Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020

#ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Αστέρας Τρίπολης - ΑΡΗΣ 0-3 | Κιτρινόμαυρη καταιγίδα στην Τρίπολη!

Posted On Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2019 22:08

Ισοπεδωτικός ο ΑΡΗΣ στην Τρίπολη μέσα σε 45' διέλυσε τον Αστέρα με 3 γκολ και φθάνοντας στην 3η συνεχομένη νίκη! Καλοστημένη η ομάδα με ξεκάθαρο πλάνο από τον Σάββα Παντελίδη, εξαιρετική διάθεση και αποτελεσματικότητα από όλους τους παίκτες που αγωνίσθηκαν. Ασταμάτητο το κιτρινόμαυρο πάρτι στη κερκίδα!

Απόλυτα συγκεντρωμένη παρουσιάστηκε η ομάδα μας από τη σέντρα του αγώνα με τις γραμμές να είναι κοντά, οι παίκτες να ανεβαίνουν και να πιέζουν σωστά αλλά και να κυκλοφορούν σωστά την μπάλα όποτε έπαιρναν την κατοχή.  Ο Αστέρας από το ξεκίνημα είχε εγκλωβιστεί στο παιχνίδι μας και η ομάδα μας είχε τον απόλυτο έλεγχο. Αυτό το καλό ξεκίνημα επιβεβαιώθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μόλις στο 9' με τον Λάρσον να κάνει ωραία κίνηση παράλληλα με την εστία και με μια βολίδα άνοιξε το σκορ! Στη συνέχεια φάνηκε η ψυχραιμία και η καθαρή σκέψη που είχαν όλοι οι παίκτες μας σήμερα  με τον έλεγχο του αγώνα να διατηρείτε με ευκολία και την ομάδα της Τρίπολης να μοιάζει ανήμπορη να αντιδράσει. Κάτι που έφερε αναστάτωση στους αντιπάλους μας με αποτέλεσμα στο 23΄ σε μια αντεπίθεση ο Ντιγκινί να ξεφύγει πολύ ωραία, να πλασάρει και με βασανιστικό τρόπο η μπάλα να καταλήγει στα δίχτυα. Στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου ήταν η σειρά του Τόνσο να χορέψει την αντίπαλη άμυνα, να σουτάρει με ωραίο και να βλέπει τελικά την προσπάθεια του να καταλήγει στο δοκάρι και στη συνέχεια να στρώνεται μπροστά στον Γκαρσία που με το κεφάλι έκανε το 0-3! Η ανωτερότητα του ΑΡΗ ήταν εμφανής σε όλες τις γραμμές.  Ρος και Δεληζήσης ήταν παρών σε όλες τις φάσεις   όπως και οι Κορχούτ και Τζανακάκης που είχαν εξαιρετική απόδοση σήμερα και βοήθησαν και στις 2 πλευρές του γηπέδου. Στο κέντρο Σιώπης και Μπάσα όχι μόνο ήταν μέσα σε κάθε φάση αλλά συνδυάστηκαν εξαιρετικά και με τους Λάρσον, Τόνσο, Γκαρσία και Ντιγκινί που έπαιζαν πιο μπροστά. Η επιθετική γραμμή δεν ήταν καθόλου φλύαρη, είδαμε τρεξίματα, ωραίους συνδυασμούς και προσωπικές ενέργειες με ουσία. Δύσκολα να ξεχωρίσεις κάποιον σήμερα μιας και όλοι ήταν εξαιρετικοί. Ακόμη και οι Ματίγια, Φετφατζίδης και Βέλεθ που αγωνίσθηκαν πρόλαβαν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Μια νίκη που έχει την υπογραφή του Σάββα Παντελίδη μιας και σήμερα είδαμε την καλύτερη εμφάνιση του ΑΡΗ από την μέρα που ανέλαβε. Μια εμφάνιση που δεν είχε να κάνει με έναν ή δύο παίκτες σε καλή ημέρα αλλά με συνολικά καλή εικόνα που από το ξεκίνημα σου έδινε ένα αίσθημα σιγουριάς ότι θα φεύγαμε νικητές όπως και έγινε!

Σπουδαία νίκη και ακόμη πιο σπουδαία εμφάνιση από έναν καταιγιστικό ΑΡΗ που για 90' κατάπιε τον αντίπαλο του! Στο +4 από τις θέσεις που οδηγούν στην Ευρώπη με την ομάδα να φορμάρεται και να βρίσκει τη χημεία της σε ένα χρονικό σημείο όπου κρίνονται οι στόχοι. Με αυτό το βαθμολογικό και ψυχολογικό προβάδισμα και τον Σάββα Παντελίδη να έχει πλέον πολλές ποιοτικές λύσεις ο στόχος της εξόδου της Ευρώπης μοιάζει πιο κοντινός από ποτέ. Τρέλανε μας ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ!!!!

ΥΓ. Με Γιουνές κορυφή, Φετφατζίδη αντί Ντιγκινί ή Λάρσον και Βέλεθ στη θέση του Ρος ή του Δεληζήση "βλέπαμε" το παιχνίδι αλλά τελικά ο Παντελίδης το διάβασε εντελώς διαφορετικά το παιχνίδι και δικαιώθηκε! Και όταν το αποτέλεσμα και η εικόνα σε δικαιώνει τα λόγια είναι περιττά. 

40 σχόλια

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2019 13:35 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Το στυλ του Σάντος περιγράφεις φίλε kerr.Αλλα γι' αυτό θα πούμε μετά την Κυριακή, γιατί το παιχνίδι που έρχεται πρώτο είναι κρίσιμο,το ξαναλέω.Μεγαλος ο Άρης ήταν από το 1928 ως το '46, από το 1964 ως το '74 , από το 1978 ως το' 81 και βέβαια από το 2006 ως το '11.Προπολεμικα δηλαδή με φουλ ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, μετά με ερασιτεχνικό πάλι και ακομα ξερό γήπεδο, αργότερα με ημιεπαγγελματικό και οχταετιες,δωδεκαετιες και από το 2006 με φουλ επαγγελματικό( και λάτιν) μοντέλο.Για να γίνουμε μεγάλοι και στο παρασκήνιο, πρέπει να αλλάξουν πολλά,δεν είναι της παρούσης και δεν φαίνεται στο ορατό μέλλον.Θεατρινους παίχτες που έπεφταν για πέναλτι δεν είχαμε ποτέ,μην αδικούμε τους εαυτούς μας και εκείνη την εποχή.Ουτε παίξαμε ποτέ το ίδιο και απαράλλαχτο ποδόσφαιρο ανεξάρτητα από αντίπαλο, έδρα κτλ.Βασει ποιότητας του ρόστερ φέτος θα έπρεπε να είμαστε τέταρτοι και θα είναι μεγάλη ποδοσφαιρική αδικία αν τερματισουμε φέτος κάτω από πεμπτοι.Μονος σου το λες, για τον Άρη είναι πάντα πιο δύσκολο να πάρει τίτλο για πολλούς λόγους,το λέει και ο wrathchild.Αρα η περίοδος 2006-11 ήταν η πιο πετυχημένη,με βάση τις σύγχρονες ποδοσφαιρικές συνθήκες.Το λάθος τότε ήταν η επιμονή του Κόντη να θέλει να αλλάζει 10 παίχτες κάθε χρόνο, για δικούς του λόγους.Το ξαναλέω, ανεξάρτητα από την θέση που θα πάρουμε τελικά, αυτή η ομάδα δεν πρέπει να διαλυθεί.Οι ομάδες δεν χτίζονται από τη μια μέρα στην άλλη.Και ναι,ας το πάρουμε απόφαση ότι Παοκ Ολυμπιακός,ΑΕΚ έχουν ξεφύγει.Δεν θα τα βάψουμε μαύρα όμως, μπορούμε να είμαστε αρκετά ψηλά για χρόνια όπως τότε και κάποτε θα έρθει κι ένα κύπελλο και μια καλή πορεία στην Ευρώπη. Μέχρι τότε θα έχουμε κερδίσει τον σεβασμό όλων των φιλάθλων, παίζοντας και καλή μπάλα, όπως τα χρόνια από το 2006-7 και μετά.

  • Σύνδεσμος σχολίου wrathchild Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2019 07:56 δημοσιεύθηκε από wrathchild

    καλη η συζητηση που κανετε παιδια αλλα το εχετε μαδησει λιγακι με το λατιν και την ιστορια.
    η ιστορια εγραψε η μπαλα παιχτηκε και παρασκηνιακα απλως δεν πηραμε ενα τιτλο!
    συγκρινετε παντα τους βρωμικους διπλα που και χωρις τον μεγιστανα τους παντα τους σπρωχναν για να φαινοντε αυτοι επειδη ετσι!
    εχετε την εντυπωση πως αν ο σαββιδης δεν πληρωνε την μιση σουπερλιγδα νιονιο-ατρομητο-γιαννενα-ξανθη-βαζελο-οφη-διαιτησια-επο θα επερνε πρωταθλημα?
    πατε καλα δεν βλεπετε οτι ολα αυτα τα χρονια αυτοι εχουν την πιο βρωμικη προπαγανδα με γηπεδο λαστιχο λαο που ηγητε και τα σπαει ολα χωρις να τιμωρητε με τορινο προεδρο που μπαινει με οπλο οπως οι προηγουμενοι και ξεκινανε με -2 διακοπτωντε αγωνες στο τσαντιρι τους με χανουμια με γαυρους και στην επο πεταν χαρταετο-τα βρισκουν μεταξυ τους?απο που να αρχισω και που να τελειωσω με τους διπλα και εσεις ζηλευετε αυτη τη βρωμια και ψαχνετε τιτλους με αυτο τον τροπο!
    οκ χασαμε καποιυς τελικους ναι ωραια εσεις τι προσεξατε απο τους τελικους του μπαοκ?
    περσι το χανουμι επαιξε σωστη μπαλα στο κοτετσι μεχρι τη φαση του σαββιδη με το οπλο και οταν τελειωσαν ολα στον τελικο η κοτα του νοτου τους εδωσε τον αγωνα κανοντας την πρωτη φαση στο 85'λες και παιζαν σε ουδετερη εδρα.προπερσι παλι κλαψε κλαψε παρε ενα κυπελο οφσαιντ ταλαιπωρε και αδικημενε μπαοκ....

