αφεντικό του ΑΡΗ, πρέπει να έχει τα 600 χιλ. για να λύσει τα μπαν, καμιά 400αριά για τα λοιπά χρέη και μια 200άρα για προκαταβολές της νέας περιόδου.
    Να επενδύσει και να περιμένει, την ανταπόκριση του κόσμου.
    Επενδυτής που να περιμένει τη δόση του Μποχωρίδη και το μπαϊ άουτ του Βενζένκωφ για να κλείσει τους Πελεκάνο, Ξανθόπουλο, Ζάρα, δεν υπάρχει.
    Παράγοντας που πουλάει το Μποχωρίδη, με δόσεις, για να άρει τα μπαν και να φέρει τον Τόμας και το Ριντ, δεν είναι καν παράγοντας.
    Στο Υγ2, από το πρώτο σχόλιο μου, υπέδειξα τον τρόπο, για να κερδίσεις εμπιστοσύνη και στήριξη, από τον κόσμο.
    Ο ΑΡΗΣ, πρέπει και στο μπάσκετ, να φύγει από τη λογική του δώστε και σώστε, να φύγει από τη νοοτροπία του ότι έχετε ευχαρίστηση.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Δευτέρα, 20 Μάιος 2019 06:56 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Ακόμα και από τη λίστα, που δημοσίευσε το pressaris, μπορείς να κάνεις καλή και σοβαρή ομάδα.
    Οι τέσσερις του Προμηθέα συν το Νίξον του Λαυρίου, αλλά και το Μιλόσεβιτς για βάθος στο "4", αποτελούν μια εξάδα αξιοπρεπέστατη.
    Το πρόβλημα όμως φίλε Planet, είναι καθαρά οικονομικό, όπως πολύ σωστά ανέφερες.
    Εξάλλου και πέρσι κυκλοφορούσαν ελεύθεροι οι Νίξον, Λαμπ, Μεϊέρ, Μιλόσεβιτς, ακόμα και ο Μαρας ή Σάφτενάαρ κι εμείς πήγαμε και πήραμε, Νταλό, Καϊζέρ, Χάρις και κρατήσαμε το Μπέλ.
    Επίσης οι έξι παίχτες που ανέφερα, κοστίζουν 500 με 600 χιλ.,όλοι μαζί, τόσο είναι και το μπαν, με τη διαφορά, ότι ελευθερώνεσαι, αν το λύσεις.
    Είναι πολύ απλά τα πράγματα φίλε Planet, δεν μπορεί να λύσει το μπαν ο Γουλιέλμος, άρα δεν μπορεί, να πάρει και παίχτες σαν τους Έλις, Μεΐερ, Χολ, Λίποβι.
    Μπορεί αντίστοιχα να ψωνίσει παίχτες σαν το Νίξον, το Ντάνιελς του Ρεθύμνου, το Γουϊγκινς, που ήταν αναπληρωματικός στον Ήφαιστό και να κάνει υπέρβαση, με κανέναν Λαμπ.
    Είναι πολύ απλά τα πράγματα, κι αυτό θέλουν να κάνουν.
    Να ψωνίσουν τέσσερις ξένους, να κρατήσουν Μποχωρίδη, Τολιόπουλο, Φλιώνη, Σλαφτσάκη και να κοιτάξουν να φέρουν center, κανέναν Καβαδά, που έχει να παίξει δυο χρόνια μπάσκετ.
    Αυτό είναι το πλάνο του Γουλιέλμου, έτσι θέλει να το πάει, με μπαν, με ξένους υποβιβασμού και στόχο τη δεκάδα.
    Θα βγουν και τα εξαπτέρυγα, να μας γράψουν - πουν αλήθειες και όλα καλά, λίγο διαφήμιση χρειάζεται.
    Το γράφω ξανά, άμεση λύση του μπαν και απόκτηση, από τη ελεύθερη αγορά έξι Αμερικάνων 2 combo, με προσανατολισμό τον άσσο, τριάρι, πεντάρι και δύο τεσσάρια.
    Για τους Έλληνες δεν με νοιάζει, ας φύγουν και όλοι οι φετινοί.
    Θα κυκλοφορήσουν ελεύθεροι παίχτες σαν το Ζάρα, το Χριστοδούλου, το Μαυροειδή, το Μαργαρίτη, το Χαραλαμπόπουλο, το Λούντζη, τον Παπαντωνίου, το Δίπλαρο, το Γερομιχαλό, το Γόντικα.
    Από το roster τη φετινής περιόδου, θέλω να μείνει, μόνο ο Βουλγαρόπουλος κι αυτός επειδή είναι 19 χρονών και 2,18 ύψος, κανένας άλλος.
    Αν πάμε σε διατήρηση των φετινών Ελλήνων και σε προσθήκες φθηνών ξένων, αντε και κανένα Καβαδά, δεν τη γλιτώνουμε την Α2.
    Του χρόνου, χρειαζόμαστε μπάτζετ 700-800 χιλ. όποιος αντέχει να το διαβάσει, ας συνεχίσει.
    Δεν μπορεί ο Ήφαιστός να έχει το Φρεϊμανις κι εμείς τον Καϊζέρ.
    Δε γίνετε ο Χολαργός να έχει Γιανκοβίτς κι εμείς Σλαφτσάκη.
    Δεν είναι δυνατόν ο Πανιώνιος να έχει Μπέρι κι εμείς Μπελ.
    Δεν μπορώ να βλέπω νέους Νταλό.
    Για να επιβιώσει μια ομάδα, σαν τον ΑΡΗ, θέλει προοπτική και αποτελέσματα και όπως έγραψα και παλιότερα, με μπάζα δεν κάνεις πολυκατοικία.