    λοιπον αποφασιστε πρωτα τι ΑΡΗ θελουμε του ποκ με μοιρασιες και αλισβερησια η'ετσι οπως ειμαστε με οτι καλυτερο ποδοσφαιρο μπορουμε να φτιαξουμε και να γαμαμε στην ευρωπη?αφηστε τα λατιν και τα αντιλατιν καταντησε βαρεμαρα,η ιστορια εδειξε τι μπορουμε να κανουμε και αυτη λεει οτι με μειξη ποδοσφαιρηστων που περασαν θα ειχαμε μια παρα πολυ καλη ομαδα το προβλημα ηταν στα δοιηκητικα και ολοι το ξερουμε.
    vamos arianara ολοι με το παραρτημα να τελειωσουμε το θεμα ευρωπη και να γουσταρουμε μερες 2011

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2019 01:20 δημοσιεύθηκε από kerr

    Φίλε quique εγώ από την άλλη λέω να σταματήσουμε τα κάθε είδους αφιερώματα και να κοιτάξουμε να φτιάξουμε ένα μέλλον αντάξιο της δυναμικής και της ιστορίας του Άρη μας. Και όχι εγώ δεν τον βλέπω τον Άρη σαν μικρομεσαία ομάδα. Για μένα ο Άρης είναι ΜΕΓΑΛΟΣ. Αν δεν βλέπεις εσύ την ομάδα σου ως μεγάλη, πως περιμένεις και έχεις την απαίτηση να σε αντιμετωπίζουν σαν μεγάλο και να σε σέβονται; Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να πάψουμε να αποθεώνουμε τις χρυσές μετριότητες και να εξαλείψουμε πλήρως τη ξενο(λατινο)λαγνεία που μας διακατέχει και να κοιτάμε την ουσία με λογική και σύνεση .
    Θα το επαναλάβω, ότι ήταν μια περίοδος που ο Άρης παρουσίασε κάτι διαφορετικό, έπαιξε θεαματικό ποδόσφαιρο, αλλά τα αποτελέσματα δεν τον δικαίωσαν. Δεν κατάφερε να φέρει κανέναν τίτλο. Πάλι καλά που παραθέτει ο Σ.ΠΑΠΑΣ ορισμένα στοιχεία όπως τα παραδείγματα του Πανιωνίου και της Λάρισας που πήγαν σε τελικούς ως αουτσαιντερ, αλλά κατάφεραν και τα σήκωσαν τα τρόπαια με μη φαντεζι ομάδες. Και εγώ θα προσθέσω το παράδειγμα του Τούρκου. Πόσα κύπελλα είχε το 2001 quique όταν πέταξε την τεσσάρα στο γαύρο; Ομάδα με 2 κύπελλα και δύο πρωταθλήματα θεωρούταν μεγάλη; Πήγε φίλε νίκησε και θυμάμαι χαρακτηριστικά (στο δημοτικό) πόσα παιδάκια έγιναν παοκτσακια από εκείνη τη νίκη. Έπαιζε κανένα φαντεζί ποδόσφαιρο ο παοκ του μπαγεβιτς; Απλά μπήκε ψυχωμένα και το πήρε νταιλίκι το παιχνίδι. Αυτό που έπρεπε να κάνει ο Άρης στους δύο τελικούς που οι παίκτες μας μπήκαν σαν λουληδες. Ήρθε μετά και η σφαλιάρα στον τελικό μαζί τους και έδεσε το γλυκό. Και κάτι ακόμη...Δεν έχω καθόλου νεύρα. Αυτά που λέω τώρα, τα έλεγα και τότε αλλά τότε ήμουν ποντίκι και μίρλας!!! Όσο για τον παοκ φίλε quique, ήταν έτη φωτός μπροστά μας από πολύ πριν την λατιν εποχή που σχολιάζουμε και δεν αναφέρομαι σε οικονομική ισχύ. Όταν ο οργανισμός παοκ άρχισε να δημιουργεί ένα δίκτυο όπου προωθούσε το μια πόλη μια ομάδα, εμείς πετούσαμε αετό. Και εξηγούμε...κυριαρχία του παοκ στα μμε με ασπρόμαυρους παραγωγούς και δημοσιογράφους οι οποίοι μέσω της προπαγάνδας καλλιεργούσαν ήδη την νοοτροπία του μακεδονομάχου, μονιμα αδικημενου, κατατρεγμενου οπαδου της μεγάλης ομάδος του παοκ του λαου και της προσφυγιας, παρουσιάζοντας σε εσενα ως ανυπαρκτο και υποτακτικο. Ήδη από πολύ παλιά τα κονέ με διάφορους αξιοματούχους έπαιρναν και έδιναν, ενω εσύ ησουν ανυπαρκτος στο πολιτικο πεδιο. Σε παρασκηνιακο επίπεδο άστο και εκεί. Τώρα λοιπόν που πιάσανε και λεφτά ποιος τους πιάνει. Έρχονται μαύρες μέρες φίλε quique και εσύ μείνε κολλημένος στο χοντρούλι και στο τακα τακα.
    ΥΓ: Στο εξηγώ και πάλι δεν το καταλαβαίνεις. Δεν με ενδιαφέρει η εθνικότητα των παικτών αλλά το στυλ ποδοσφαίρου που παίζει η εκάστοτε ομάδα. Ο παοκ δεν παιζει λατιν και ας έχει λατιν. Ούτε με λινο, κονσεισαο, γκαρσια, βιερινια, βερον επαιζε λατιν. Ξύλο έπαιζε, ταμπουρι και οτι κατσει απο αντεπιθεσεις και στημενα και σου πηρε και την προκριση στο χαριλαου.
    ΥΓ2: Και μια μικρη ιστοριουλα...τη μερα που χάσαμε στον τελικο απο αυτους, παντρευοτανε μια ξαδερφη μου οπου έμενε απεναντι απο το συνδεσμο τους. Αυτοι εξτασιασμενοι ειχαν βγαλει ψησταριες, μπυρες, κρασια και γλεντουσανε μεχρι που σκασανε μυτη ενα τζουρμο δικοι μας απο ενα στενο...Το τι ακολουθησε δεν περιγραφεται με λογια. Μαθητης δημοτικου τοτε, τετοιο hardcore ξύλο δεν ειχα και δεν εχω ξανα δει. Πραγματικα οι φουκαραδες εφαγαν πολλα κιλα σουτια.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2019 12:29 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Ακόμα κάνουμε αφιερώματα στο μπαράζ του Βόλου, φίλε kerr( λες και το κερδίσαμε και θέλουμε οπωσδήποτε να το θυμόμαστε).Αυτο σημαίνει ότι πάντα ήμασταν μικρομεσαίοι στο ποδόσφαιρο...Όσο για τον συμπολίτη, έχει κάνει δυστυχώς άλματα,με τους παιχταραδες που έχει ΚΑΙ γιατί έχει όντως επενδυτή.Ειναι δυστυχώς έτη φωτός μπροστά από εμάς πλέον με 80 εκατομμύρια μπάτζετ και μια δεκάδα λάτιν παίχτες, παρεμπιπτόντως...Άρα μάλλον δεν σου φταίει η δική μας πολύ αξιόλογη εποχή 2006-2011, άλλα σου φταίνε... Όλοι έχουμε νεύρα, αλλά ήρθε η ώρα να σοβαρευτούμε και να δούμε την πραγματικότητα.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2019 08:19 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Φίλε Planet, κύπελλο πήρε ο Πανιώνιος, με Μάντζιο, Ναλιτζή, Φύσσα, Σαπουντζή, Καμίτση και Μένταν, Βόκολο, Κατσαμπή το 1998, με προπονητή Εμβολιάδη.
    Κύπελλο πήρε η Λάρισα, το 2007, με προπονητή Δώνη και Κοτσόλη, Βενετίδη, Νταμπίζα, Φωτάκη, Διγκόζη, Αλλονεύτη.
    Αν σου πω και με ποιους προπονητές Έλληνες, βγήκαν απλά Ευρώπη, οι Πανιώνιος, Τρίπολη, Γιαννινα, Ξάνθη, Ηρακλής, Απολλών Αθηνών, Ολυμπιακός Βόλου, θα φρίξεις και θα δεις πως στην ουσία, η πιο ακριβοπληρωμένη περίοδος του ΑΡΗ, δεν κατάφερε τίποτα, για τα λεφτά που κόστισε.
    Αν μάλιστα σου θυμίσω συμμετοχές σε τελικούς κυπέλλου, του Ατρομήτου, της Τρίπολης, της Ξάνθης, του Απόλλωνα, θα καταλάβεις καλύτερα, τι εννοώ.
    Και είχα τουλάχιστον την απαίτηση, σε μια εποχή, που ήταν η πιο ακριβοπληρωμένη και η πιο καλά υποστηριζόμενη ομάδα, στον ΑΡΗ, να καταφέρουμε, αυτά που κατάφερε, ο Πανιώνιος το 1998 και η Λάρισα το 2007.
    Γιατί συμμετοχές σε τελικούς, έγραψαν πολλοί.
    Όπως είχα την απαίτηση, μια στρωμένη ομάδα, να αποκλείσει, την Σλάβεν Μελούμπο, αλλά και να ξεπερνάει αγωνιστικά τη Λάρισα και το Βόλο, το 2009 και το 2011, αντίστοιχα.
    Απο τότε φίλε Planet, πέρασε η νοοτροπία των χαμηλών επιμέρους στόχων, τον φάσεων του extra και του περιορισμού των απαιτήσεων.
    Τότε βέβαια αν τα έλεγε αυτά δημόσια κινδύνευες.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2019 03:33 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Ο " ψυχρός ρεαλισμός" έχει να κάνει με την Ιστορία, φίλε kerr.Και η Ιστορία όταν γράφεται,δεν ξεγραφεται.Δηλαδη οταν " θεοποιησαμε" την ομάδα του 1964- 74 και την ομάδα του 1978-81, ήταν καλά?Ήταν καλύτερα?

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2019 00:01 δημοσιεύθηκε από kerr

    Quiqe σου δίνω επιχειρήματα και πάλι δεν καταλαβαίνεις. Δεν αμφισβητώ τίποτα, απλά τα βλέπω με ψυχρό ρεαλισμό. Αυτό που μου τη δίνει όμως είναι ότι στον Άρη έχουμε θεοποιήσει μια περίοδο η οποία σε βάθος χρόνου δε μας προσέφερε κάτι. Επιπλέον θεοποιούμε κάθε τι λάτιν. Ακόμη και τα λάτιν σκατά, τα βλέπουμε χρυσό. Εμενα δε με νοιάζει αν τον λένε Ερέρα ή Παντελίδη, εγώ θέλω τίτλους και νίκες.

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 23:54 δημοσιεύθηκε από kerr

    Φίλε Θοδωρή εννοείται πως θεωρώ τον Κούπερ, από άποψη βιογραφικού, από τα μεγαλύτερα ονόματα που έχουν έρθει να δουλέψουν στην Ελλάδα και φυσικά το μεγαλύτερο όνομα που δούλεψε στον Άρη. Ωστόσο αυτό δεν αναιρεί κατά τη γνώμη μου το γεγονός ότι είναι loser, καθώς σε όσους τελικούς πήγε, όπου και αν δούλεψε, τους έχασε. Μη μου πει κανένας πως πήγε σαν αουτσαιντερ, καθώς ορισμένοι προπονητές που βρέθηκαν σε μειονεκτική θέση κατάφεραν και έκαναν την ανατροπή σε παιχνίδια και έμειναν στην ιστορία. Πάμε στα του Άρη. Εγώ δεν μπόρεσα να αποδεχθώ ποτέ, πως ένας προπονητής με το εκτόπισμα του Κούπερ και τη σοβαρότητα που ενέπνεε πως κάθισε και ανέχτηκε όλο αυτό το μπουρδέλο που υπήρχε μέσα στον Άρη. Σε αυτό φίλε του βγάζω κόκκινη κάρτα, καθώς δε μπορεί να μην έβλεπε τα στραβά από μέσα. Ανεχόταν τον εμποροπλοίαρχο να παρεμβαίνει στην δουλειά του (επιλογή παικτών, καραβιές κτλ.), ανεχόταν τον χοντρομπαλά κουμαρτζη οπαδάρχη αρχηγό και ένα σορό άλλα. Γιατί; Επιπλέον φίλε, η ομάδα ΓΑΜΟΥΣΕ στην Ευρώπη και ερχόταν στην Ελλάδα και έχανε με κατεβασμένα τα χέρια από κάτι Λεβαδειακούς, Τρίκαλα, Νιωνιους κτλ. Τέλος στον τελικό επί Κούπερ, έχεις δίκαιο, ο βάζελος είχε καλύτερο ρόστερ. Σε αυτές τις περιπτώσεις ρε φίλε, οι ομάδες με λιγότερο ταλέντο (και σπρώξιμο) θα πρέπει να μπαίνουν με το μαχαίρι στο στόμα στο γήπεδο. Εμείς όμως με το γιουβαρλακι αρχηγό και με την ομάδα να έχει το αίσθημα ότι ήδη εκπλήρωσε το στόχο της παρουσίας στον τελικό, μετά τα πανυγήρια της πρόκρισης, μπήκε νωθρά και τελείωσε νωθρά, χάνοντας από ένα φτηνό γκολ.
    Σ.ΠΑΠΑΣ μην μπερδεύεις τα οικονομικά με το λατιν μοντέλο. Χρέη θα μπορούσαν να είχαν δημιουργηθεί και με ιταλικό και γερμανικό ή και εγώ δε ξέρω τι μοντέλο. Και για να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα. Δεν είμαι hater της εποχής του vamos campeon, απλά είμαι ρεαλιστής και κοιτάω μόνο τους τίτλους. Σίγουρα το λατιν μοντέλο που μας πλάσαραν οι σοφοί δεν ήταν το ενδεδειγμένο. Πολύ πιθανόν, αν η ομάδα λειτουργούσε υπό φυσιολογικές συνθήκες με έναν μεγαλομέτοχο (π.χ. Καρυπίδη) και γινόταν ένα πάντρεμα μιας λατιν φιλοσοφίας και της ελληνικής πραγματικότητας, ίσως να μιλούσαμε για τη χρυσή πενταετία του Άρη όπους θα είχαμε δύο τίτλους και που ξέρετε η ιστορία να είχε γραφτεί διαφορετικά.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 20:39 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Κι εγώ αυτό δεν καταλαβαίνω φίλε Πλανετ.Γιατι αυτή η ισοπέδωση , ενώ μιλάμε για τα καλύτερα χρόνια του Άρη μαζεμένα (2006-2011)που συγκρίνονται μόνο με τα χρόνια 1964-74 και 1978-81.Και υπαρχουν ακόμα (!) ακαταρριπτα ρεκόρ από εκείνη την εποχή, όπως αυτό της χρονιάς 2006-7, όταν τερματίσαμε ένα βαθμό πίσω από τον πρωταθλητή Ολυμπιακό,στον δεύτερο γύρο! Παίζοντας και μπάλα...με όλα τα ντέρμπι εκτός!

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 20:15 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Θοδωρή,
    100% μαζί σου. Ακριβώς έτσι το βλέπω και εγώ.

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Γενικά από τα λεγόμενα σου στο συγκεκριμένο θέμα θα μου επιτρέψεις να πω ότι εκφράζεις μια πολύ αποστασιοποιημένη άποψη λες και μιλάει κάποιος τεχνοκράτης που κρίνει τα πράγματα ψυχρά χωρίς να τα βιώνει από κοντά. Δηλαδή το ότι υπήρχε ενθουσιασμός επί Όγιος δεν είναι μια πραγματικότητα? Το ότι το όνομα του Ερέρα "έφτιαξε" τον Αρειανό το καλοκαίρι δεν είναι μια πραγματικότητα? Το ότι και μόνο στον άκουσμα ξένων ονομάτων όπως του Ερνάντεθ, του Ολίβα, του Μασάντο ο κόσμος έχει μια κρυφή ελπίδα και κάνει περισσότερο υπομονή σε σχέση με έναν Έλληνα δεν είναι κάτι το θετικό? Ακόμη και για το γκρουπ προπονητών που αναφέρω που δεν πέτυχαν τίποτα? Βλέπεις τι γίνεται με τον Παντελίδη από την πρώτη μέρα που πάτησε το πόδι του.. Οπότε όταν με έναν ξένο με τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα το κλίμα και η αντίδραση του κόσμου είναι πιο θετική και ευεργετική για την ομάδα τότε και αυτό έχει την αξία του. Για το πρώτο γκρουπ προπονητών τα λόγια είναι περιττά είτε κατέκτησαν τίτλους στην Ελλάδα είτε όχι. Αντίστοιχος Ελληνας δεν υπάρχει... Και επίσης ξέχασα να αναφέρω και ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα ξένου προπονητή όπως αυτό του Σάντος. Μπορεί να μην έχουν κάνει κάποια μαγικά με τις ομάδες που παρουσιάζουν αλλά κάτι παραπάνω από τους Έλληνες κάνουν. Αυτά βλέπει όλος ο κόσμος και για αυτό προτιμάει να στηρίξει την όποια μηδαμινή ελπίδα υπάρχει πίσω από κάθε Ερέρα παρά να πάρει Έλληνα προπονητή με ταβάνι που θα σου παίρνει ένα Χ στο Καραϊσκάκη ή στο κοτέτσι και θα απαιτεί να του στήσεις άγαλμα.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 15:23 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Παρότι συμφωνώ με την άποψη σου για τους Έλληνες προπονητές φίλε Planet, δεν μπορώ να καταλάβω, τι σχέση προπονητική, μπορεί να υπάρχει, ανάμεσα στους Κούπερ, Μπάγεβιτς, Βαλβέρδε, Χιμένεθ, με τους Όγιος, Ερνάντεθ, Μαζίνιο, Ολίβα, Ερέρα, Προμπριέρζ (να βάλω κι έναν Πολωνό) που κατά καιρούς φέραμε εμείς.
    Οι καλοί latin προπονητές που ήρθαν στον ΑΡΗ, (εξαιρώ τον Κούπερ και διαφωνώ, με τον kerr, μόνο όμως για τον Κούπερ), ήταν ο Πορτογάλος Μασάδο, που είχε την ατυχία, να πέσει σε στεγνά ταμεία και απλήρωτη ομάδα και ο Κάμπος, ο οποίος ήταν όμως για χαμηλότερο επίπεδο, και τον έφαγαν.
    Φίλε Quique, όντως παίζουμε ποδόσφαιρο, στη σούπερλίγδα και υπάρχει συγκεκριμένο στιλ, που κυριαρχεί και αυτό είναι το σκεπτόμενο, ταχυδυναμικό ποδόσφαιρο και όχι τα τσαλίμια.
    Και κράζουμε φίλοι μου εκείνη την περιόδο, όχι μόνο γιατί απέτυχε αγωνιστικά, αλλά και γιατί ήταν η πιο ακριβοπληρωμένη περίοδος του ΑΡΗ και ουσιαστικά μας οδήγησε, στα τάρταρα.
    Σε ότι έχει να κάνει για το παιχνίδι με το νιόνιο, ψηφίζω Quique και περιμένω Βέλεθ, για αμυντικό χαφ, στη θέση του Σιώπη.