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Παρασκευή, 17 Μάιος 2019 14:16 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Με αφορμή το άρθρο του Pressaris για τους διαθέσιμους ξένους θα ήθελα να σταθώ πάλι στη συνεργασία Αγγέλου και Γουλιέλμο. Με εξαίρεση τον Τζόουνς και ίσως τον ΜακΓκι οι άλλες επιλογές ήταν τεράστιου ρίσκου και υποβαθμισμένες σε σχέση με τους διαθέσιμους παίκτες. Ενδεικτικά να υπενθυμίσω ότι πέρσι υπήρχαν και παίκτες σαν τον Τι Τζέι Μπρέι, Μπάρτ, Μάρας και άλλους. Ενώ θα πρέπει να σταθούμε και σε κάποιους Έλληνες σαν τον Σταμάτη, τον Χριστοδούλου κ.α. Και τα ονόματα τα αναφέρω μόνο και μόνο για να κατανοήσουμε τον τρόπο που χτίστηκε η ομάδα πέρσι. Με πρώτη μεταγραφή Νταλό, με Μάρας να φεύγει για 3000€, με Τσαϊρέλη και Αθηναίου να μην συζητάνε καν και να χτίζεται μια ομάδα χωρίς πόιντ γκάρντ, χωρίς ηγέτη, χωρίς σκόρερ. Από την μια η ανοησία του Αγγέλου που χάνεται στις κολακείες των "φίλων" του και νόμιζε ότι πραγματικά μπορεί να κάνει θαύματα από την άλλη ο Γουλιέλμος που δεν διέθεσε αυτά που έπρεπε να γίνουν οι μεταγραφές. Ενώ εντύπωση μου κάνει και η περίπτωση Χάρις που υποθέτω ότι υπέγραψε χωρίς να τον δουν και να περάσει από εξετάσεις μιας και σε σχέση με πέρσι ήταν φανερά υπερβαρος.

    Με λίγα λόγια είναι 100% οικονομικό το θέμα αν θα έχουμε μια σοβαρή ομάδα ή όχι. Όπως οικονομικό είναι και το θέμα του μπαν από την πρώτη στιγμή.

    Όσο για το αν είναι 14 ή 16 ομάδες και μόνο που το συζητάμε είναι τραγικό. Δηλαδή είναι σαν να έχουμε δεδομένο ότι ο Γουλιέμος μας κοροϊδεύει και ότι δεν πρόκειται να δούμε τίποτα διαφορετικό του χρόνου... Αν είναι όντως έτσι τα πράγματα τότε θα πρέπει να αρχίσουμε σιγά σιγά να συγκεντρωνόμαστε έξω από τα γραφεία της ΚΑΕ και του Α.Σ.