  • Σύνδεσμος σχολίου θοδωρης Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 14:17 δημοσιεύθηκε από θοδωρης

    Εχω παρα πολυ καιρο να μπω να σχολιασω , παρ οτι διαβαζω συχνα τις συζητησεις.. αλλα ειναι αδυνατον να κρατηθω με αυτα που διαβαζω...
    Και συγκεκριμενα αυτα που διαβασα για τον κουπερ!!!
    φιλε Kerr ολα καλα και σεβαστες οι αποψεις του καθενος...αλλα ρε φιλε μου, οχι και ετσι για τον κουπερ..μιλαμε αν οχι για το μεγαλυτερο ονομα πρπονητη που εχει ερθει στην Ελλαδα σιγουρα ενα απ τα μεγαλυτερα...
    Ας μην ισοπεδωνουμε μονοι μας τα παντα..
    Φανταζομαι τα ιδια ελεγες οταν προκριθηκαμε στο γουροπα σε ομιλο τσαμπιονς λιγκ...με ατλετικο,λεβερκουζεν,ροζεμποργκ..?
    Και τελος ο τελικος που εχασε ο λουζερ(?) κουπερ ηταν στη εδρα ενος πολυ δυνατου αντιπαλου (κι ας ειχαμε μισα μισα εισητηρια) που ειχε παιχτες οπως λετο και σισε...
    Ενταξει καποιος μπορει να μην τρελαινεται με τους λατιν και ειναι σεβαστο..αλλα οχι ολα ισωμα ρε παιδια...

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 11:29 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Ξαναλέω ότι επειδή μιλάμε για ποδόσφαιρο,όχι για softball,hardons,hard και soft kinks και επίσης επειδή ήρθε η ώρα φέτος να σοβαρευτούμε, προέχει το παιχνίδι με τον Πανιώνιο, θεωρητικά εύκολο.Εχουν χαθεί όμως σημαντικά παιχνίδια σε πρωτάθλημα, Ευρώπη, κύπελλο λόγω υπερβολικής σιγουριάς και κωλυσιεργίας.Προσοχη λοιπόν.Καταλαβαινω ότι το μυαλό όλων μας είναι στα ντέρμπι που πλησιάζουν,μην το παρακανουμε όμως.Δεν πρέπει να χαθεί η πέμπτη θέση φέτος, θα είναι κρίμα.Το 2006-7 με Τουτα- Τίγκα στα άκρα της άμυνας βγήκαμε άνετα τέταρτοι, παίζοντας και μπάλα, φίλε Πλανετ.Ηταν σχετικά αδύναμος τότε ο ΠΑΟΚ, όπως είναι σχετικά αδύναμος φέτος ο Παναθηναϊκός.Ηταν δυνατός τότε ο Πανιώνιος, τώρα ο Ατρόμητος.Για τα ντέρμπι μιλάμε όσο θέλετε,η ομάδα πρέπει όμως να συγκεντρωθεί στον αγώνα της Κυριακής.

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 08:57 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Άντε να μπω ξανά στο τριπάκι της λατινοδιαμάχης παρόλο που δεν με εξιτάρει... σε γενικές γραμμές συμφωνώ σχεδόν σε όλα που αναφέρονται και από τις 2 πλευρές. Αυτό όμως ρε παίδες που δεν μπορώ να παραγνωρίσω είναι το όλο κλίμα που υπήρχε την εποχή του "Vamos campeon", τον ενθουσιασμό που είχαμε όλοι μας και τον τεράστιο σεβασμό από όλη την ποδοσφαιρόφιλη Ελλάδα. Οι δε επιτυχίες εκείνων των χρόνων ακόμη και αν περιλαμβάνουν πολλές χαμένες ευκαιρίες για κάτι πραγματικά σπουδαίο ιστορικά ήταν πολύ σημαντικές και χάρισαν χαρά στον κόσμο. Όπως και να το κάνουμε δεν παίζεις κάθε χρόνο τελικό κυπέλλου και ούτε μπαίνεις θριαμβευτικά στους ομίλους του Europa κόντρα σε μεγαθήρια παίζοντας μπαλάρα.

    Εννοείται ότι μπορούσαμε το κάτι παραπάνω και νομίζω ότι το μεγάλο λάθος ήταν αυτό που τονίζει ο Kerr στο παράδειγμα του με τον συμπολίτη περί "latin" φιλοσοφίας. Για εμένα τον ρυθμό και το αγωνιστικό στυλ το δίνει ο προπονητής και όχι οι παίκτες. Αν ο προπονητής ζητάει ανούσια κυκλοφορία της μπάλας τότε οι παίκτες αυτό θα κάνουν. Όπως επίσης και αν ο προπονητής επιλέξει 10 κοντούς soft παίκτες που προτιμούν να πέσουν να πάρουν το φάουλ παρά να βάλουν το γκολ αυτό θα βλέπεις.

    Ακόμη και φέτος ναι μεν μπήκαν 4 νέοι παίκτες μέσα στην ενδεκάδα αλλά η φιλοσοφία άρχισε να αλλάζει σχεδόν από την πρώτη στιγμή που έφυγε ο Ερέρα και ναι ήταν λογικό να υπήρχαν για κάμποσες αγωνιστικές τα κατάλοιπα εκείνης της κακής αγωνιστικής φιλοσοφίας.

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Το είχα γράψει και σε εκείνο το κείμενο όταν ήρθε ο Ερέρα ότι για εμένα μόνο ένας ξένος προπονητής μπορεί να δώσει ελπίδα και όραμα για κάτι καλό. Και η απόδειξη για αυτό είναι η πορεία "σπουδαίων" Ελλήνων προπονητών όπως ο Αναστασίου, ο Δώνης, Ουζουνίδης που τα τελευταία χρόνια μας τα έσπασαν για το πόσο σπουδαίοι είναι. Ο Δώνης φέτος έχει το άλλοθι του περιορισμού μεταγραφών. Του χρόνου αν δεν υπάρχει το άλλοθι θα πάρει και αυτός τον μπούλο.

    Απο την άλλη έχεις δει προπονητές όπως ο Κούπερ, ο Μπάγεβιτς, ο Βαλβέρδε ακόμη και ο Χιμένεθ που στις ομάδες τους έφεραν άλλον αέρα, άλλη νοοτροπία, άλλη προοπτική.

    Ο σωστός συνδυασμός των λάτιν με μη λάτιν όπως και η ξεκάθαρη αγωνιστική φιλοσοφία είναι η λύση. Ο καλός ο παίκτης είναι καλός παίκτης ανεξάρτητα από την εθνικότητα του. Το ίδιο και ο προπονητής. Απλά όταν μεγαλώνεις ποδοσφαιρικά στην Ελλάδα αυτή η σαπίλα που υπάρχει διαχρονικά δεν γίνεται να σε αφήνει ανεπηρέαστο από όποιο πόστο και αν ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο.

    Όσο για το μπάσκετ που λες φιλε Σ.ΠΑΠΑΣ σύντομα θα επανέλθω. Δεν ήθελα να χαλάσω το "καλό κλίμα" γιατί ειλικρινά με αυτά που άκουσα από τον Γουλιέλμο ειλικρινά μου γύρισε το μυαλό...

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 02:15 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Φίλε Λιονταρη μόνος σου τα λες, από το 2006 ως το 2011 κάναμε ο,τι κάναμε στο ποδόσφαιρο.Και φαντάσου αν δεν δυσφημιζε το μοντέλο εκείνο ο Κόντης για δικούς του λόγους, πού θα είχαμε φτάσει.ΥΓ.Γιατι τόση ανασφάλεια, αφού η ομάδα πάει καλά?

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 02:09 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Αν ήταν τόσο φλύαρος και ανούσιος κάποιος λάτιν παίχτης όσο εσύ,θα τον είχαμε σταυρώσει.Βρες επιχειρήματα και μετά ξαναμιλαμε.ΥΓ.Ξεχασα να αναφέρω τον Κανιας... Αλλά προέχει το ματς της Κυριακής.Για τα ντέρμπυ που ακολουθούν,θα πούμε εν καιρώ.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 02:05 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Μόνος σου ταπωνεσαι φίλε kerr.Τα στοιχεία αμφισβητείς για δικό σου καπρίτσιο...

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 01:50 δημοσιεύθηκε από kerr

    Φίλε quique και μόνο που συγκρίνεις την εποχή του vamos campeon (την οποία νοσταλγείς ως επιτυχημένη) με "σάπιες" χρονιές, αποδεικνύει ότι και η λατιν εποχή ήταν αποτυχημένη. Μακάρι να μπορούσες να με ταπώσεις αλλά δεν γίνεται. Οι ομάδες εκείνες πέρα από δύο χρονιές που είχες από κάτω τον τουρκο και δυο καλές πορείες σε ευρώπη δεν πέτυχαν ΤΙΠΟΤΑ. Δεν έφεραν στην ομάδα ούτε ένα τίτλο. Οι ομάδες εκείνες ήταν όλο μέλι μέλι και τηγανίτα τίποτα. Αν θες λοιπόν να λέγεσαι μεγάλη ομάδα και να σε σέβονται οι αντίπαλοι και οι οπαδοί σου να είναι στα ουράνια πρέπει να σηκώνεις κούπες, όχι να ικανοποιείσαι επειδή έχεις κατοχή και καλή κυκλοφορία. Στο ποδόσφαιρο μετράει το αποτέλεσμα. Ας αναρωτηθούμε τι Άρη θέλουμε. Θέλουμε έναν Άρη πρωταγωνιστή που να παίρνει τα αποτελέσματα και να κερδίζει ματς τίτλου ή ένα Άρη να αρκείται στο θέαμα και στο φλύαρο ποδόσφαιρο; Εγώ πάντως διαλέγω το πρώτο.
    Πάμε τώρα στο παράδειγμα του παοκ και σε ρωτώ. Παίζει ο παοκ λατιν ποδόσφαιρο; Δε μου λέει κάτι αν έχει λατινογενείς παίκτες από τη στιγμή που δεν παίζει λατιν ποδόσφαιρο. Όταν εννοούμε λατιν, εννοούμε τη λάτιν φιλοσοφία που "φορέθηκε" στον Άρη όσο αναφορά το στυλ παιχνιδιού (φλύαρη κατοχή, άνευρες ομάδες χωρίς πάθος, τακτική κτλ.) της ομάδας το οποίο υποστηριζόταν από πολυάριθμους λατινογενείς παίκτες οι οποίοι αποτελούσαν και την συντριπτική πλειοψηφία στις ομάδες εκείνες. Μόνο που δεν καταλαβαίνεις ότι η αγαπημένη φιλοσοφία των τότε σοφων ήταν γιατί εξυπηρετούσε δικά τους συμφέροντα. Η λάτιν αγορά (βραζιλιάνικη, αργεντινικη, ισπανική κτλ) ξέρεις είναι αχανής. Όταν έχεις άφραγγους διαπλεκομενους διαχειριστες-οπαδαρχες και εμποροπλοίαρχο στο τιμονι ειναι λογικο να αγοραζεις φτηνιαρικους παικτες επειδη δεν μπορούσες να παρεις ελληνες (κοστιζουν) ή ευρωπαίους. Δεν θα αναφερθω στα κολπα που γινονταν και τις καραβιες, ειναι αλλο παπα ευαγγέλιο. Ωστοσο θα σε ρωτησω ποσοι απο αυτους εκαναν καριερα εκτος αρη. Έκανε αξιόλογη καριερα ο κοκε, ο χαβιτο, ο καλβο, ο νατσο θλασια, ο νασουτι, ο αρανο, ο μισελ, ο αουρελιο, ο τανγκα, ο τουρτα, ο νασιμεντο μπελεμ, ο αντερσον κοστα, ο ντελορτε, ο πιοβεζαν, ο αλεξ περεθ, ο φελιπε σανσον, ο μπατιον, ο γκρασιαν, ο νεγκρι, ο αντερσον κοστα, ο σανκουρχο κ.α.;; Με εξαίρεση έναν ντανιλο περειρα ολοι οι υπολοιποι ηταν για τα μπαζα και δεν έβγαλες φραγγο απο πωλησεις ποδοσφαιριστων. Ακόμη και τον κουπερ, τον μεγαλυτερο λουζερ των παγκων, τον εχετε αναγαγει σε βουδα της προπονητικης με το να τον βαζετε πανω απο τον μπαγιεβιτς για τον οποιο πιστευω πως αν η ομαδα ηταν περισσοτερο δικη του χωρις τοσους λατιν, θα το σηκωνε το κυπελλο.
    Η λατιν φιλοσοφια λοιπον μας στοιχισε ποσες χρονιες χωρις τιτλο και παραλίγο να μας στοιχίσει και την φετινή. Και αντε τότε ήταν μόδα (λόγω μπαρτσελονα) https://www.youtube.com/watch?v=FXnQkoQ1Yz4
    τωρα πλεον ειναι ξεπερασμενο αυτο το στυλ ποδοσφαιρου.

  • Σύνδεσμος σχολίου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2019 01:24 δημοσιεύθηκε από ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ

    Γεια σου φιλε μου Quique λατινο, οποτε ποιο συμπερασμα βγαζουμε? Οτι οι μη λατιν εποχες του Αρη που ανεφερες και οι λατιν εποχες του vamos campeones που αναφερει ο φιλοι μου Σ Παπας και Kerr ηταν αποτυχημενες απο πλευρας τιτλων. Οποτε για να ερθει η επιτυχια χρειαζετε να γινει συγκερασμος των δυο εποχων αυτων και η δημιουργια μιας ομαδας που θα συνθετει στοιχεια και απο τις δυο εποχες. O Καλβο φιλε kerr ηταν καλο 10αρι ασχετα της ζωης που εκανε, ατιθασος ηταν και σε οποια αλλη ομαδα πηγαινε, δεν τον θεωρω καλυτερο του Φετφατζιδη ομως ακομα και οταν ηταν στην ακμη της καριερας του.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 23:07 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Για Παοκ μιλώντας φίλε kerr,ας θυμηθούμε λίγο την εντεκάδα στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό.Βιερινια, Κρέσπο, Βαρέλα,Ζαμπα, Μάτος, Μαουρίτσιο, Ολιβέιρα στη θέση του Σακχωφ στο '65 και στην αποστολή Ενρίκε και Ρέι!

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 22:57 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Φίλε Λιονταρη και πέρσι αποκλειστηκαμε στο κύπελλο από τα Γιάννενα, αλλά δεν έγινε αυτός ο χαμός, γιατί άραγε?

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 22:49 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Και η περιβόητη " μη λάτιν" εποχή είδε τον Άρη πρωταθλητή, κυπελλούχο,να παίζει κάθε χρόνο Ευρώπη... Χαμένος τελικός το 2003, χαμένος τελικός το 2005, μια τέταρτη θέση το 1994( ας είναι καλά ο Φοιρός), μια έκτη θέση το 1999, ένας υποβιβασμός το 1997,κι άλλος υποβιβασμός το 2005 και " Άρη θυμίσου, μια ζωή μαζί σου"... Δύο επιπλέον χρονιές μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας το 2012-13,13-14 και φυσικά νέος υποβιβασμός και μετά ,τα πολύ επιτυχημένα χρόνια της β' και γ' εθνικής με μοναδικό μας τίτλο ένα πρωτάθλημα γ' εθνικής! Μεγάλες πραγματικά στιγμές για την ομάδα φίλε kerr...Αν δεν ήταν και το μπάσκετ και η ομάδα που κάναμε το καλοκαίρι του 2015, θα ήμασταν τώρα κάτι μεταξύ Ηρακλή και Απόλλωνα Καλαμαριάς...

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 20:36 δημοσιεύθηκε από kerr