    Ενημερωτικά και το άρθρο του PRESSARIS https://www.pressaris.gr/%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%AF-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%BE%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%AC%CF%81%CE%B5/

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Παρασκευή, 17 Μάιος 2019 05:42 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Δυστυχώς φίλοι μου, τα πράγματα δεν είναι ρόδινα.
    1) Θα γίνουν 16 οι ομάδες της Α1, δηλαδή οι 14 φετινοί, όπου κάναμε μόλις 8 νίκες συν τον Ιωνικό, που έχει χρήματα, αλλά και τον Ηρακλή.
    2) Από του 16, θα υποβιβαστούν 4.
    Αυτά τα δύο σε συνδυασμό με το μπαν, με γυρίζουν στο ποδοσφαιρικό καλοκαίρι του 2013 και στον σωτήρα Ηλιάδη.
    Ένα άλλο γεγονός είναι πως διάβασα στο gazzetta, τα συμβόλαια των ξένων για τη νέα περίοδο.
    Λάκι 100.000€, Μακ Γκι 90.000€, Μπέλ 80.000€, Καΐζερ, 75.000€, ο Νταλό που μας τελείωσε, δεν ξέρω κι εγώ πόσα θα είχε για του χρόνου στο τριετές, που του έκαναν.
    Σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ υψηλά τα ποσά, για τον ΑΡΗ, αλλά με βάση την αξία και την απόδοση, των συγκεκριμένων παιχτών, είναι υπερβολικά.
    Ειλικρινά θα ήθελα να ξέρω, τι θα κάνει ο Γουλιέλμος, αν κάποιοι καθίσουν στα συμβόλαια τους;
    Ακόμα και το ποσό για την αποδέσμευση τους, είναι ζημιά, θα πρέπει να τους δώσει.
    Την περίπτωση να κάνουν προσφυγή και να μας κολλήσουν κι άλλα μπαν, τι σκέφτηκε κανείς;
    Τέλος όταν οι ομάδες γίνουν 16, μικραίνει και το απόθεμα Ελλήνων και ξένων παιχτών, που μπορούμε, να πάρουμε αν έχουμε μπαν.
    Υγ. Υπερβολικό ποσό τα 100 χιλ. $ για το Μπένσον, λογικό τα 75 χιλ. €, για το Καΐζερ, άμα είσαι δημοσιολόγος στον ΑΡΗ, όλα γίνονται.

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Τετάρτη, 15 Μάιος 2019 14:06 δημοσιεύθηκε από kerr

    Ακολουθεί ακριβώς την τακτική Λάσκαρη!! Τυχαίο;;;

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Τετάρτη, 15 Μάιος 2019 07:21 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Quique,
    Εγώ πιστεύω ότι αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που εμφανίσθηκε ο Γουλιέλμος και απέφυγε να δώσει μετοχές και στην πλευρά Καπάζογλου. Δεν ήθελε έλεγχο εξαρχής και για αυτό βαδίζει μόνος του και ποντάρει στο Αρειανό συναίσθημα ακόμη και για τη χρηματική βοήθεια που θέλει. Στην αρχή είχα απλές υποψίες πλέον μετά και την τελευταία του δημόσια τοποθέτηση έχω πεισθεί ότι εξυπηρετεί άλλους σκοπούς και είναι επικίνδυνος για τον ΑΡΗ.

    Ευελπιστώ να επέμβει ο σύνδεσμος και να αφυπνίσει άπαντες όπως είχε κάνει σε ανύποπτο χρόνο και είχε φάει κράξιμο από πολλούς που τα έβλεπαν όλα ρόδινα στο μπάσκετ.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τρίτη, 14 Μάιος 2019 21:54 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Πόσα είναι τα χρέη σήμερα αρνείται να μας πει φίλε Πλανετ, αλλά μπορούμε να το μάθουμε.Μολις μάθω θα το γράψω, επιφυλάσσομαι.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Δευτέρα, 13 Μάιος 2019 11:38 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Φίλε Planet, δεν μέμφομαι ούτε την εντιμότητα, ούτε τις προθέσεις, ούτε την επαγγελματική ακεραιότητα, ούτε την ΑΡΕΙΑΝΟΣΥΝΗ των δημοσιογράφων.
    Απλά με το καλημέρα ο Γουλιέλμος αγόρευε και απαντούσε, αυτά που ήθελε, σε κάποιο σημείο αποπροσανατόλισε τόσο πολύ τη συζήτηση, που χάθηκε η μπάλα και μόνο ο Οσανλής προσπαθούσε ανεπιτυχώς, να το επαναφέρει.
    Εγώ προσωπικά θεωρώ καταστροφή, το κάθε λεπτό παραμονής, αυτού του ανθρώπου στην ομάδα κι αφού δεν κατάφεραν τρεις έμπειροι και αξιόλογοι δημοσιογράφοι, να βγάλουν κάτι, είναι δύσκολο να γίνει κάτι, στη χάβρα, της συγκέντρωσης, που θα οργανώσει ο ίδιος