    Ας καταθέσω και εγώ την άποψη μου περί λατινο-λαγνείας στον Άρη μας. Αφορμή δε στάθηκαν τα σχόλια του quique εδώ, αλλά μια φώτο που είδα στο fb η οποία απεικόνιζε τον χοντρούλη πρώην αρχηγό μας και με σχόλιο: "μακάρι να τον είχαμε στην ομάδα σήμερα". Εγώ έχω να πω πως δεν υπάρχει περίπτωση επενδυτής-ιδιοκτήτης να κάτσει να πληρώσει έναν καλοπερασάκια-μη αθλητή ο οποίος το παίζει ποδοσφαιριστής πουλώντας οπαδιλίκι. Προσοχή, δεν αναφέρομαι στον κοκε της πρώτης διετίας. Ο κοκε τα δύο πρώτα χρόνια πρόσφερε στην ομάδα και όλη πορωθήκαμε με την πάρτη του. Μετά τι;; Η παρουσία του μετά ήταν για γέλια και για κλάματα. Ο ίδιος ο νετο είχε πει πως κατέβαζε 2 πίτσες στην καθισιά του και αυτό το πράγμα που δεν μπορούσε να κουνηθεί, τον είχαμε αρχηγό στον Άρη.
    Για να μην το προσωποποιώ, θα αναφερθώ γενικότερα στη λάτιν φιλοσοφία. Ρωτώ όλους τους νοσταλγούς, τι μας προσέφερε η λατιν εποχή του vamos campeon. Ρητορικό το ερώτημα κύριοι. Την απάντηση θα σας την δώσω εγώ. Μας προσέφερε δύο χαμένους τελικούς με κατεβασμένα παντελόνια (ο ένας στο σπίτι μας), έναν αποκλεισμό απο τον τούρκο μέσα στο σπίτι μας και ένα σωρό ντροπιαστικές ήττες σε πρωτάθλημα και κύπελλο μένοντας εκτός ευρώπης. Ομάδες ανισόρροπες, με φλύαρο και soft ποδόσφαιρο, όπου μπορούσαν να κερδίσουν και να χάσουν οπουδήποτε.
    Όταν εμείς λοιπόν αλάνια κάναμε κάπως έτσι βλέποντας τον κοκε https://www.youtube.com/watch?v=p3fgNBim7Vs , οι από δίπλα έφτιαχναν σκληροτράχηλες ομάδες παίζοντας ποδόσφαιρο τακτικής, όπου μια χρονιά διεκδίκησαν και πρωτάθλημα πηγαίνοντας σχεδόν τρένο και αλλάζοντας επίπεδο βάζοντας ήδη τον παοκ από τότε σε τροχιά πρωταθλητισμού μπολιάζοντας τους οπαδούς του με αυτήν την ιδέα. Βλέπετε αυτοί δεν πανηγύριζαν τους ημιτελικούς, όπως εμείς. Και μη μου πει κανείς, ότι έιχαν πλάτες και ότι τα είχαν καλά με το κατεστημένο και διάφορα τέτοια. Αυτά τα γνωρίζαμε και τότε αλλά δεν αποτελεί διακιολογία. Εμείς βέβαια με τα ανθρωπάκια που είχαμε στις τότε διοικήσεις, είναι λογικό που ήμασταν η μεγαλύτερη μπατσαρπάχτρα, όχι πως τώρα άλλαξε κάτι (φάγαμε πολύ σφαχτήρι στις μικρές κατηγορίες) αλλά σίγουρα φέτος δεν έχουμε δει διαιτησίες κάκου, γερμανακου, παμπορίδη, σταβρίδη κ.α.
    Πάμε να σχολιάσουμε και λίγο ορισμένους παίκτες. Χαβίτο: Καλός τρεχαλαντζής, μάρκαρε αλλά έχανε γκολ με κενή εστία. Πάλι καλά που τον θυμόμαστε για τα γκολ του σε ετλέντικο, σαραγόσα και τούμπα. Κάλβο: Τριπλαδόρος, γρήγορος με ωραίο σουτάκι. Τι να το κάνω όμως όταν τον μαζεύανε τυφλα από τα πατώματα και πήγαινε στις προπονήσεις σταφίδα. Νάτσο Θλασία: Τα έχει πει ο Σ.ΠΑΠΑΣ. Εγώ κρατάω τον τσαμπουκά του, από τους λίγους που είχε νεύρο. Κάμπορα: Ωραίο φορ αλλά ήθελε να πάει στον παοκ. Γκιάρο: Μάζι με Κάμπορα, Νταριο Φερναντεζ και κόκε διαιτίας οι μοναδικοί που άξιζαν να μένουν στην ομάδα. Δεν θα αναφερθώ σε άλλους καθώς τους αλλάζαμε σαν τα πουκάμισα και γενικά δεν προσέφεραν και κάτι (αρανο, μισελ, αουρελιο, τιγκα, τουτα, μπελεμ , περεθ, αμοροζο, ντελορτε, αντερσον κοστα, νεγκρη, ζεντιλ, σανσον, γκρασιαν, μπατιον, ρενάτο πιοβεζάν και ένα σορό καραβιές).
    Θα κλείσω περί λατιν ατμόσφαιρας. Η έδρα μας είχε καταντήσει μπιτσόμπαρο στο ριο παρά σε έδρα που μπαίνεις και χέζεσαι πάνω σου. Τραγουδάκια, κλαρίνα, σάμπα, στήριξη στους παίκτες και στις διοικήσεις ότι και να κάνουν και όποιος μιλήσει είναι ποντίκι και γενικά περνούσαν καλά οι κοτσίδες και εμείς καλύτερα.
    ΥΓ: Ας έλεγαν φέτος τον γκαρσία, γκαρσίδη και αν δεν τον κρεμούσαν για την παρατεταμ΄νη κοιλιά που έκανε, εμένα να μου τρυπούσατε την μύτη. Μη μου πει κανείς ότι ο ματίγια είναι παικταράς. Πέρα απο μια καλή πάσα και σουτ δεν έχει τίποτα. Γρήγορς δεν είναι, δυνατος δεν ειναι, τραυματισμό μεγάλο έχει, νεύρο δεν έχει. Τι να τον κανω στη σουπερ λιγδα που πέφτει ξύλο αβέρτα; Όσο για τον Βέλεθ καλος δεν λέω, αλλά ας κοιτάξει κάποιος το ιστορικό του και αν βρει γεμάτη χρονιά ας μου τηλεφωνήσει. Τραυματίζεται εύκολα.
    Αυτά....

  • Σύνδεσμος σχολίου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 20:23 δημοσιεύθηκε από ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ

    Γεια σου φιλε μου Σ Παπας με τις φοβερες παρομοιωσεις σου!!! Ετσι ειναι φιλε μου ακριβως οπως τα λες, αυτο που μου αρεσει και βλεπω ειναι πως ο Καρυπιδης δεν ειναι ξεροκεφαλος. Δεν εχει σημασια που ξεκινησε λατιν, σημασια εχει που καταλαβε εγκαιρως, το τονιζω εγκαιρως, πως με λατιν πορδες αυγα δυστυχως δεν βαφεις. Ειναι ξεπερασμενο το λατιν ποδοσφαιρο αλλα θα συμφωνησω μαζι σου σε αυτο που εγραψες σε αλλο ποστ πως βοηθαει να εχεις λατινο παικτες στη μεσαια γραμμη αλλα και στην επιθεση κυριως στο οτι ανοιγουν διαδρομους και τραβανε αμυνες πανω τους.
    Φιλε kerr ειναι η ευκαιρια τους, ο βαζελος και ο γαυρος δεν ειναι στα καλυτερα τους, πιστευω πως οπως ειμαστε τωρα θα μπορουσαμε να ειμασταν εμεις στη θεση των αχωνευτων, τους ευχομαι καλο διασυρμο με οποιον και αν παιξουν τελικο, οι μπασκετικοι πουθεναδες, αληταραδες.
    Α Σ Παπας ο Νταλο θα μεινει τελικα, κοιτα που φτασαμε να μην μας συμφερει να φυγει ο Παλτο εεε Νταλο ηθελα να πω.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 19:02 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Μάλλον ανασφάλεια δείχνει η επιμονή κάποιων Αρειανών, ευτυχώς λίγων,να ασχολούνται ακόμα με τον Ερέρα,ο οποίος σημειωτέον είχε σαν απολογισμό 5 νίκες,5 ήττες και μια ισοπαλία σε 11 παιχνίδια.Καθολου άσχημα δηλαδή, για αρχή της χρονιάς...ΥΓ.Ας παίξουμε στην Τούμπα όπως παίξαμε επί Ερέρα στο Κύπελλο,ας πάρουμε την ισοπαλία και μάλλον θα υποδεχτούμε την ομάδα στην Παπαναστασίου, δικαιολογημένα...

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 18:24 δημοσιεύθηκε από kerr

    Βλέπω τον τούρκο να σηκώνει και κύπελλο μπάσκετ!!! Αλλά εμάς μας έφταιξε που ήταν απλήρωτοι οι παίκτες!

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 10:37 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Φίλε ΛΙΟΝΤΑΡΗ,
    Στις 31 Μάη του 2018, όταν και προσελήφθη ο Ερέρα, ο Planet, ανέβασε σχετικό κείμενο.
    Εκεί ανέπτυξα κι εγώ τις απόψεις, αλλά και τις αμφιβολίες - ανησυχίες, για το εγχείρημα.
    Ο Καρυπίδης αποφασίζοντας και πάλι, με γνώμονα το πως θα ικανοποιήσει, την σε βαθμό υστερίας, κολλημένη με το latin ποδόσφαιρο πλειοψηφία, πήρε τότε τη λάθος απόφαση.
    Λάθος που κακά τα ψέμματα, στοίχισε και βαθμούς και χρήμα και φθορά στον οργανισμό ΑΡΗΣ, ακόμα και μετά τη φυγή Ερέρα.
    Δυστυχώς υπάρχουν ακόμα ΑΡΕΙΑΝΟΙ, που πιστεύουν, σε τέτοιου τύπου επιλογές και που ανασύρουν κάθε τρεις και λίγο το όμορφο ποδόσφαιρο της περιόδου Ερέρα.
    Όμορφο ποδόσφαιρο, το παράλληλο και soft ποδόσφαιρο, της ανούσιας κατοχής και των 60-65 λαθών, κατά μέσο όρο ανά αγώνα.
    Ας μη βιαστεί να πει κάποιος για το δύσκολο πρόγραμμα, γιατί το πρόγραμμα ήταν λουκούμι.
    5 ματς 9 εντός έδρας, τα δύο ντέρμπι και το μόνο εκτός έδρας δύσκολο παιχνίδι, αυτό με το χειρότερη ΑΕΚ, από το 2012 - 13 και μετά, το οποίο διεξήχθη κεκλεισμένων θυρών και το οποίο, χάσαμε 4-0, 70% υπέρ μας κατοχή.
    Αυτά, όσο για τη συνέχεια του Ερέρα, δεν με εκπλήσσει κάτι, γιατί και στο παρελθόν πριν έρθει σε μας κατά βάση, έτσι πήγαινε σαν πρώτος προπονητής.
    Βέβαια ένας Ισπανός που παίζει αυτό το ποδόσφαιρο, μοιάζει για τους ΑΡΕΙΑΝΟΥΣ, σαν τον αποικιοκράτη, που μοίραζε χάντρες και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς, πολύ δύσκολα να αντιδράσει ο ιθαγενής, που καμαρώνει τη μούρη του στο κάτοπτρο.

  • Σύνδεσμος σχολίου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019 08:09 δημοσιεύθηκε από ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ

    Διαβασα αρθρο σημερα πως "τριζει η καρεκλα του Ερερα" στην Λας Παλμας με απολογισμο 1 νικη σε 11 αγωνες. Πωπω τι κελεπουρι ειχαμε και το χασαμε μου λες?

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019 12:53 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Συμφωνώ απολύτως όσο το δυνατόν, διατήρηση κορμού.
    Μια, δυο βασικές και άλλες μια, δυο εναλλακτικές προσθήκες.
    Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει, να ψάχνουμε παίχτες το Σεπτέμβρη.
    Εγώ θεωρώ διακριθέντα και τον Κουέστα, απλά το 3-0, δεν δείχνει το μέγεθός, της χθεσινής του προσφοράς.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019 12:19 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Όσοι έπαιξαν είτε από την αρχή είτε ως
    αλλαγή ήταν καλοί, με καλύτερο παίχτη του αγώνα χθες για μένα τον Τονσο.Και αν σκεφτούμε ότι δεν έπαιξαν χθες ο Παυλίδης,ο Μαρτίνες και ο Γιουνες, αλλά και οι τραυματίες Κωνσταντινίδης, Σόουζα, Μπρούνο Γκάμα, φαίνεται καθαρά ότι το ρόστερ είναι αξιόλογο και δεν πρέπει να διαλυθεί.Στα ντέρμπι θα χρειαστεί να παίξουμε αλλιώς,με περισσότερη κατοχή μπάλας και φυσικά υπομονή και ψυχραιμία,αν δεν βάλουμε γκολ γρήγορα ή αν δεχτούμε πρώτοι γκολ.Η ομάδα έδειξε ότι έχει δυνάμεις και φυσικά ταλέντο.Ιδιαιτερο πρόβλημα από την αρχή της χρονιάς δεν είχαμε,η αλλαγή προπονητή στα μέσα του πρώτου γύρου δεν έκανε καλό και χάθηκε χρόνος γιατί ο Παντελίδης δεν ήταν έτοιμος να αναλάβει,σε αντίθεση με τη σεζόν 2006-7.Θα χρειαστούμε οπωσδήποτε νίκη την Κυριακή, κάτι απόλυτα εφικτό, για να πάμε χωρίς μεγάλο βαθμολογικό άγχος στα ντέρμπι.Η πέμπτη θέση που κατά πάσα πιθανότητα οδηγεί στην Ευρώπη,δεν γίνεται να χαθεί,αν έχει μια στοιχειώδη ηρεμία η ομάδα, από ' δω και πέρα.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019 10:10 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Ας μη γελιόμαστε, είμαστε μια ομάδα που έχει 32 βαθμούς τους 16 εντός τους 16 εκτός.
    Έχουμε πετύχει 24 γκολ, τα 11 εντός και 13 εκτός.
    Και παίζουμε, με μια ομάδα, που θα έρθει ταμπούρι.
    Το διαπιστώσατε όλοι, πως τα εντός έδρας με Λαμία και Γιάννινα, ήταν πιο δύσκολα, από Ξάνθη, Τρίπολη, εκτός.
    Την Κυριακή εκτός από γεμάτο γήπεδο, χρειαζόμαστε και καθαρή σκέψη, ρεαλισμό, υπομονή και επιμονή, ίσως και αναπροσαρμογή κάποιων πλάνων.
    Αν τα έχουμε θα νικήσουμε, αν έχουμε και τύχη, να σκοράρουμε γρήγορα, θα νικήσουμε εύκολα.
    Και για να συνεχίσω τις συγκρίσεις, ο ΑΡΗΣ με 5 εντός και τέσσερα εκτός ματς, είχε 4 νικές, 0 ισοπαλίες και 5 ήττες, με τον Ερέρα και συντελεστή 10-9 γκολ, βαθμοί 12.
    Ο Τερζής, είχε μια νίκη, στο εκτός έδρας με τον Απόλλωνα.
    Και ο Παντελίδης, έχει 5 νίκες, δύο ισοπαλίες και 3 ήττες 17 βαθμούς, σε 10 ματς 6 εκτός και 4 εντός, με συντελεστή 11-9 γκολ.
    Πλην του Τερζή, όλοι μπορούσαν καλύτερα, κυρίως εντός και σε "μικρά" παιχνίδια.

  • Σύνδεσμος σχολίου slayer3 Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019 09:01 δημοσιεύθηκε από slayer3

    Αυτόν τον Άρη θέλουμε.Τον Άρη που θα μπαίνει στο γήπεδο δυνατά και στο ημίχρονο θα ρίχνει 3 μπαλάκια.Παίκτες που θα τρέχουν ,που θα έχουν πάθος και θα σέβονται τον κόσμο που τους ακολουθεί παντού.Ευτυχώς ήρθε το γρήγορο γκολ του Σουηδού χθες γιατί με αυτά που είδα από το κοράκι στην αρχή ανησύχησα.Κάτι φάουλ με το παραμικρό που έδινε στον Αστέρα,κάτι φάουλ που δεν έδινε σε μας και γενικά μια τάση να παίξει λίγο παραπάνω έδρα.Ευτυχώς όμως του βουλώσαμε το στόμα όπως και σε πολλούς άλλους.Μόνο νίκη την Κυριακή και όσοι μπορούμε στο γήπεδο.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019 08:30 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Και κάτι μπασκετικό, ο Νταλό θέλει να φύγει, έχει πρόταση, από τη Σολέ.
    Με φυσιολογικές συνθήκες, θα ανοίγαμε σαμπάνιες, ίσως θα έπρεπε να φύγει από το Νοέμβρη.
    Όσο όμως έχουμε το μπαν, υπάρχει θέμα.
    Άμεση άρση του μπαν για να απαλλαγούμε από τους Νταλό.
    Συγνώμη για τη αλλαγή θέματος.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019 08:21 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Όλα αυτά που γράφετε, συνέβησαν.
    Μετά από τρεις μήνες φαίνεται το έργο και η δουλειά, ενός φυσιολογικού προπονητή.
    Δεν μπορεί κανένας φυσιολογικός προπονητής, να κάνει παπάδες, από την πρώτη μέρα, κυρίως όταν ο ίδιος, δεν επιλέγει του παίχτες και δεν κάνει προετοιμασία.
    Μέχρι πριν 15 μέρες, θέλαμε όλοι το κεφάλι του Παντελίδη επί πίνακι, τώρα και μετά από 3 σερί νίκες οι δύο εκτός σε Ξάνθη και Τρίπολη, λέμε άλλα.
    Τι άλλαξε;
    Πολλά, αλλά και σημαντικά πράγματα.
    1) Μπήκαν μέσα παίχτες της φιλοσοφίας Παντελίδη, Τόνσο, Κορχούτ, Ρος, Λάρσον.
    2) Ανέβηκαν οι Μπάσα, Σιώπης, σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια.
    3) Επανήλθαν κάποιοι τραυματίες και ανέβηκε ο ανταγωνισμός
    4) Άρχισε να πιάνει τόπο, η δουλεία του νέου προπονητή, σταδιακά, φυσιολογικά, κανονικά.
    Δεν θα πω τίποτα για το χθεσινό αγώνα, θα κάνω κρίσεις και συγκρίσεις, σήμερα.
    Σκεφτείτε λίγο, αν σ' ένα ματς του πρώτου γύρου, ξεκινούσαμε χωρίς Γιουνιές, Γκάμα, Βέλεθ, Ματίγια. Πείτε μου, τι θα γινόταν;
    Κάντε τώρα και κάποιες συγκρίσεις.
    Έχει καμιά σχέση, ο Κορχούτ, με το Μενέντεθ;
    Έχει καμιά σχέση, ο Τόνσο, με τον Κολάσο;
    Έχει καμιά σχέση, ο Μάβραϊ, με τον Ρος.
    Υπήρχε Λάρσον; Όχι βέβαια, τα εξτρέμ, πρέπει να είναι latin.
    Τι κάνει ο Λάρσον; Απλά δεν πέφτει, με φύσημα, στέκεται, σουτάρει, αλλά και μαρκάρει. Θα θυμάστε βέβαια, πως έπεφταν, παλιότερα, διαφορά εξτρέμ.
    Χθες ή για να γίνω πιο συγκεκριμένος, τις τελευταίες 10 μέρες, ο ΑΡΗΣ παίζει απλά σκεπτόμενο ποδόσφαιρο, τρέχει, πρεσσάρει, δίνει τη μπάλα με τη μία, μπροστά.
    Χθες, στο πρώτο ημίχρονο, είχαμε μόλις 38% κατοχή μπάλας, το έδειξε η nova στο τέλος του ημιχρόνου.
    Με 38% κατοχή μπάλας, ήμασταν 3-0 μπροστά, δεν απειληθήκαμε, παρά μόνο σε δύο φάσεις οφσάιντ, που άφησε το εξαπτέρυγο, και δεν μας έδωσε ο Μανούχος, τουλάχιστον φάουλ στη γραμμή, σε μαρκάρισμα, του Λάρσον. στο 0-0.
    Αλήθεια θυμάται κανένας τι ποσοστά κατοχής είχαμε στα πρώτα ημίχρονα, σε Γιάννινα, Νιόνιο, Λιβαδειά; Μήπως θυμάται κανένας τα ποσοστά ανούσιας κατοχής, στα πρώτα ημίχρονα, με σμπάουγκ, κούλα, γάβρο;
    Το σύγχρονο το μοντέρνο, το σκεπτόμενο ποδόσφαιρο, απαιτεί τρέξιμο, φυσική κατάσταση, πάσα, με τη μια, κλείσιμο των διαδρόμων, αποτελεσματικότητα, στα στημένα, σε άμυνα και επίθεση.
    Δεν είναι σύγχρονο ποδόσφαιρο, το παράλληλο ποδόσφαιρο, το ποδόσφαιρο που δημιουργεί, μόνο με το ατομικό ταλέντο κάποιου.
    Δεν είναι σύγχρονο ποδόσφαιρο το εκνευριστικό τίκι, τίκι, τάκα, τάκα.
    Διότι όπως είναι γνωστό και στη ζωή και στο ποδόσφαιρο, το πολύ το τίκι, τίκι, τάκα, τάκα, κάνει το παιδί ...
    Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και ο μέσος ΑΡΕΙΑΝΟΣ, να βγει από τις αυταπάτες, που του δημιούργησαν οι soft και άνευρες ομάδες του vamos campeon.
    Υγ1. Είναι αδικία οι Τόνσο, Κόρχουτ, Λάρσον, Ματέο, Βέλεθ αλλά και οι Καρυπίδης, Διαμαντόπουλος, Παντελίδης, να απολογούνται, επειδή, το 2008 και το 2010, ένας χοντρός δεν μπορούσε, να γυρίσει τον κώλο του σε δύο χαμένους δικούς τελικούς.
    Υγ2. Ο Τόνσο όντως δεν έκανε προετοιμασία, στις 3 του Σεπτέμβρη, εντάχθηκε στη Τρίπολη, όπως δεν έκαναν προετοιμασία και οι Βέλεθ, Γκάμα, Κωνσταντινίδης, Γιουνιές, Ματίγια, Μπάσα κλπ. Και όπως σίγουρα έκαναν οι Κορχούτ, Λάρσον, Ρος, Φετφατζίδης.
    Υγ3. Τελικά είχαμε ή δεν είχαμε πρόβλημα, στη φυσική κατάσταση;
    Υγ4. Νίκη με νιόνιο, για να έχει αντίκρυσμα, η χθεσινή νίκη και επειδή δεν παίζει ο Σιώπης, ίσως να δούμε και το Βέλεθ αμυντικό χαφ, το έχει.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019 01:47 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Φίλε Σταύρο, όλοι οι καλοί παίχτες έχουν καλές και κακές μέρες.Ανεξαρτητα από γυαλιά, φακούς επαφής κτλ. που φοράμε οι περισσότεροι και από μικρή ηλικία, κοίτα τον Σιωπη στα μάτια την επόμενη φορά ( και από την τηλεόραση) και πες μου, αξίζει να κλείσει την καριέρα του στον Άρη, ή όχι? Κουράστηκα να το γράφω.Και για τον Κουεστα το ίδιο,αν και λόγω σωστής τακτικής μετά το 0-3, δεν υποφέραμε πολύ σήμερα.ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019 00:47 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Παρά τις απουσίες,ο Αστέρας παραμένει μια καλή ομάδα κι αυτό δίνει αξία στη νίκη, φίλε Πλανετ.Περα από τους μαγικούς συνδυασμούς Τονσο- Λάρσον,Σιωπη- Ντιγκινι και Τονσο- Ματέο, αντέδρασε σωστά και ο πάγκος μετά το 0-3,δεν δώσαμε πολύ χώρο στον αντίπαλο και δεν υποφέραμε πολύ, μέχρι το τέλος του παιχνιδιού( σωστές οι αλλαγές). Ωραίο passing game κατά διαστήματα, επιθετική διάθεση από την αρχή, μετρημένο πρεσσινγκ...ΥΓ.Δεν ξέρω τί προσέχουν οι περισσότεροι φίλε Πλανετ, αλλά επίσης δεν ξέρω αν πρόσεξες τα κοντρόλ του Μαρτίν Τονσο από την αρχή του αγώνα, είναι σαν να παίζει ξυπόλυτος.