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Δευτέρα, 13 Μάιος 2019 11:12 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Πάντως εγώ το βγάζω το καπέλο στους συγκεκριμένους δημοσιογράφους για τη στάση τους μιας και πάλεψαν για να βγάλουν όσα περισσότερα μπορούσαν από τον Δ.Γουλιέλμο ο οποίος με την στάση του έδειχνε ότι δεν είχε διάθεση για διάλογο αλλά για έναν μονόλογο χωρίς ερωτήσεις. Είναι δύσκολο να συμμετέχεις σε μια συζήτηση με έναν άνθρωπο που σε κοροϊδεύει στα μούτρα σου. Και ο Δ.Γουλιέλμος με τα λόγια του κορόιδευε τόσο τους συνομιλητές του όσο και όλο τον κόσμο του ΑΡΗ. Λογικό είναι να μην μπορούσαν να πιέσουν παραπάνω μιας και θα τελείωνε άδοξα η συζήτηση. Τουλάχιστον τώρα ακούσθηκε ο Γουλιέλμος και αφέθηκε στην κρίση του κοινού.

    Επί της ουσίας ο άνθρωπος φαντάζει εξίσου επικίνδυνος με τον προκάτοχο του μιας και δεν υπάρχει ίχνος ειλικρίνειας και εμπιστοσύνης. Αν δεν δράσουν αυτοί που πρέπει να δράσουν θεσμικά τότε πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θα παρακαλάμε πολιτικούς και θα κάνουμε συλλαλητήρια για να μην διαλυθεί ο ΑΡΗΣ.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Δευτέρα, 13 Μάιος 2019 06:33 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Σεπτέμβρη του 2014, προκάλεσε το σοκ, ο Θόδωρας, με μπέρδεψε κι εμένα ο Γουλιέλμος.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Δευτέρα, 13 Μάιος 2019 06:30 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Εγώ πάλι, ακούγοντας χθες το μεσημέρι τη συνέντευξη του Γουλιέλου, διαπίστωσα τη ρητορική του δεινότητα, αλλά και την ικανότητα του, να επιβάλει την ατζέντα της συζήτησης, μέσω των απαντήσεων του.
    Οι τρεις δημοσιογράφοι ουσιαστικά, πήγαν χωρίς να το θέλουν, εκεί που ήθελε ο Γουλιέλμος και μόνο ο Δημήτρης Οσανλής δεν τσίμπησε και έθεσε, τα ερωτήματα που έπρεπε.
    Απαντήσεις βέβαια δεν πήρε, όχι μόνο ο Δημήτρης, αλλά κανένας μας.
    Μου είναι αδιανόητο ν' ακούω έναν άνθρωπο, να λέει πως έβαλε 2 εκ.,αλλά δεν έλυσε τα μπαν, έχει απλήρωτες υποχρεώσεις στην τρέχουσα ομάδα και ακόμα και οι υπομονετικοί και καλή πίστης Πρίφτης, Τσαϊρέλης, βγάζουν διαταγές για κατάπτωση, της εγγυητικής, επειδή ο Γουλιέλμος, τους πλήρωσε με ρητορείες.
    Δεν μας είπε ο κ.Γουλιέλμος ποιοι είναι οι τρίτοι,που έπεισαν αυτόν τον έξυπνο και έμπειρο άνθρωπο, ν' αφήσει τα μπαν, αλλά και να συνεχίσει στο Μίλκο καπ της Φίμπα.
    Δεν μας είπε το πλάνο του, για τη συνέχεια.
    Δεν τον ρώτησαν και δεν είπε, αν αυτός, θα έβαζε λεφτά, σε μια εταιρία, που κάποιος άλλος είχε το 90%.
    Μας είπε πως είναι έντιμος και ΑΡΕΙΑΝΟΣ, πως χάλασε την υγεία του και πως η βασική προϋπόθεση για να δώσει τις μετοχές, είναι να τις πάρει κάποιος, που θα μας πάει Ευρολίγκα.
    Μας είπε πως θα κάνει συγκέντρωση και θα ζητήσει βοήθεια, όταν από παλιά γνωρίζουμε, πως κάτι τέτοιο, θα αποτύχει.
    Μας είπε, πως δεν κινδυνέψαμε ποτέ, λες και ζούμε αλλού
    Πραγματικά εμένα μου φάνηκε, να προσπαθεί να κρατήσει ως έχει την κατάσταση και να φτάσει το Σεπτέμβρη,με μια ομάδα, με 10 μπαν, με νεαρούς Έλληνες και λίγους ξένους.
    Ο άνθρωπος μου θύμισε κυριολεκτικά τον Ηλιαδή, όταν έδωσε τη συνέντευξη στο Δημαρχείο και μετά δυο μήνες, έφυγε.
    Ελπίζω ο Γουλιέλμος, να φύγει πολύ νωρίτερα, πριν είναι αργά και για το μπάσκετ.
    Για το Νταλό, τα έγραφα όλο το χρόνο, γερός να είναι και μακριά από τον ΑΡΗ.
    Αν και πιστεύω πως μπορούσε να βοηθήσει περισσότερ,ο στις θέσεις 2-3, όμως ο καλύτερος προπονητής της Ευρώπης και o Καστρίτης, τον είδαν play maker.
    Υγ1. Ας έχουν στο νου τους όλοι, πως αν συνεχίσουμε έτσι, το Παλέ δεν θα έχει, ούτε 100 άτομα του χρόνου.
    Υγ2. Ο μπασκετικός ΑΡΗΣ, χρειάζεται ένα σοκ, παρόμοιο, μ' αυτό που προκάλεσε ο Καρυπίδης, το Σεπτέμβρη του 2015, στο ποδόσφαιρο.
    Τότε που σε τρεις μέρες, έφερε προπονητή στη γ' τον Αναστόπουλο και ανακοίνωσε για παίχτες γ΄ τους Τάτο, Παυλίδη, Τσινάρ, Καζναφέρη, Μελισσά, Ρόβα, Ντούνη, Τσουμάνη, Ραούλ Μπράβο και Κόκε, Κυβελίδη και παράλληλα, κράτησε τους Καλογερη, Γεωργιάδη, Σαμαρά, Νλουντούλου, Καπνίδη, Πόι.
    Έτσι ξεπερνιούνται οι κρίσεις, όχι με 18χρονους, βασικούς.

Προσθήκη σχολίου

επιστροφή στην κορυφή

Yellow Radio 92.8 live

Τελευταία Σχόλια Επισκετπών

  • QuiqueHernandista Είναι λίγο πιο απλά τα πράγματα φίλε Πλανετ, συμφωνώ ότι δεξιά στην άμυνα υπάρχουν… Συντάχθηκε από QuiqueHernandista
    ΑΡΗΣ - Λαμία 1-1 | Αήττητο… στραβοπάτημα
  • slayer3 Πως γίνεται να τρώμε τα μούτρα μας όταν πάμε να κάνουμε το βήμα παραπάνω… Συντάχθηκε από slayer3
    ΑΡΗΣ - Λαμία 1-1 | Αήττητο… στραβοπάτημα
  • PlanetARIS Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ, Εγώ πρωτίστως στο θέμα των μεταγραφών θεωρώ βασικό υπεύθυνο τον εκάστοτε προπονητή.… Συντάχθηκε από PlanetARIS
    ΑΡΗΣ - Λαμία 1-1 | Αήττητο… στραβοπάτημα
  • Σ.ΠΑΠΑΣ Τα νούμερα που παραθέτω, γράφτηκαν σε site και εφημερίδες. Όμως ας το δούμε συνολικά.… Συντάχθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ
    ΑΡΗΣ - Λαμία 1-1 | Αήττητο… στραβοπάτημα
PlanetARIS.gr 2012



  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;