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019 00:31 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε no_name,
    Ακριβώς αυτό που λες το έχω επισημάνει από την αρχή της χρονιάς. Ο μεγαλύτερος φόβος μου με τον Καρυπίδη ή τον οποιοδήποτε μεγαλομέτοχο με περιορισμένη δυναμική ήταν να βολευτεί και να παρουσιάσει έναν ΑΡΗ της μετριότητας με πρόσχημα το που ήμασταν... Δυστυχώς από το καλοκαίρι άκουγα συνΑρειανούς που ήταν έτοιμοι να συμβιβαστούν και με μια 8η-9η θέση και μια χαζή νοοτροπία του βήμα-βήμα. Φέτος 8ος, του χρόνου 5ος, του παραχρόνου 3ος σε 5 χρόνια πρωταθλητές και μετά ξυπνήσαμε... Άλλο το να χτυπήσεις το πρωτάθλημα ή τη 2η θέση κόντρα σε ομάδες που τερματίζουν αήττητες ή με 2-3 ήττες και άλλο να βγεις 5ος κόντρα σε ομάδες που από διεκδικητές Ευρώπης παλεύουν για την παραμονή και ανάποδα. Επιβάλλεται η Ευρώπη φέτος ιδίως όταν αντίπαλος μας είναι η Ξάνθη, ο Παναιτωλικός και αυτός ο Παναθηναϊκός.

    Φίλε Σταύρο,
    Ο Σιώπης φίλε μου έχει βάλει από μόνος του ψηλά τον πήχη και για αυτό σε μερικά παιχνίδια απογοητεύει. Σίγουρα η αστάθεια στην απόδοση του είναι κάτι που τον χαρακτηρίζει. Ο Σιώπης όμως στην καλή του ημέρα είναι άπαιχτος!

  • Σύνδεσμος σχολίου Σταυρος Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019 00:05 δημοσιεύθηκε από Σταυρος

    Ο Σιωπης μου έβαλε τα γυαλιά.
    Καλή η ομάδα σήμερα.
    Εύχομαι Ξ συνέχεια να μην είναι ένα Deja wu του πρώτου γύρου.
    Πάμε γερά Αριαναρα

  • Σύνδεσμος σχολίου no_name Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019 00:00 δημοσιεύθηκε από no_name

    Εξηγούμαι: Η βασική μου ανησυχία ήταν όχι το πότε θα θα επιστρέψουμε, αλλά το μην επιστρέψουμε και βγούμε λ.χ. 11οι στην βαθμολογία (επιβεβαιώνοντας την γενικότερη εντύπωση της σμίκρυνσης, και της μετάβασης σε καθεστώς ομάδας-filler της κατηγορίας). Ευτυχώς αυτό (δείχνει να) αποφεύγεται (τουλάχιστον με βάση τον Βαθμ. Πίνακα). Πρέπει, φυσικά, να υπάρξει στιβαρή συνέχεια για χρόνια για να καλυφθεί το χαμένο έδαφος (και να υπάρξει μια σχετική ανάταση και στην Ναυαρχίδα -το μπασκετικό τμήμα).

  • Σύνδεσμος σχολίου no_name Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2019 23:42 δημοσιεύθηκε από no_name

    Κατά τη γνώμη μου, η Ευρώπη είναι σημαντική, κυρίως ως δείκτης διατήρησης της δυναμικής του Άρη. Είναι η τρίτη φορά που ο Αρης επιστρέφει (και μάλιστα αυτή τη φορά μετά από πολυετή απουσία), θα είναι και η τρίτη φορά που η ομάδα βγαίνει κατευθείαν Ευρώπη μετά τη Β' Εθνική, το οποίο δείχνει διατήρηση του μεγαλυτέρου μέρους της δυναμικής του Άρη, από το 1997 - 2019. Ότι, δηλαδή, παρά τα χρόνια ταλαιπωρίας, η βασική μαγιά είναι εκεί, όπως το '97 όταν η πτώση ήταν πραγματικά σοκ για την ελληνική κοινωνία (φυσικά στο μεταξύ έγιναν πολλά στην Ελλάδα, και ελάχιστα πράγματα προκαλούν πλέον σοκ, είτε αθλητικά, είτε κοινωνικά). Φυσικά το '97 το brand name του Άρη ήταν πολύ μεγαλύτερο λόγω και του -τότε- πολύ μεγαλυτέρου μεγέθους της μπασκετικής ομάδας (και του γενικότερου αντικτύπου του μπάσκετ στην ελλ. κοινωνία). Σε κάθε περίπτωση, θα είναι μια καλή είδηση, αλλά, ακριβώς επειδή προηγήθηκαν άλλες 2 φορές κ μετά η παρακμή επέστρεψε (σχετικά) γρήγορα, εκτιμώ ότι ο κόσμος θα είναι πιό κουμπωμένος με αυτήν την έξοδο, και θα θέλει να δει διατήρηση κορμού, διοικητική σοβαρότητα, και εν γένη στοιβαρότητα. Αυτά.

Προσθήκη σχολίου

Σιγουρευτείτε πως έχετε εισάγει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με το σύμβολο (*). Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

#YELLOW RADIO 92.8

Listen live yellow radio 92.8

#ΣΧΟΛΙΑ

logoFinal2007

Είμαστε μια παρέα οπαδών που ακολουθούμε την ομάδα πιστά σχεδόν παντού και το PlanetARIS.gr είναι ο τρόπος έκφρασης της αγάπης μας για την ομάδα εκτός γηπέδου. Σκοπός μας η διάδοση της ιδέας του ΑΡΗ  μας μέσω του διαδικτύου!

Newsletter

Εγγραφείτε και ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα θέματα του ΑΡΗ μας!

Λέμε ΟΧΙ στο spam!
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd