Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020

#ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Βόλος ΝΠΣ – ΑΡΗΣ 1-0 | Ήττα και παραίτηση Παντελίδη

Posted On Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 12:39

Ένας άνευρος ΑΡΗΣ χωρίς αποφασιστικότητα και εμπνεύσεις γνώρισε την ήττα από τον Βόλο που μπορεί να μην εντυπωσίασε αλλά σίγουρα έδειξε ότι ήθελε περισσότερο από εμάς τη νίκη.  Παραιτήθηκε μετά τη λήξη του αγώνα ο Σάββας Παντελίδης αναλαμβάνοντας το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί όχι μόνο για την χθεσινή ήττα αλλά για την συνολική εικόνα της ομάδος μετά από 6 επίσημα παιχνίδια σε μια χρονιά που ο ΑΡΗΣ μας ύστερα από πολλά καλοκαίρια ταλαιπωρίας είχε πολύ καλό σημείο εκκίνησης. Δικαιολογημένες οι αποδοκιμασίες και η απογοήτευση του κόσμου που και χθες βρέθηκε στο πλευρό της ομάδος.

Όταν έχεις καταφέρει να διατηρήσεις τον βασικό σου κορμό από πέρσι, έχεις ξεκινήσει την προετοιμασία σου εδώ και καιρό, έχεις αγωνιστεί 4 παιχνίδια υψηλών απαιτήσεων παραπάνω από τον νεοφώτιστο αντίπαλο σου που υπολείπεται κατά πολύ σε ποιότητα στο ρόστερ και παρουσιάζεις αυτή την εικόνα τα λόγια είναι περιττά. Η στατιστική του αγώνα αποτυπώνει σε μεγάλο βαθμό αυτά που είδαμε χθες στο Πανθεσσαλικό με τις λεπτομέρειες  όπως το χαζό πέναλτι του Σάσα, το δοκάρι του Ντιγκινί και κάποιες καλές αποκρούσεις του Γκαραβέλη που αναδείχθηκε MVPτης αναμέτρησης να διαμορφώνουν το τελικό 1-0 ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε ο ΑΡΗΣ να επιτρέψει αυτή την εξέλιξη του αγώνα.  Το χαλαρό ξεκίνημα και η έλλειψη αποφασιστικότητας από  την περσινή χρονιά ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα της ομάδος και από ότι φαίνεται συνεχίζεται και φέτος. Ο διψασμένος ΑΡΗΣ που είδαμε στον επαναληπτικό με την Μόλντε στο Κλ.Βικελίδης  θα έκανε πλάκα τόσο με τον ΟΦΗ όσο και χθες με τον Βόλο. Παρόλα αυτά είδαμε έναν ΑΡΗ χωρίς νεύρο, ενέργεια, καθαρό μυαλό να περιμένει να βρεθεί πίσω στο σκορ για να βγάλει αντίδραση. Σενάριο που το έχουμε ξαναδεί και έχει κουράσει. Φυσικά σε μια ομάδα μερίδιο ευθύνης έχουν όλοι. Όταν όμως είσαι ο προπονητής της ομάδος και αποφασίζεις για τις μεταγραφές περιμένοντας τον Σεπτέμβρη για να κλείσουν σημαντικά κενά στο ρόστερ,  επιλέγεις την 11αδα και το σύστημα χωρίς ξεκάθαρη αγωνιστική φιλοσοφία  σίγουρα έχεις μια ευθύνη παραπάνω. Όπως έχεις και την ευθύνη ως τεχνικό τιμ να προετοιμάσεις ψυχολογικά την ομάδα για κάθε παιχνίδι ανεξάρτητα από τον αντίπαλο και την διοργάνωση. Αυτά όλα πλήρωσε ο ΑΡΗΣ στο χθεσινό παιχνίδι συν φυσικά την μόνιμη κακοδαιμονία με την μπάλα να μην θέλει να μας κάνει το χατίρι. Για αυτό ακριβώς επιβάλλεται να μπαίνεις δυνατά κόντρα σε υποδεέστερους αντιπάλους και να τους αναγκάζεις από το ξεκίνημα σε έναν παθητικό ρόλο. Δεν το κάναμε αυτό και το πληρώσαμε. Μοναδικό κέρδος από τη χθεσινή αναμέτρηση η επιστροφή του Μπρούνο Γκάμα που έδειξε  ξανά ότι μπορεί να βοηθήσει με την ποιότητα του. Όσο για τον Μαντσίνι ακόμη είναι πολύ νωρίς για να βγάλουμε το οποιοδήποτε συμπέρασμα όπως και για οποιοδήποτε άλλον παίκτη μεμονωμένα μιας και όλη η ομάδα σαν σύνολο χθες υπολειτουργούσε…

Πέρσι περιμέναμε τον Ιανουάριο μέχρι η ομάδα να βρει τη χημεία της και να αρχίζει να ξεδιπλώνει το ταλέντο της πάνω στον χόρτο. Φέτος με τον κορμό της ομάδος να διατηρείται  σε μεγάλο βαθμό έχουμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε δυνατά και να μην ψάχνουμε βαθμούς στο Β γύρο σε συνεχόμενους «τελικούς». Αυτή την ευκαιρία δεν πρέπει να την κάψουμε… είτε με Παντελίδη στον πάγκο είτε όχι… Σε 2 εβδομάδες περιμένουμε να δούμε τον ΑΡΗ της περσινής χρονιάς, τον ΑΡΗ που είδαμε με την Μόλντε στο Κλ.Βικελίδης, τον ΑΡΗ που θα μπαίνει στο γήπεδο με στόχο να κάνει έστω ένα βήμα παραπάνω σε σχέση με πέρσι.

ΥΓ. Παρά την αναμενόμενη φυγή του Ματέο Γκαρσία άπαντες δώσανε τα εύσημα στον Θ.Καρυπίδη και τους συνεργάτες του για τη διατήρηση του βασικού κορμού μιας και η λογική έλεγε ότι φέτος θα παρουσιαστούμε ενισχυμένοι. Το πώς όμως φθάσαμε στο σημείο μήνα Σεπτέμβρη να τρέχουμε να καλύψουμε βασικά κενά στο ρόστερ σε σημαντικές θέσεις μοιάζει με αρνητικό επίτευγμα. Και φυσικά μερίδιο ευθύνης σε αυτή την κατάσταση έχει και ο Παντελίδης και ο Διαμαντόπουλος και ο Καρυπίδης.

ΥΓ2. Όχι ότι οι ξένοι προπονητές τα κάνουν όλα τέλεια και δεν καπελώνονται αποφάσεις τρίτων για την κατάρτιση του ρόστερ… Άλλα όπως και να το κάνουμε έχουν ένα τουπέ παραπάνω και είναι πιο απαιτητικοί. Αντιθέτως για τους Έλληνες προπονητές το να σου αλλάζουν μέρα παρά μέρα το ρόστερ χωρίς να καλύπτονται τα κενά είναι μια ακόμη ρουτίνα στην καθημερινότητα τους… ανάξια να ασχοληθούν. Για αυτό ας ελπίσουμε ο επόμενος προπονητής του ΑΡΗ να είναι ξένος.

52 σχόλια

  • Σύνδεσμος σχολίου Spyros Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019 22:47 δημοσιεύθηκε από Spyros

    Καλησπέρα .
    Αν αληθεύουν τα σενάρια περί του Γερμανο Ένιγκ για τον μόνο λόγο ότι συνεργάστηκε ο Χαριστέας μαζί του , τότε ετοιμαζόμαστε να προσθέσουμε μια ακόμα αποτυχημένη χρονιά . Μόνο το CV να δείτε και θα φρικάρετε !!!
    Ελπίζω να μην αληθεύει , αλλιώς μας περιμένει χοντρή περιπέτεια

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019 10:01 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Aris,
    Στην αρχή του πρωταθλήματος είμαστε δεν έγινε και τίποτα που καθυστερήσαμε. Αρκεί να μην χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τον Ιανουάριο όπως πέρσι για να δούμε τον ΑΡΗ μέσα στο γήπεδο. Επίσης για τους χαμένους βαθμούς... θα πω ότι και οι θεωρητικά ανταγωνιστές μας έχουν χάσει βαθμούς στις πρώτες 2 αγωνιστικές.

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Το ότι ο κόσμος ενθουσιάζεται με 2-3 τρίπλες και πανηγυρίζει ισοπαλίες κάτι δείχνει... είτε μας αρέσει είτε όχι. Δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μπαίνουμε στην λογική latin ή μη latin... καλοί παίκτες με όρεξη να είναι. Όσο για τους παίκτες που αναφέρεις όπως και οι περσινοί που δεν έπιασαν στην θεωρία ήταν καλές κινήσεις, πάνω στο γήπεδο για κανέναν παίκτη δεν μπορείς να ξέρεις. Τώρα μακάρι να δούμε τον ΑΡΗ κάποια στιγμή να μπορεί να αγοράζει παίκτες σαν τον Ιντέγε μετά από χρονιές σαν και αυτή με τον Ολυμπιακό πριν τον χρυσοπουλήσουν... για την ώρα παίκτες σαν τον Ιντέγε θα έρχονται ή με την ελπίδα να ξαναφτιάξουν την καριέρα τους βλέποντας τον ΑΡΗ σαν σκαλοπάτι για πιο καλά συμβόλαια ή για τα τελευταία ένσημα. Το ίδιο ισχύει και για τους προπονητές. Τον Κούπερ τον πήρες στην βουτιά της καριέρας του και έπιασε. Οπότε αν θέλεις κάτι αξιόλογο με τα σημερινά δεδομένα ρισκάρεις είτε με κάποιον στα τελειώματα του είτε με κάποιον στο ξεκίνημα του. Δεν βλέπω πως μπορεί να γίνει κάτι διαφορετικό με τα σημερινά δεδομένα.

    Φίλε Niko,
    Επειδή έχω διαβάσει αρκετά για το θέμα προπονητή... και μου φαίνονται υπερβολικά αυτά που ακούγονται για Γκούτι και Ιέρο από φίλους της ομάδος. Δηλαδή εσύ θεωρείς ότι είναι δύσκολο για τον ΑΡΗ, τον Καρυπίδη, τον Χαριστέα να σου φέρουν έναν άλλον Παντελίδη από Ελλάδα ή κάποιον με αντίστοιχο συμβόλαιο ξένο? Για το κάτι παραπάνω και διαφορετικό προσπαθούν. Αλλιώς θα είχες την επόμενη ημέρα "κανονικό" προπονητή σαν τον Παντελίδη.

    Φίλε Quique,
    Για εμένα η ομάδα επί Μπάγεβιτς ήταν η πιο αποτελεσματική που θυμάμαι. Ωστόσο και εγώ θεωρώ ότι τα λάτιν μοντέλα ταιριάζουν για πολλούς λόγους καλύτερα στο Ελλαδιστάν.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019 02:11 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Συμφωνώ φίλε Πλανετ.Τι να νοσταλγησω?Τον Γιαραμπινσκι?Τον Κουουζελα?Τον Προκοπ?Τον Προμπιερζ?Τον Τσιώλη?Τον Παράσχο?Τον Σπανό? Είχαμε κανένα αποτέλεσμα με παρόμοιους αχρωμους,αοσμους και αγευστους προπονητές ή μήπως παίξαμε μπάλα με δαυτους?ΥΓ.Οχι,δε νοσταλγώ ούτε τα 6 γκολ στο Μόναχο, ούτε την ξεφτίλα του Καυταντζογλειου,όταν ένας κατά δήλωση του ιδίου θεωρητικός του ποδοσφαίρου Σεγουρα, πήρε την ταυτότητα του " μεγάλου" ( με τις πλάτες Μελισσανίδη και Κόκκαλη πάντα) Ντούσκο Μπάγεβιτς...

  • Σύνδεσμος σχολίου Aris Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2019 19:37 δημοσιεύθηκε από Aris

    Περιμεναμε μια ολοκληρη βδομαδα για να μας πουν οι Γκουτι και Ιερο οτι θελουν κοντα στο μυριο. Από τα lidl σχεδιασμος volume 1884638946398463894636.

    Μη βιαζεστε παιδια, χαλλλλαρα.

  • Σύνδεσμος σχολίου Nikos Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2019 18:42 δημοσιεύθηκε από Nikos

    Μεταφορική ήταν η έκφραση, υπό την έννοια ότι φοβάμαι τη στιγμή που η ομάδα θα ζητήσει εκ νέου κανονικό προπονητή.Ο Παντελίδης στο καλό κ να μη μας γραφει, εννοείται πως το έκαψε το χαρτί του. Κατερρευσε απλώς για μένα η ελπίδα να στεριωσουμε σε έναν κανονικό προπονητή για κάνα 2-3 χρόνια, μήπως και καταφέρει ποτέ κάτι πραγματικά καλό. Αλλά όχι και 850 χιλ ρε Γκούτι!!! Πολύ ζαριά βλέπω και με το τζόγο κανείς δε σώθηκε..

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2019 09:37 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Φίλε Planet,
    Τα τελευταία 20 χρόνια και για να το κάνω πιο λιανό τα τελευταία 15 χρόνια έχουμε μεν 5 Ευρωπαϊκές εξόδους, με δύο καλές πορείες, έχουμε όμως και δύο υποβιβασμούς και 5 χρόνια παρουσίας, σε χαμηλές κατηγορίες.
    Αν λοιπόν, σε 9 αγώνες κάνω πέντε ήττες, όπως πέρσι με τον Ερέρα και όλοι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου, εγώ δεν το θεωρώ θετικό.
    Δεν θεωρώ θετικό για τη νοοτροπία ενός κόσμου, να χειροκροτεί , τις ισοπαλίες, με λάρισες και κέρκυρες και το 2-0, που έγινε 2-3, με το γάβρο, επειδή είδε, δυο ντρίπλες, για Όγιος μιλάω.
    Ούτε θέλω να μην πέφτει αίμα στο χαλί,όταν μας πετάει έξω η Σλάβεν Μελούμπο.
    100% δίκαιο έχεις, όταν λες ότι υπάρχει περίπτωση, να φορτωθούμε συμβόλαια δυσανάλογα, της αξίας τους και χωρίς latin.
    Έγινε φέτος, με Ιντίγιε, Ντουάρτε, Σούντγκρεν, έγινε πέρσι με Μπάσα, έγινε παλιότερα.
    Δυστυχώς ο φετινός σχεδιασμός θύμισε Κόντη, αλλά στα ντεφορμέ του.
    Εξάλλου ο Κόντης και ο Δαμιανίδης, όταν ήθελαν παίχτη ή προπονητή καθάριζαν γρήγορα, άλλα στραβά είχαν.

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2019 08:39 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε ΛΙΟΝΤΑΡΗ,
    Εννοείται ότι μπορείς να εκφράζεις την άποψη σου ελεύθερα, συζήτηση κάνουμε... οπότε και η διαφωνία δεν είναι κάτι κακό. Απλά αυτό που λέω εγώ είναι το εξής. Η Ελλάδα ποδοσφαιρικά είναι πολύ μικρό μέγεθος. 16η στην κατάταξη των ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων. Τις αγαπάμε τις ομάδες μας αλλά όπως και να το κάνουμε ποδοσφαιρικά απέχουμε έτη φωτός με οτιδήποτε έχει σχέση με τα προηγμένα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ή παγκόσμιας φήμης. Αυτό δεν σημαίνει ότι οτιδήποτε ξένο(παίκτες, προπονητές, τεχνικοί διευθυντές,κλπ) στην Ελλάδα διαπρέπει... Το σίγουρο κατ εμε είναι ότι από Έλληνα προπονητή δεν μπορείς να πάρεις απολύτως τίποτα. Το ίδιο και από παίκτη με ελάχιστες εξαιρέσεις. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τον ΑΡΗ αλλά για όλες τις ομάδες.

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Την έχουμε ξανακάνει αυτή τη συζήτηση και θυμάμαι ότι σου είχα αναφέρει ότι ακόμη και αυτή η λατινολιγούρα όπως την αναφέρεις εφόσον κάνει το κλίκ στον κόσμο και δίνει περισσότερο χρόνο πίστωσης στον προπονητή είναι κάτι θετικό. Επίσης όπως κάνεις με ευκολία μια ισοπεδωτική κριτική των τελευταίων 20 έτων περίπου σε οτιδήποτε λάτιν θα ήθελα να μου κάνεις και τον αντίλογο για τα σπουδαία πράγματα που πέτυχαν Έλληνες, Πολωνοί, Σέρβοι και οποιαδήποτε άλλης χώρας προπονητές και παίκτες...

    Φίλε Niko,
    Στο γήπεδο θα φανούν όλα. Να κλαίμε για Παντελίδη πάντως δεν νομίζω. Ο κυρ Σάββας είχε μια τεράστια ευκαιρία στα χέρια του και την έκαψε.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2019 07:42 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Ρωτάει ο φίλος μου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ:
    " Γιατί πρέπει ντε και καλά, ο προπονητής να latin; "
    Θα σου απαντήσω εγώ φίλε ΛΙΟΝΤΑΡΗ.
    Γιατί απλούστατα, λόγω της litinoλιγουρίασης, που επικρατεί στον ΑΡΗ, τα τελευταία 15 χρόνια (κατάλοιπο των εποχών Σαουρίδη, Σκόρδα, Κόντη), ο latin προπονητής δεν θα έχει τις αντιδράσεις του κόσμου, ακόμα κι αν κάνει τη μεγαλύτερη παπαριά.
    Να σου θυμίσω, πως το 2006 -07, μέχρι το Δεκέμβρη, πηγαίναμε από σφαλιάρα, σε σφαλιάρα και θεοποιούσαμε τον ανύπαρκτο και χωρίς καμιά άλλη προπονητική καριέρα Όγιος.
    Να σου θυμίσω τον Ολίβα, με τα γλυφιντζούρια.
    Να σου θυμίσω, ότι μόλις έφυγε ο Μπάγιεβιτς, πήγαμε, στη λύση Ερνάντεθ.
    Μια λύση που μας οδήγησε στον αποκλεισμό, από τους ομίλους του Europa league, από κάποια Σλάβεν Μελούμπο, που δεν ξέρουμε αν υπάρχει.
    Να σου θυμίσω, πως είμαστε η μοναδική ομάδα, που έκανε τον προπονητή, ο Μαζίνιο.
    Να σου θυμίσω τα περσινά, με το Γερο Πάκο, που κάναμε ήττες, κι ήταν όλοι ευτυχισμένοι;
    Βέβαια υπήρχε και η περίπτωση Κούπερ, αλλά είναι η εξαίρεση, στον κανόνα.
    Ακόμα και το μακρινό 1996-97, θυμάμαι, την υπομονή, με το Νεϊζίνιο, και το 2001 την αναμονή, με τον Ιρανίλντο.
    Είναι τέτοια η συμπεριφορά και η νοοτροπία στον ΑΡΗ, που ο latin προπονητής, δεν θα ακούσει κιχ, ακόμα κι αν φάει πεντάρα, στο τσαντήρ, όποιος άλλος θα πεθάνει.

  • Σύνδεσμος σχολίου Nikos Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2019 01:31 δημοσιεύθηκε από Nikos

    Συμφωνώ απολύτως φίλε Λιονταρη.Καλη μας τυχη, Παντελίδη θα λέμε και θα κλαίμε. Μακάρι να το βλέπουμε λάθος το έργο..

  • Σύνδεσμος σχολίου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ Δευτέρα, 09 Σεπτεμβρίου 2019 20:11 δημοσιεύθηκε από ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ

    Φιλε Πλανετ υπαρχει πολυς ρεαλισμος απο την πλευρα μου σε πληροφορω δεν θα δω ποτε με καλο ματι οποιονδηποτε προπονητη θα δει τον ΑΡΗ ως προτζεκτ ακομα και αν ειναι ο Μουρινιο ή ο Γκουαρντιολα. Επειδη ο Αρειανος εχει μαθει να χειροκροταει σε καθε ανακοινωση προσληψης προπονητη απο το εξωτερικο εγω θα πω πως δεν γουσταρω προπονητες που βλεπουν τον Αρη ως προτζεκτ ποσο μαλλον οταν αυτοι ειναι ο Γκουτι και ο Ιερο. Μεγαλοι παικτες αλλα απο βιογραφικο μηδεν. Τι εχουν πετυχει οι συγκεκριμενοι? Θα κανουν το αγροτικο τους στον Αρη για να βρουν αργοτερα καλυτερο συμβολαιο αλλου? Αντι να ψαξει ο Χαριστεας για ξενο προπονητη με παραστασεις στην Ελλαδα παει να φερει πρωην παικτες της Ρεαλ με την ελπιδα να πιασουν στον Αρη. Γιατι δεν σκεφτηκε την λυση η ομαδα να παει με τον Τερζη μερικες αγωνιστικες και ταυτοχρονα να ψαξει ποιο ουσιαστικες λυσεις με κανονικους προπονητες οχι βοηθους ή προπονητες ακαδημιων. Τη γνωμη μου μπορω να την γραφω ελευθερα μου επιτρεπεις ε?

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Δευτέρα, 09 Σεπτεμβρίου 2019 16:37 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε ΛΙΟΝΤΑΡΗ,
    Θα μου επιτρέψεις να πω ότι διακρίνω τόσο από εσένα όσο και από άλλους φίλους μια έλλειψη ρεαλισμού. Δηλαδή πως ακριβώς περιμένεις να δει κάποιος "ελπιδοφόρος" ξένος προπονητής μια ομάδα από το Ελλαδιστάν που μια παίζει μια δεν παίζει Ευρώπη και έχει να πάρει τίτλο 50 χρόνια? Ή μήπως θεωρείς ότι είναι ντροπή για τον Ολυμπιακό το ότι ο Βαλβέρδε τους άφησε για την Μπαρτσελόνα; Έδω ο Χιμένεθ άφησε την πρωταθλήτρια Ελλάδος με συμμετοχή στο CL για τη 2η κατηγορία Ισπανίας και απορείς το πως βλέπει μια σπουδαία ποδοσφαιρική προσωπικότητα τον ΑΡΗ μας;

    Το να είναι λάτιν έχει να κάνει με την γενικότερη τάση στην Ευρωπαϊκή αγορά, το γεγονός ότι έχεις κάμποσους λάτιν και ότι είναι μια προσέγγιση που σε γενικές γραμμές αρέσει στον κόσμο.

    Φίλε Quique,
    Αν είναι να πάμε σε Έλληνα ας κρατήσουμε Τερζή να κάνουμε και οικονομία...

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Δευτέρα, 09 Σεπτεμβρίου 2019 16:16 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Από Έλληνες προπονητές δεν βλέπω κάποιον άλλον εκτός του Τερζή ή του Γιώργου Φοιρου ίσως,τον οποίο κάποιοι τότε έβριζαν άδικα ότι δήθεν ήταν πολύ αμυντικός, ενώ δεν προσπάθησε ποτέ να " κλέψει" ματς και μάλιστα σε μια εποχή με λίγους ξένους και πολύ λιγότερο passing game...

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Δευτέρα, 09 Σεπτεμβρίου 2019 16:09 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Υποτίθεται ( και ως ένα βαθμό μόνο ήταν αλήθεια) ότι ο Παντελίδης ήταν εξοικειωμένος με αυτό που λέμε λάτιν μοντέλο, φίλε Πλανετ.Αλλο αν η απομάκρυνση του Ερέρα έγινε πρόωρα και ο Παντελίδης ήταν απρόθυμος να έρθει και η αλλαγή προπονητή παρουσιάστηκε τελικά ως προσαρμογή στην ελληνική πραγματικότητα (?).Και φυσικά συμφωνώ ότι χρειάζεται περισσότερη οργάνωση εξωαγωνιστικά και βέβαια πιστεύω ότι για να παίξεις αλά Σιμεονε( και πάλι πιο επιθετικά από ο,τι ο Παντελίδης) χρειάζεσαι παίχτες επιπέδου Τσάμπιονς Λιγκ... Επιπλέον ο προπονητής πρέπει να μπορεί να συνεννοηθεί και με τους παίκτες.Θυμαμαι επίσης ότι ο Κικε ήταν κι εκείνος λάτρης του επιθετικού ποδοσφαίρου που εγκαινίασε ο Ογιος ,όπως και ότι επί Κούπερ δεν παίζαμε φοβισμένα( κάθε άλλο) ακόμα και με πολύ μεγάλους αντιπάλους...Άρα εκεί καταλήγουμε, Ισπανός κατά προτίμηση,με επιθετικές αρετές και να νιώθει από Άρη.

  • Σύνδεσμος σχολίου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ Δευτέρα, 09 Σεπτεμβρίου 2019 13:51 δημοσιεύθηκε από ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ

    Φιλέ Πλανετ είναι επικίνδυνο να επενδύσεις σε εναν προπονητή που βλέπει τον ΑΡΗ ως πρότζεκτ. Έτσι έβλεπε πέρυσι ο γερο Πάκο την ομάδα μας και που είναι τώρα? Αν τα πήγαινε καλά θα αναζητούσε πιθανόν ενα καλυτερο συμβολαιο σε Ισπανία. Όπως ο Χιμένεθ στην ΑΕΚ και ο Βαλβέρδε στον ΟΣΦΠ. Επομενως δεν είμαι υπέρ της λύσης Ιερό ή Γκούτι στον ΑΡΗ είναι τεράστιο ρίσκο, ο Χαριστέας πιέζεται προφανώς σε μια γρήγορη λύση χώρις να έχει κάνει καμια προεργασία προηγουμένως. Και ρωταω γιατί πρεπει ο προπονητής να είναι οπωσδηποτε λατιν?

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Δευτέρα, 09 Σεπτεμβρίου 2019 10:12 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Quique,
    Τις διάβασα τις συνεντεύξεις τους και συμφωνώ και με τον Χαβίτο στο θέμα προπονητή και με τον Τερζή για Μενέντεθ γιατί πιθανόν σε αυτά αναφέρεσαι. Το θέμα είναι ότι υπάρχει μια γενικότερη λάθος φιλοσοφία και στα 2 θέματα. Αν στην ομάδα υπάρχει η πεποίθηση από την εποχή Ερέρα ότι ο ΑΡΗΣ πρέπει να επενδύσει σε λάτιν φιλοσοφία τότε κακώς την άλλαξε με τον Παντελίδη. Όπως επίσης θα πρέπει να υπάρχουν και άνθρωποι πέρα του προπονητή που να "επιβάλλουν" κατά κάποιο τρόπο πράγματα και καταστάσεις. Δεν γίνεται ο Τερζής να λέει ότι ο Μενέντεθ μπορεί να βοηθήσει και αυτόν τον παίκτη ενώ δεν έχεις αριστερό μπακ να μην τον έχεις καλέσει στην προετοιμασία και να τον φωνάζεις Σεπτέμβριο μήνα επειδή δεν "σπάει" το συμβόλαιο του. Είναι ασόβαρα πράγματα αυτά. Πάντως αν πάμε σε λύση Έλληνα εννοείται προτιμώ το πείραμα Τερζή.

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Είσαι έμπειρος οπαδός και ξέρεις ότι για την "ουσία" στην Ελλάδα χρειάζονται πολλά παραπάνω από έναν καλό προπονητή και μερικούς καλούς παίκτες. Εδώ μέχρι και το VAR σε 2 αγωνιστικές καταφέραμε να βγάλουμε άχρηστο. Οπότε εγώ θα συμφωνήσω με τον Wrathchild που λέει ότι θέλει να δει και μπάλα.

    Φίλε Wrathchild,
    Μαζί σου. Για αυτό και είμαι παραδοσιακό Ογιόσκυλο :)

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Παρασκευή, 06 Σεπτεμβρίου 2019 22:59 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Δύο πολύ ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις είναι αναρτημένες στο pressaris φίλε Πλανετ,του Τερζή και του Χαβιτο.Τις διάβασα με προσοχή.Για Ιερο ή Γκούτι,δεν θα είχα αντιρρήσεις.Και φυσικά θα προτιμούσα τον Τερζή από οποιονδήποτε άλλον Έλληνα προπονητή...

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Παρασκευή, 06 Σεπτεμβρίου 2019 22:35 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Ακόμα με τον Ιντεγε ασχολείσαι φίλε Πλανετ?Επαναλαμβανω, είναι σκόρερ?Ασ' το...Κακως φεύγει τώρα ο Γιουνες και κακώς δεν παίζουν καθόλου οι Κλεμέντε, Διαμαντόπουλος.Ποια άμυνα? Φέτος που δεν έπαιξε ο Μενεντεθ η γκρίνια για την άμυνα ήταν λιγότερη?Ασ,' το κι αυτό...Οι σύγχρονοι καλοί αμυντικοί προωθούνται, αυτό είναι κανόνας.Επισης κανόνας είναι ότι λίγα, ελάχιστα παιχνίδια έχουμε κερδίσει χωρίς τον Βελεθ,αλλα και χωρίς τις προωθησεις των άλλων αμυντικών,όπως και είναι αδύνατο σήμερα να έχεις φιλοδοξίες χωρίς να παίζεις μπάλα, ακόμα και στην Σουπερλίγκα... Παίξαμε μπάλα με τη Λεμεσό και με τον ΟΦΗ στο Χαριλάου?Κερδίσαμε? Παίξαμε μπάλα στη Νορβηγία και στον Βόλο? Κερδίσαμε?

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Παρασκευή, 06 Σεπτεμβρίου 2019 14:41 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Όπως διαβάζω στο gazzetta, ο Ιέρο, θέλει μισό εκ. το χρόνο.
    Ο Γκούτι είναι πιο προσιτός, δηλαδή 300 - 350 χιλ.
    Με μηδέν προπονητική εμπειρία, στη δύσκολη φάση, που είναι ο ΑΡΗΣ.
    Φίλε wrathchild,
    Στον ΑΡΕΙΑΝΟ λείπει και μάλιστα, πάρα πολύ η ουσία, μας λείπει και ένας τίτλος και η Ευρωπαϊκή διάκριση, οπότε πρέπει οπωσδήποτε, να κοιτάμε, πρώτα την ουσία και μετά την καλή μπάλα.
    Αν έρθουν τα αποτελέσματα, θα έρθει και το θέαμα, αν δεν έρθουν, θα χαθεί

  • Σύνδεσμος σχολίου wrathchild Παρασκευή, 06 Σεπτεμβρίου 2019 11:25 δημοσιεύθηκε από wrathchild

    παντως μπορουμε να μιλαμε για κανα μηνα το θεμα του προπονητη ομως οτι και να γινει οποιος και να ερθει πανω απο εναμιση χρονο δεν μενει και αυτο δεν αλλαζει οχι μονο στην ομαδα μας αλλα σε ολη την Ελλαδα!
    προσωπικα θα πω οτι και γω ειμαι υπερ του ξενου προπονητη μπας και καποια φορα δουμε αλλης νοοτροπιας ποδοσφαιρο και οχι σουπερλιγδας!στον αριανο λειπει η ωραια μπαλα και οχι μονο η ουσια.γι αυτο το λογο και μονο διαφερουμε απο τους διπλα που αγαπανε την νικη απο οτι την ομαδα τους ανεξαρτητος τροπου κατακτησης της.
    δεν θα θελα βεβαια προπονητη χωρις καλο βιογραφικο που σε εμας θα κανει το ντεπουτο του παρολο που εχει ονομα μεγαλου παικτη ομως και αυτο παλι ειναι καλυτερο απο καποια ελληνικη λυση.
    εδω θα δουμε τι ψαρια πιανει ο χαριστεας που τοσα χρονια εχει επαφες στη ευρωπη.
    απο λογια χορτασαμε μενει να δουμε αμεσα και πραξεις.

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Παρασκευή, 06 Σεπτεμβρίου 2019 10:25 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Aris,
    Δίκιο έχεις αλλά ποτέ δεν ξέρεις... ας δείξουμε εμπιστοσύνη στον Χαριστέα που φαίνεται να το έχει πάρει πάνω του.

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    ΟΚ, σε γενικές γραμμές πάντα κοιτάω τα βιογραφικά αλλά όταν μιλάμε για Ελληνικό ποδόσφαιρο οι καταστάσεις είναι εντελώς διαφορετικές. Μόνο τα τελευταία 2 χρόνια να τσεκάρεις τις αλλαγές στους πάγκους... πως προπονητούληδες με ένα ξέσπασμα έγιναν κορυφαίοι και μέσα σε 3-4 αγωνιστικές κατέληξαν άνεργοι. Μεγάλη κουβέντα... για εμένα πάντως μεγαλύτερη σημασία έχει ο οργανισμός ΑΡΗΣ να αναπτύξει τις δικές του δομές, να στελεχωθεί το τμήμα με ποδοσφαιρανθρώπους σαν τον Χαριστέα και ο προπονητής απλά να είναι ένα σημαντικό κομμάτι αυτής της οργάνωσης. Όχι η αρχή και το τέλος... όχι παραδίνουμε τα κλειδιά στον προπονητή... όχι ο προπονητής ορίζει το στάτους του ποδοσφαιρικού ΑΡΗ.

    Πάντως ο Ιέρο δεν έχει και λευκό βιογραφικό.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Παρασκευή, 06 Σεπτεμβρίου 2019 06:37 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Θα έλεγα φίλε Aris, πως είναι ίδια περίπτωση, με τους Μαζίνιο - Ντονάτο ή με το Ζαϊρζίνιο της Καλαμάτας παλιά.
    Μεγάλα ποδοσφαιρικά ονόματα, αλλά σαν παίχτες, σαν προπονητές δεν...
    Οι περιπτώσεις Ζιντάν και Γκουαρντιόλα, που πήγαν κατευθείαν στα βαθιά και πέτυχαν, είναι οι εξαιρέσεις, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
    Ο Κύπριος Αυγουστή και ο Παντελίδης έχουν μεγαλύτερη εμπειρία σαν πρώτοι προπονητές, πρώτης ομάδας, από τους δύο Ισπανούς.
    Και μη μπερεύεστε για προπονητές μιλάμε.

  • Σύνδεσμος σχολίου Aris Πέμπτη, 05 Σεπτεμβρίου 2019 17:03 δημοσιεύθηκε από Aris

    Καλοι οι Γκουτι και Ιερο...για τεχνικοι διευθυντες!!!!Ιδιο εργο με Ερερα θα δουμε.

    Πότε θα παρουμε κανονικό προπονητη? Τεχνκρατη, μεθοδικο ΓΝΩΣΤΗ του αντικειμενου? Πότε θα παρουμε εναν Καναντι?

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Πέμπτη, 05 Σεπτεμβρίου 2019 11:12 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Είναι δυσανάλογα τα μεγέθη που αναφέρεις ως μεταγραφές. Άλλο να έχεις βγάλει κανά λαχείο και να το πουλήσεις για κανά 1.000.000 που τα δίνουν σαν ψίχουλα σε ξένα πρωταθλήματα και άλλο να ξεπουλάς παίκτες με 300.000 και 400.000 ευρώ. Προτιμώ να πληρώσω κάτι παραπάνω σε έναν παίκτη που μου έχει δείξει ότι αξίζει παρά να πηγαίνω πάντα στο ρίσκο. Δεν θα μας βγαίνει πάντα όπως μας βγήκε τον Ιανουάριο. Επίσης επιμένω ότι πρέπει να αλλάξει το στάτους στην ομάδα και να έχουμε πληρότητα σε όλες τις θέσεις με σχετικά καλά συμβόλαια. Και όχι παγκίτες του στυλ Ιντζόγλου, Παυλίδη κ.α. που είχαμε. Αυτές είναι οι τρίτες αλλαγές όπως τρίτη αλλαγή είναι και ο Διαμαντόπουλος που έμεινε.

    Όσο για τον προπονητή αν δεν κάνω λάθος τις περισσότερες φορές που κάναμε την αλλαγή μας βγήκε σε καλό. Μόνο την περίπτωση Κωστένογλου θυμάμαι ως αποτυχημένη αλλαγή.

    Φίλε Quique,
    Ο Μενέντεθ εμένα μου άρεσε από πέρσι αλλά αυτό που λέει ο Σ.ΠΑΠΑΣ περί άμυνας έχει απόλυτο δίκιο. Επίσης το ότι δεν επιδίωξε ο αθλητής να κάνει πλήρη προετοιμασία σε κάποια ομάδα και ιδιαίτερα στη δική μας που έχει και συμβόλαιο δείχνει και τι σόι αθλητής είναι. Αδιάφορος, καιροσκόπος που προσπαθεί να αρπάξει ότι συμβόλαιο προλαβαίνει. Κάτι ανάλογο πιστεύω ισχύει και για τον Ντουάρτε. Αν ήταν σωστοί επαγγελματίες θα έκαναν πλήρη προετοιμασία. Ο Ιντέγε που λόγω της αφλογιστίας του δικαιολογημένα έχει ακούσει πάρα πολλά έκανε πλήρη προετοιμασία μόνος του με προσωπικό γυμναστή και για αυτό ήρθε σε εξαιρετικό σημείο ετοιμότητας.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Πέμπτη, 05 Σεπτεμβρίου 2019 08:23 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Και κάτι ακόμα, ακούω και διαβάζω προβληματισμούς, για το πώς ο νέος προπονητής, θα κάνει σύνολο, μια ομάδα που δεν είναι τη επιλογής του κλπ κλπ κλπ.
    Άμα είναι προπονητής με προσωπικότητα, το κάνει και αξιοποιεί και αναξιοποίητους παίχτες, από το προηγούμενο.
    Παραδείγματα προπονητών;
    Μπάγιεβιτς, το έκανε Σεπτέμβρη του 2007.
    Κούπερ, το έκανε Νοέμβρη του 2009.
    Αντίθετα, ο ανεπαρκής Πρόμπριερζ, δεν το έκανε το 2011 τον Οκτώβρη, ούτε ο Μιχαλήτσος, το έκανε, ούτε προπονητές τύπου Παράσχου, παλιότερα.
    Γι' αυτό και λέω, όχι απλώς ξένος, αλλά και ξένος με προσωπικότητα.
    Γι' αυτό και 6 χρόνια στο PlanetAris "σκούζω", για επένδυση πρώτα σε προπονητή, σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.
    Αν είναι ο νέος προπονητής, να είναι τύπου Πάκο Ερέρα ή Πρόμπριερζ ή Δέλλας, Ουζουνίδης, Μάντζιος, Τσιώλης, Παράσχος, κάντε προπονητή το Χαριστέα.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Πέμπτη, 05 Σεπτεμβρίου 2019 08:07 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Ο Μενέντεθ είναι μια πονεμένη ιστορία για την ομάδα.
    Μια εντεκάδα, με Σούντγκρεν - Φέτφατζίδη δεξιά και Μενεντέθ - Γκάμα αριστερά, θα ήταν η χαρά του αντιπάλου προπονητή, θα μας χτυπούσε από πλάγια όπως ήθελε.
    Από την άλλη θα είχαμε κι εμείς επιθετικό πλεονέκτημα, γιατί κι εμείς θα ήμασταν πολύ ισχυροί επιθετικά από τα πλάγια.
    Το λάθος είναι πως δεν χειριστήκαμε σωστά την περίπτωση Μενέντεθ.
    Καμιά σοβαρή ομάδα δεν αφήνει παίχτη της με συμβόλαιο, τρεις μήνες χωρίς προετοιμασία, αυτά δε γίνονται, ούτε στα τοπικά του Νομού Φωκίδας.
    Ο Μενέντεθ, έπρεπε 20 Ιουνίου να είναι στη Θεσσαλονίκη, να περάσει εξετάσεις και να συμμετέχει στην προετοιμασία, ειλικρινά δεν ξέρω ποιου ήταν η απόφαση, να κάνει τον παίχτη εκπαιδευτικό του δημοσίου.
    Το πουλάμε το Βέλεθ τώρα που τον ζητάνε, φίλε Planet, σημαίνει, πως όταν πέρσι κάνω διετές συμβόλαιο με 280 χιλ. σ' έναν 27χρονό, ο οποίος σε 14 μήνες, είχε τέσσερις θλάσεις και μου δίνουν 400 χιλ. για να τον πουλήσω στη μέση του συμβολαίου του, τα παίρνω και μαζί, με το συμβόλαιο του που γλιτώνω, κρατάω το Ρος και φέρνω και άλλους δύο σαν κι αυτόν, απ' την ελεύθερη αγορά.
    Σημαίνει φίλε Planet, πως έχω κάνει τον προγραμματισμό μου, έχω μαρκάρει την αγορά και είμαι έτοιμος ανα πάσα στιγμή, να ανταποκριθώ.
    Θα το γράψω κι ας ξέρω πως θα με κράξετε.
    Θυμάστε το Δαμιανίδη στα ντουζένια, αυτό.
    Έφευγε ο Τόμπι Μπεϊλι κι είχε έτοιμο τον Πάντιους. Έφευγε ο Βετούλας κι είχε έτοιμο τον Καστλ, Έφευγαν ο Στακ και ο Πάντιους, είχε έτοιμους Σκαϊλς, Σεραπίνας, Μάσεϊ.
    Έφευγε ο Λικχολίτωφ, είχε έτοιμο το Μεσαριάκου.
    Αυτό είναι οργάνωση, άλλα στραβά είχε ο Δαμιάνιδης.
    Για να το μαζέψω, όλες οι ομάδες πουλάν και καλύπτουν τα κενά.
    Αυτό το να μην πουλήσουμε ποτέ τον Κόκε, το Νάτσο, το Νέτο, τον Κάλβο και να τους κάνουμε ηγεμονικά συμβόλαια δυσανάλογα της αξίας τους δεν το καταλαβαίνω και είδαμε, που οδήγησε.
    Ο Μαρινάκης πούλησε Ιντέγιε και Μιλιβόγιεβιτς, αρχές του 2017.
    Ο Σαββίδης το Γενάρη πούλησε τον Πρίγιοβιτς.
    Για το Μελισανίδη, δεν το συζητώ καν.
    Ακόμα και ο Φλορεντίνο Πέρεθ, πούλησε το Κριστιάνο Ρονάλντο.
    Όλοι αυτοί είναι μ....ς κι εμείς που κολλάμε σε Βέλεθ, Σιώπη, Κουέστα, Ματέο έξυπνοι.
    Πούλα τους τρεις πρώτους και συμπλήρωσε το πορτοφόλι σου για το Ματέο.
    Επίσης δεν είναι άνοδος επιπέδου, το να δίνουμε 800 χιλ. την τριετία στο Ντουάρτε και να μην παίζει.
    Ούτε να πληρώνουμε 500 χιλ. το χρόνο, για φορ, που σε έξι αγώνες έχει 0 γκολ κι έχει χάσει τα άχαστα.
    500 χιλ. για φορ, τα δίνω, για να βάζει γκολ και όχι για να σπρώχνει, να τρέχει και να ανοίγει διαδρόμους.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Πέμπτη, 05 Σεπτεμβρίου 2019 01:19 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Άχρηστους λάτιν δεν έχει η ομάδα φίλε Πλανετ.Ειχε λίγους επί Κόντη.Ποιο χρώμα του δέρματος? Έχει καμία σχέση ο Ιντεγε μέχρι στιγμής με τον Ντεμπα,ας πούμε?Η με τον τρομερό Ιβάν Σάντος ή με τον υπέροχο Ρεγκειρο?( οι δύο τελευταίοι σε άλλες θέσεις).ΥΓ.Προπονειται ξανά επιτέλους με την ομάδα ο Μενεντεθ.Πως κι ετσι?Είχε μαλλιασει η γλώσσα μου...

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Τετάρτη, 04 Σεπτεμβρίου 2019 16:10 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε Giorgo,
    Φυσικά και η ευθύνη δεν είναι μόνο του Παντελίδη αλλά η μεγαλύτερη είναι σίγουρα δικιά του. Ακόμη και αν δεν είχε λόγο στον μεταγραφικό σχεδιασμό ως προπονητής της ομάδος είναι ανεπίτρεπτο να του φορτώνουν ότι παίκτες θέλουν. Δεν λέω ότι ισχύει κάτι τέτοιο αλλά ως προπονητής υποτίθεται ότι κάθε παίκτης που έρχεται και κάθε θέση που καλύπτεται ή μένει κενή γίνεται με δική του εισήγηση ή έγκριση. Εάν δεν ισχύει το τελευταίο και καπελώνεται επιλογές τρίτων τότε σημαίνει ότι δεν είναι σοβαρός προπονητής.

    Από την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω την λογική των συμβολαίων που αναφέρεις και ιδιαίτερα το παράδειγμα του Σόουζα. Δηλαδή θέλεις τον ΑΡΗ πρωταγωνιστή με υπερπλήρες ρόστερ αλλά σε πειράζει να δίνεις 100.000€ για το πέμπτο στόπερ? Ή αντίστοιχα που ακούω από άλλους ότι το συμβόλαιο του Γιουνές για αναπληρωματικός ήταν μεγάλο; Έγω θέλω υπερπλήρες ρόστερ με έναν προπονητή ικανό να τους κουμαντάρει και να τους περάσει την λογική του υγιή ανταγωνισμού εντός ομάδος για μια θέση στην 11αδα ή ακόμη και στην 18αδα. Την λογική της μιας καλή ενδεκάδας με παίκτες "αστέρες" που θεωρούν δεδομένη την θέση τους και ρεζέρβες που παλεύουν για να κάνουν τα βασικά την έχουμε ζήσει και θεωρώ ότι δεν μας βοήθησε. Ενδεικτικά να υπενθυμίσω τις χρονιές την περίοδο του τελικού στο ΟΑΚΑ όπου είχαμε και πολύ δυνατό πάγκο. Νομίζω ότι εκεί είναι το μυστικό για μια πετυχημένη ομάδα.

    Για την στελέχωση πάντως της ομάδος τα έχουμε επισημάνει πολλές φορές αλλά δυστυχώς ο Κάρυ έχει λίγο νοοτροπία χωριού.

    Φίλε Θοδωρή,
    Δηλαδή Ολυμπιακός και μπαογκ τι κάνουν με το ρόστερ τους; Στον Ολυμπιακό ξεκινάει η προετοιμασία και με το που τελειώσει μπορεί 4-5 καλά ονόματα να φεύγουν δανεικοί από εδώ και εκεί. Ενώ και για την 18αδα γίνεται σφαγή. Στον μπαογκ ο Μπίσεσβαρ που είναι ο πιο φορμαρισμένος φέτος πέρσι το πρώτο μισό πάλευε να πείσει τον Λουτσέσκου ότι αξίζει να παίζει βασικός. Και στον ΑΡΗ φαγωνόμασταν πέρσι το καλοκαίρι αν χωράει Ντιγκινί και Πλατέλας στην ίδια ομάδα... Ας αφήσουμε τα λεφτά και τα μπάτζετ στον πρόεδρο και ας ασχοληθούμε εμείς καθαρά με το αγωνιστικό.

    Φίλε Kerr,
    Το πρόβλημα δεν είναι ότι υπάρχουν πολλοί παίκτες με παρόμοια χαρακτηριστικά στις ίδιες θέσεις αλλά ότι έμειναν κενά σε αρκετές θέσεις και ότι δεν αποκτήθηκαν παίκτες με χαρακτηριστικά που χρειαζόμασταν. Όπως και πέρσι όπου έμπαινε αλλαγή ο Φετφατζίδης ή φέτος όπου μπαίνει ο Γκάμα είναι πολυτέλεια για την ομάδα. Πολυτέλεια που πρέπει να γίνει συνήθεια και στάτους για την ομάδα μας αν θέλουμε ΑΡΗ πρωταγωνιστή. Το ίδιο ισχύει και για αυτό που λες για τον Βέλεθ. Ας τραυματίζεται όσο θέλει... εμένα με νοιάζει να υπάρχει άξιος παίκτης να τον καλύψει. Όσο για την σοβαρότητα αυτή πηγάζει από 2 πρόσωπα... τον πρόεδρο για τα εξωαγωνιστικά και τον προπονητή για τα αγωνιστικά. Οι υπόλοιποι όπως ο Χαριστέας ή ο Διαμαντόπουλος είναι για το κάτι παραπάνω. Δεν σε σώζει ο τεχνικός διευθυντής ή ο αρχηγός αποστολής.

    Φίλε Quique,
    Τα έχουμε ξαναπει... το κριτήριο για κάθε παίκτη ή προπονητή δεν είναι η χώρα καταγωγής ή το χρώμα του δέρματος. Έχει καλούς λάτιν έχει και άχρηστους λάτιν. Και νομίζω ότι πέρσι φάνηκε το λογικό και αυτονόητο ότι δεν χρειάζεται να υπάρχουν εμμονές στην ομάδα με λάτιν και μη λάτιν. Όλοι οι καλοί χωράνε. Καλούς παίκτες θέλουμε και έναν φιλόδοξο προπονητή που να εμπνέει σεβασμό. Το από που θα είναι δεν μας νοιάζει. Φυσικά και προτιμάω ξένο προπονητή γιατί οι Έλληνες δεν με πείθουν. Έγκλημα είναι να φεύγουν παίκτες χωρίς να παίρνουμε άλλους στην θέση τους.

    Φίλε Wrath,
    Καλό είναι πριν μοιράζουμε τους πούλους να κοιτάμε αν έχουμε και αντικαταστάτες γιατί καταλήξαμε να μην έχουμε αναπληρωματικό αριστερό μπακ, αναπληρωματικό επιθετικό, αναπληρωματικό τερματοφύλακα...

    Φίλε Σ.ΠΑΠΑΣ,
    Αν και θα συμφωνήσω ότι σε πολλές περιπτώσεις σε ότι έχει να κάνει με τον μεταγραφικό σχεδιασμό θα μπορούσαμε να είχαμε πάει σε πιο safe επιλογες δεν μπορώ να καταλάβω την λογική του περιορισμένου μπάτζετ, της οικονομίας στην τσέπη του προέδρου κλπ. Ο Βαλεριάνος θεωρώ λόγω αυτής της νοοτροπίας που βγαίνει προς τα έξω μπορεί να θεωρούσε ότι στον ΑΡΗ θα πρέπει να παίζει βασικός και για αυτό να μην έμεινε. Το ίδιο ισχύει και για άλλους παίκτες. Εγώ πάντως χαίρομαι που έχουμε και Μαρτίνες και Τόνσο και όσους ακόμη μπορούμε να πάρουμε. Το αν ο Παντελίδης και ο κάθε Παντελίδης. Και τι σημαίνει πουλάμε τον Βέλεθ τώρα που τον ζητάνε; Σημαίνει ότι ο ΑΡΗΣ δεν μπορεί να τον κρατήσει; Σημαίνει ότι ο ΑΡΗΣ δεν γίνεται να έχει πολλούς καλούς παίκτες στην ίδια θέση γιατί δεν έχει τα λεφτά; Σημαίνει ότι οι ρεζέρβες με τους βασικούς πρέπει να έχουν απόσταση ποιότητας και χρηματιστηριακής αξίας; OK o Καρυπίδης δεν είναι ούτε Μαρινάκης ούτε Ιβάν... και τι σημαίνει αυτό; πουλάμε, κάνουμε οικονομία και συντηρούμε την λογική ισοσκελισμένων ισολογισμών; Εγώ το μόνο λάθος που βλέπω είναι τα κενά σε συγκεκριμένες θέσεις και οι καθυστερημένες αποδεσμεύσεις.

    Επίσης η σύγκριση Ιντέγε(σήμερα) με τον Τζιμπούρ που ήρθε στον ΑΡΗ ντροπή. Ο Ιντέγε παλεύει να αποδείξει ότι αξίζει, ο άλλος ήταν τουρίστας.

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Τετάρτη, 04 Σεπτεμβρίου 2019 15:18 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Kαλά το τι έπρεπε να κάνει ο γυάλινος Βέλεθ, με τη Μόλντε, είναι σχετικό και κρίνεται εκ του αποτελέσματος.
    Αν (θεωρητικά) δεν τρώγαμε το γκολ στο 90΄, θα έκανε καλά.
    Από την άλλη όμως, καταδίκασε την ομάδα να παίζει με 10 για 40 λεπτά και δεν έγιναν και οι αλλαγές που έπρεπε.
    Εγώ ας πούμε, λέω πως με 11 vs 11, θα σκοράραμε και το 3-0, θα γινόταν 3-1, άρα θα θέλαμε, απλά το 2-0 στη ρεβάνς.
    Δεν είναι όμως αυτή η ουσία.
    Η ουσία είναι πως τόσο στο ματς στη Νορβηγία, όσο και στα ματς με φοφη και βόλο, ήμασταν αδιάβαστοι.
    0 στην παρακολούθηση αντιπάλου, 0 στην ψυχολογική προετοιμασία 0 στις επιλογές 11αδας, 0 στις αλλαγές, 0 στην παρέμβαση προπονητή, στον αγώνα.
    Αυτό ήταν το θέμα και όχι τραυματισμός, ενός παίχτη.
    Αυτά είναι ευθύνες του Παντελίδη, όπως ευθύνη του Παντελίδη είναι και το ότι δεν έφερε αντιδράσεις, με τους Ιντέγιε και Ντουάρτε ή δεν επέμεινε για δεύτερο τερματοφύλακα.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Τετάρτη, 04 Σεπτεμβρίου 2019 00:37 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Φίλε wrath,το ξαναγράφω για τελευταία φορά.Αν δεν έκανε ο (αναντικατάστατος)Βελεθ αυτό που έκανε στη Νορβηγία,θα ήταν το σκορ 3-0 στο 56ο λεπτό και το τελικό σκορ κανείς δεν ξέρει... Η ομάδα κατέβηκε χωρίς να μελετήσει τις αντεπιθέσεις του αντιπάλου,συν η κούραση από το ταξίδι,συν η φόρμα της Μολντε...συν η " έμπνευση" του Παντελίδη για τα τρία αμυντικά χαφ, από τα οποία το ένα(Μπάσα) ήταν πισω και απ' τα στόπερ.Προχθες όμως χάσαμε απ'τον Βόλο, χωρίς να παίξουμε μπάλα πάλι μέχρι το 70'.Μετα ήταν ήδη αργά...Δεν έχω κάνει ποτέ αβάντα στον Καρυπίδη( κάθε άλλο), αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να τού προτείνεται από κάποιους να πουλήσει (!) αμυντικούς που θεωρούνται ανάξιοι (!) ενώ είναι προφανές ότι η άμυνα δέχεται αδικαιολόγητα μεγάλη πίεση σε ΟΛΑ τα παιχνίδια, υπάρχει απόσταση μεγάλη! Επιπλέον, χωρίς τα πολύ δύσκολα γκολ του( λάτιν) Ματέο και του(λάτιν) Ματιγια πέρσι θα ήμασταν εβδομοι...Και τέλος,του προτείνουν κάποιοι να πάρει αμυντικούς με ύψος το πολύ 1,70? Έλεος, πώς το λένε...Ούτε Παοκτσης...ΥΓ.Ναι ρε, είμαι λάτιν και δικαιωνομαι, αλλά γουστάρω και τις προωθήσεις του Σουντγκρεν.

  • Σύνδεσμος σχολίου wrathchild Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2019 23:09 δημοσιεύθηκε από wrathchild

    ρε συ κικε χαλαρωσε ρε φιλε μια γνωμη ειπαμε θα μας ....κιολας οκ αν ειναι μαπας ενας παικτης για μενα ειναι για σενα δεν ειναι ο καθενας λεει τη γνωμη του φιλικα κανουμε συζητηση επιπεδου.
    ειπαμε η ομαδα δεν ειναι κακη απλως απο τα λαθη του προεδρου της και παλι θα χασουμε χρονο για να παρουμε μπρος.ας ελπισουμε οτι οταν θα παρουμε να ειμαστε τρενο!

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2019 22:12 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Kerrακο συνελθε.Παραλογιζεσαι,όταν οι ιδέες σου δεν συμβαδίζουν με την πραγματικότητα, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα... Βρίζεις όλους τους αμυντικούς, αντί να κατακρίνεις τις βλακωδεις εμμονές του Παντελίδη και ταυτόχρονα ζητάς από την διοίκηση να βγει στην αγορά και να τους πουλήσει, ποιους?Τους κατά την γνώμη σου ανάξιους!

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2019 13:44 δημοσιεύθηκε από kerr

    quiqe είσαι κολλημένος με οτιδήποτε λάτιν στον Άρη. Το ότι ο Βέλεθ είναι γυάλινος, πέρα από το βιογραφικό του, το απέδειξε και η περσινή του παρουσία στην ομάδα. Φυσικά και μας στοίχισε βαθμούς και την πρόκριση, καθώς όταν ο βασικός σου center back χάνει παιχνίδια και αναγκάζεσαι να παίζεις με Δεληζήση που είναι αναπληρωματικός τότε έπρεπε να πάρεις έναν παίκτη που να μην είναι ευπαθής. Ωστόσο θα ήθελα να θίξω και κάτι ακόμα. Έχεις τέσσερα center back εκ των οποίων οι τρεις είναι μεγαλόσωμοι και έχεις μόνο έναν βραχύσωμο και περιορισμένων δυνατοτήτων τον Σόουζα. Επιθετικούς βραχύσωμους, με καλή τρίπλα και ταχύτητα ποιος θα τους μαρκάρει; Με ρος και δελη σε αυτά τα παιχνίδια δε μπορούμε να πούμε πως είχαμε και ιδιαίτερη ταχύτητα στα στόπερ.
    Πήραμε ένα σωρό εξτρεμ και φτάσαμε Σεπτέμβρη να μην έχουμε δεύτερο αριστερο μπακ, δεύτερο τερματοφύλακα και δεύτερο εξάρι. Το πρώτο το πήραμε χθες, έναν Αμού Μπα.
    Δεν μπορούσε να ελέγξει τα αποδυτήρια ο Παντελίδης διαβάζω. Πως να τα ελέγξει με τόσους ξένους που μάζεψαν με τον Διαμαντόπουλο και τόσα μεγάλα συμβόλαια που μάζεψαν σε ίδιες θέσεις;
    Πως μερικοί παίκτες να μην την δουν βεντέτες μετά από θερμές υποδοχές στο αεροδρόμιο;
    Υγ: Καρυπίδη την αε λεμεσου απέκλεισες, όχι τη ρεαλ μαδρίτης, χαλάρωσε λίγο και κράτα τα πανηγύρια για άλλες ώρες. Μικραίνετε τον Άρη με τα καραγκιοζιλίκια αυτά. Πως να μην μπουν χαλαροί με την Μόλτε, αφού υποσυνείδητα είχαν "πετύχει τον στόχο", "είχαν αδειάσει" και είχαν πιάσει τις παραλίες;;
    ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΑΠΑΝΤΕΣ!!!!

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2019 12:49 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Ο Ντιγκινι είναι και σέντερ φορ φίλε Θοδωρή και επιπλέον έφυγε ο Ματέο...Λαρσον και Φετφατζίδης υπήρχαν από πέρσι.Εγω δεν καταλαβαίνω με ποια λογική αποκτήθηκαν ο Ντουάρτε(?) και ο Ιντεγε(είναι σκόρερ?) και βέβαια γιατί φεύγει εσπευσμένα ο Γιουνες και μάλιστα όχι με πώληση, αλλά με λύση συμβολαίου!Και τέλος, γιατί ενώ υπάρχει ένα κλασικό δεκάρι ( Τονσο) και άλλοι δύο που ξέρουν την θέση (Μαρτίνες, Γκάμα ακόμα και Ντιγκινι) έπαιζε ο Φετφατζίδης δεκάρι, ενώ είναι προφανώς μόνο εξτρέμ... Ακατανόητα πράγματα.

  • Σύνδεσμος σχολίου θοδωρης Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2019 09:25 δημοσιεύθηκε από θοδωρης

    Παιδια καλημερα κι απο μενα!! αν το καλοσκεφτητε και κανετε μια σουμα οσοων εχετε γραψει ολοι...θα καταλαβετε και τους λογους που η ομαδα μεχρι τωρα δεν τραβαει...
    Εγω παλι πιστευω πως εχει να κανει και με τη διαχειρηση του ροστερ σε συνδυασμο με τον περιεργο καταρτισμο του απ τον προπονητη..
    Απο το καλοκαιρι εβλεπα μια εμμονη να αποκτησουμε πολλους καλους ακραιους επιθετικους..αποτελεσμα? εχουμε γκαμα,λαρσον, φετφατζιδη, ντιγκινι, μαντσινι ολοι ποιοτικοι..ποιος θα παιζει και ποιος θα γκρινιαζει??ποιος θα ειναι εκτος 18αδας?? Κρατησαμε τονσο ανανεωσαμε μαρτινεζ..αλλα παιζει εκει ο ντιγκινι...τι θα πεις σε αυτους τους παιχτες?
    Πηραμε ματσινι και μαλιστα με πολλα λεφτα για την τσεπη μας..μακαρι να βγει παιχταρας..αλλα εχεις φετφατζιδη σε πολυ καλη κατασταση, εχεις λαρσον..γυριζει ο γκαμα, εχεις ντιγκινι..και αντι να κανεις την επενδυση σε χαφ η αριστερο μπακ..παιρνεις κι αλλον ακραιο..
    Για τα ακρα τις αμυνας και τα χαφ με εχετε καλυψει..απλα οποιος εχει υπαρξει σε ομαδα εστω και ερασιτεχνικου επιπεδου καταλαβαινει πως δεν ειναι ευκολο να υπαρξει ισορροπια οταν εχεις πολλους καλους παιχτες σε ιδιες θεσεις...
    Ελπιζω με την αλλαγη προπονητη να γινει πιο σωστη διαχειρηση του ροστερ και το δεκεμβρη να γινουν και οι σωστες προσθαφαιρεσεις..
    Τελος ελπιζω να ασχοληθουμε λιγο και με την προωθηση δικων μας παιδιων, γιατι νιωθω μια αδιαφορια σε αυτο το κομματι...

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2019 09:13 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Δηλαδή χθες χάσαμε γιατί έφταιγε ο Δεληζησης?Η μήπως τώρα θα καταδικάσουμε τον Σάσα?Η μήπως μας έφταιξε κι εγώ δεν ξέρω ποιος που δεν έμεινε ο Ματέο?

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2019 06:32 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    Έφταιξε για τον αποκλεισμό από τη Μόλντε Φίλε Quique.
    Ξεκίνησε τραυματίας, κλάταρε και άφησε τη ομάδα, με 10 παίχτες.
    Δεν το κατηγορώ σαν αξία, αλλά σε 15 μήνες έχει 4 θλάσεις, μια θλάση κάθε τρίμηνο.
    Μπορούσαμε λοιπόν να κερδίσουμε, από την καλή περσινή χρονιά, να τον πουλήσουμε και να πάρουμε δύο άλλους, ποιο το κακό.
    Παίζουμε μ' έναν τερματοφύλακα και 3 στόπερ, από τα οποία το ένα έχει ευπάθεια, στις θλάσεις.
    Επίσης, η πραγματικότητα το δείχνει, η διατήρηση κορμού, δεν είναι πανάκεια, κορμό κρατήσαμε φέτος.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2019 02:38 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Η υπομονή τελείωσε, από εδώ και πέρα μόνο αλήθειες, καθόλου διπλωματία, και όποιος αντέξει.Δεν με ενδιαφέρει πλέον,ο Άρης είνα ήδη στο καναβατσο.Είμαστε έτοιμοι?Vamos.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2019 02:34 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Προσπαθήστε να διαφωνήσετε με μένα(?) φίλε kerr,και θα ξαναδείτε ευρωπαϊκό παιχνίδι σε δέκα χρόνια... Ειλικρινά ψάχνω για επιχειρήματα στα σχόλια σας και δεν βρίσκω.Η υπομονή και η ευγένεια έχουν όρια. Παντελίδης τέλος! Επιτέλους! Διαμαντόπουλος? Παίζεται και εξαρτάται από τον ίδιο...ΥΓ.Ο απών Βελεθ έφταιξε για την ήττα?Αν ναι, πάλι εγώ δικαιωνομαι, τόσο το χειρότερο για όσους τον απαξιώνουν συστηματικά μέχρι τώρα!

  • Σύνδεσμος σχολίου Σ.ΠΑΠΑΣ Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 18:59 δημοσιεύθηκε από Σ.ΠΑΠΑΣ

    To Υγ. 4, του φίλου kerr, τα λέει όλα.
    Το ένα δοκάρι είναι γκίνια, τα πολλά ανικανότητα.
    Επίσης δε γίνετε όλοι οι αντίπαλοι τερματοφύλακες, να είναι ήρωες, με τον ΑΡΗ, απλά κάτι δεν κάνουν καλά οι επιθετικοί μας.
    Το σύγχρονο ποδόσφαιρο, απαιτεί ταχυδύναμη και αθλητικά προσόντα, που είναι αυτά; δεν υπάρχουν.
    Άξονας ανύπαρκτος, αμυντικά χαφ, Ματίγια και Σάσα, να θυμίζουν, τους Ρόβα, και Αντρέου Γκουεράο, της περιόδου Αναστόπουλου.
    Ιντίγιε;, να θυμίζει το Τζεμπούρ, της αντίστοιχης περιόδου.
    Ντουάρτε; από δω παν κι άλλοι.
    Σούντγκρεν; Ο άνθρωπος τόσα χρόνια έμαθε να παίζει φουλ μπακ σε 3-5-2, απλά εκτίθεται και είναι και σκασμένος.
    Ντίγκινι; ξέχασε τι θέση παίζει, ακόμα και στο ίδιο ματς, αλλάζει τέσσερις θέσεις.
    Προγραμματισμός το καλοκαίρι, για τα πανηγύρια. Στα τοπικά του νομού Ευρυτανίας, κάνουν καλύτερο προγραμματισμό.
    Τι είχαμε; τι δε είχαμε; τι χάνουμε; τι θέλουμε να φύγει, αυτό είναι προγραμματισμός.
    Αυτά που θέλαμε από πέρσι:
    1) Βασικός δεξί μπακ, για αναπληρωματικό είχαμε το Τζανακάκη, προτιμήσαμε τον Κωνσταντινίδη, με τις τρεις εγχειρήσεις.
    2) Για αλλαγή στ' αριστερά μια χαρά ήταν ο Βαλεριάνος, δεν ξέραμε πως ο Ρομπέρτο Κάρλος σταμάτησε.
    3) Στόπερ: Ήταν χρυσή ευκαιρία, να πουληθεί ο Βέλεθ, 300 -350 χιλ. τα παίρναμε. Κοροΐδα, γεμάτο η αγορά, φέρναμε δύο στόπερ, μαζί με το Ρός και το Δεληζήση, μια χαρά είναι.
    4) Αμυντικά χαφ, από πέρσι θέλαμε ψηλό και ταχυδυναμικό οχτάρι, από το Μάρτη, με βάση τη συμφωνία που υπογράψαμε με το Σιώπη, έπρεπε, να ψάχνουμε και εξάρι.
    Φέραμε το Ντουάρτε, πάλι κοντός κρατήσαμε τους αργούς και soft, Μπάσα και Ματίγια
    5) Δεκάρια; Είχαμε Ντιγκινί, κρατήσαμε Μαρτίνες, τον Τόνσο τι τον θέλαμε.
    6) Εξτρέμ, Από αριστερά Λάρσον και Γκάμα, από δεξιά, φέραμε το Φετφατζίδη και χάσαμε ένα καλοκαίρι, να περιμένουμε το Ματέο και ο Γιαννιώτας και ο Καλτσάς ήταν ελεύθεροι, δεν έκαναν;
    7) Φορ, εδώ χάθηκε η μπάλα, φέραμε έναν παίχτη, που είχε δύο στην ουσία χρόνια, να παίξει μπάλα, του δώσαμε και το μεγαλύτερο συμβόλαιο, περαστικά μας.
    8) Όταν θέλεις να λύσεις συμβόλαια, Μπάσα, Γιουνιές, Σόουζα, Μενέντεθ, την ψάχνεις και πιέζεις, από τις 6 Μαΐου, όχι τώρα.
    Όλα αυτά πλήρωσαν οι Διαμαντόπουλος, Παντελίδης, κατάλαβαν, τις μαλακίες τους και την έκαναν με ελαφρά...
    Αν παρακολούθησε κανείς, στο πρώτο ματς, με τη Μόλντε, στη Νορβηγία, έτρωγαν τα νύχια τους στη εξέδρα, που καθόταν μαζί, τρεις φορές, τους έκανε κοντινό ο Νορβηγός σκηνοθέτης.
    Ξένος, φιλόδοξος και βορειοευρωπαίος προπονητής.

  • Σύνδεσμος σχολίου kerr Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 18:10 δημοσιεύθηκε από kerr

    Καλησπέρα σε όλους τους φίλους
    Λόγω φόρτου εργασίας δε σχολίαζα τα όσα συμβαίνουν στην ομάδα μας και το σχόλιο μου θα είναι μακροσκελές, καθώς έχουν γίνει πολλά πραγματάκια όλο αυτό τον καιρό.
    Αρχικά θα δώσω τα εύσημα στον πρόεδρο για την απομάκρυνση Διαμαντόπουλου και Παντελίδη. Ο σχεδιασμός της ομάδας δεν ήταν καλός και όποτε πάω να τα βάλω κάτω, μου δημιουργείται μια ανακατοσούρα στο κεφάλι. Αυτή τη στιγμή ο Άρης έχει μεσοεπιθετικά Τόνσο, Μαρτινεζ, Ντιγκινι, Λάρσον, Γκάμα, Φετφατζίδη, Μαντσίνι και Ντουάρτε. Που θα τους χωρέσεις όλους αυτούς ιδίως αν αλλάξεις το σύστημα σε 4-3-3 και πως θα αποφύγεις την γκρίνια που θα υπάρχει από αυτούς που δε θα παίζουν; Γιατί να μην πάρεις αντί για δύο παίκτες από μεσαίο ράφι, έναν από το πάνω ράφι που θα σου κάνει και τη διαφορά;
    Στα αμυντικά χαφ ενώ η ομάδα έδειχνε πως πονάει, δεν έγινε καμία κίνηση ουσίας, πέρα από την αντικατάσταση του Σιώπη με έναν παίκτη πιο επιθετικογενή αλλά λιγότερο καλό αμυντικά.
    Στην άμυνα ενώ η ομάδα έδειχνε ότι έχει τρανταχτές αδυναμίες δεν έγινε καμία κίνηση πέρα από αυτή του Σούντγκρεν, ο οποίος δείχνει να βρίσκεται προς το παρον εκτός τόπου και χρόνου.
    Στην επίθεση έφερες έναν ανέτοιμο παίκτη για να παστελώσει τα γκολάκια και να περάσεις στους ομίλους;
    Τα έχουμε πει πολλές φορές εδώ κυρίως εγώ και ο Σ.ΠΑΠΑΣ, διαφωνώντας πολλές φορές με τον quiqe, ότι στο ελληνικό πρωτάθλημα για να διακριθείς πρέπει να έχεις πρώτα από όλα παίκτες ταχυδυναμικούς που να τρέχουν ασταμάτητα και να κερδίζουν τις προσωπικές μονομαχίες. Η ομάδα θα πρέπει να μπορεί να παίζει καλά αλλά και να αντιμετωπίζει το transition.
    Ο αποκλεισμός στην ευρώπη και το κακό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα φέρουν φαρδιά πλατιά τα ονόματα των Παντελιδη και Διαμαντοπουλου λοιπόν. Το διάβασμα των αγώνων τραγικό, με ακατανόητες επιλογές (τονσο εξτρεμ???), παίκτες φοβισμένους να χάνουν πέναλντι και μια άμυνα να πελαγοδρομεί.
    ΥΓ: Έχεις έναν τερματοφύλακα γκαφατζή και αντί να πάρεις έναν καλό για πρώτο, πας και παίρνεις ένα παιδάκι από β΄ αυστρίας;;;;
    Υγ2: Είχα λιώσει το πληκτρολόγιο να γράφω πέρσι ότι ο Βέλεθ είναι γυάλινος. Μια απλή ματιά στο βιογραφικό του σου λύνει τις όποιες δυσπιστίες έχεις για τις τρεις θλάσεις πέρσι και αντί να τον πουλήσεις ενώ τον θέλανε άλλες ομάδες, τον κρατάς βασικό;;;
    Υγ3: Ο Διαμαντόπουλος είπε πως είχε αποφασίσει να φύγει εδώ και τρεις μήνες. Από αυτή τη συνέντευξη πάντως προ τριών μηνών το αντίθετο προκύπτει http://www.gazzetta.gr/football/superleague/article/1358113/diamantopoylos-ayton-ton-ari-theloyme
    Υγ4: Τα δοκάρια είναι θέμα τύχης αλλά και ανικανότητας...

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 16:38 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Έγκλημα αν φύγει ο Γιουνες πριν από το τέλος της χρονιάς, εφόσον έχει και συμβόλαιο.ΕΓΚΛΗΜΑ.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 16:35 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Φίλε wrathchild, όλα ο Ματιγια θα τα κάνει? Φίλε Πλανετ και λίγα λες.Οταν περιμένεις να έρθει το εβδομηκοστο λεπτό για να κάνεις ( περίπου) τα αυτονόητα, μετά τρέχεις και δεν φτάνεις... Φίλε giorgos γενικά έχεις δίκιο, διαφωνώ ως προς τον Σόουζα,μόνο.ΥΓ.Κατι ακούγεται για Μανόλο Χιμένεθ.Ελπιζω ότι είναι αλήθεια...Αν θέλει, καλώς να έρθει.

  • Σύνδεσμος σχολίου giorgos Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 14:42 δημοσιεύθηκε από giorgos

    Ειναι κριμα να τα ριχνουμε ολα στον σαββα, προφανως και εκανε λαθοι στο κοουτσαρισμα ( και ποιος δεν κανει ) αλλα πανω απο ολα φταει ο μεταγραφικος σχεδιασμος ( προσοχη αν ο προεδρος δεν εδινε λεφτα θα λεγαμε τι να κανουμε αυτους βρηκε )

    η ομαδα δεν εχει αριθμητικο προβλημα αλλα σχεδιαστικο φευγει ο αναγνωστοπουλος και ο καντιμηρης και αντι να φερεις πρωτη μεταγραφη ανταξιο του κουεστα φερνεις ενα παιδακι απο τα β αυστριας που τιποτα παραπανω δεν εχει απο τον τσιλιγγιρη ξαφνικα εμφανιζεται η αναγκη για 3ο τερμα και ο εμαν παει για 3ος
    2ον ποιος ο λογος ο αρης να κραταει τον σοουζα ενα παικτη με 100χιλ συμβολαιο που ζητημα ειναι αμα θα παιξει 2 φορες φετος 3ον αφησαμε τον μενεντεθ να κανει διακοπες και αντι να κανει προετοιμασια με την ομαδα εθα μεινουμε με ενα πλαγιο μπακ μεχρι τουλαχιστον τα χριστουγεννα 4ον φευγει ο σιωπης ερχεται ο σασα που για μενα ειναι καλυτερος αλλα ταυτοχρονα δεν αποφασιζεις αν θα μεινει η οχι ο μπασα παιρνεις 2ο 8αρι αλλα εδω και 6 ματς ουτε λεπτο συμμετοχης ,εξτρεμ αλλος καρκινος τι θα τα κανεις 7 εξτρεμ την ιδια ωρα που αλλες ομαδες εχουν 5 και τελος σεντερ φορ ο ιντεγε ειναι παικταρας κανει οτι ακριβως περιμενι ενα σεντερ φορ α κλασης , το γκολ θα ερθει αλλα απο την αλλη αποφασιζεις να κανεις την υπερβαση εχοντας τον γιουνες παγκο ( με μολντε και οφη ουτε μπαλα δεν ακουμπαει ανυπαρκτος ποιο αργος απο τα σεντερ μπακ που εβγαλαν 90λεπτο ) και τελη αυγουστου καταλαβαινεις οτι δεν κανει και ξανα φερνεις τον παικτη που περσι ειχες εκτος αποστολης

    2 ειναι τα προβληματα του φετινου αρη που κανεις δεν γραφει 1ον δεν υπαρχει τεχνικος διευθυβτης-προπονητης που να πει " αναλαμβανω την ευθυνη του σχεδιασμου θελω τους ταδε 22 παικτες με τα ταδε στοιχεια ¨" για αυτο φτασαμε με ροστερ 30 παικτων να λεμε οτι εχουμε ελλειψεις 2ον ο αρης ειναι ερμαιο της διαθεσης του καθε παικτη δεν μπορει να βαζεις 11 γιδια να ριχνεις τριμπαλο σε μολντε και διπλο στη κυπρο και τα ιδια γιδια να κανουν τετοια εμφανισει οπως στη νορβηγια στο βολο η στο πρωτο ημιχρονο με τον οφη

    δεν μπορω να εξηγησω αλλιως πως λαρσον μαρτινεζ τονσο γιουνες εμφανιζουν τοσο κακο προσωπο ( παικτες που αμα επαιζαν στον ατρομητο θα ειχαν 20 γκολ )

    ΥΓ οι παικτες του αρη πρεπει να εμφανιζονται με τον ιδιο ζηλο οπως στο περσινο ματς στη τουμπα οπως στο εντος με την αεκ οπως στο ματς με την μολντε σε ολα τα ματς ανεξαρτητος αποτελεσματος ( αν γινοταν αυτο θα ειχαμε περασει μολντε και τωρα θα ειχμα 4 βαθμους μινιμουμ )

  • Σύνδεσμος σχολίου Aris Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 14:07 δημοσιεύθηκε από Aris

    Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Σχεδιασμός για τα πανηγύρια. Ένα ολόκληρο καλοκαίρι είχες να κάνεις δυο-τρια απλά πραγματακια. 1. Να φέρεις βάρβατο σέντερ φορ έτοιμο να δαγκώσει μιας και έπαιζες ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΆ. Άντ αυτού φέρνεις παίκτη που έχει να παίξει ενάμιση χρόνο.
    2. Να αντικαταστήσεις δύο βασικότατα γρανάζια που σου φύγανε. Σιωπή και Ματέο. Άντ αυτού παίρνεις παίκτες που είναι όλοι ίδια κοψια. Ολίγν μέσοι ολίγον εξτρέμ ολίγν 10ρια. Ολίγον αμυντικοί μέσοι ολίγον οκταρια
    3. Να λύσεις το θέμα με τα πλάγια Μπακ. Άντ αυτού φτάνεις να παίζεις με ΕΝΑ αριστερό Μπακ και 1,5 δεξί.

    Μπράβο, άξιοι!

  • Σύνδεσμος σχολίου wrathchild Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 13:38 δημοσιεύθηκε από wrathchild

    ενας μεγαλος λογος που η ομαδα δεν ανεβαινει να πιεσει και να προοθηθει στο παιχνιδι ειναι ο ματιγια.οταν το κεντρο σου δεν υπαρχει δεν υπαρχει και αποτελεσμα δηλαδη πως θα γινει δεν το βλεπουμε εδω και 6 αγωνες?το ειδαμε με μολντε σε ολο τον αγωνα και μονο εκει!μετα εχουμε και κολοατυχια που μας βαραει η τανα η μπαλα οπου οι αντιπαλοι κλανουν και μπαινει ενω εμεις ιδρωνουμε και παει δοκαρι!
    ευτυχως που υπαρχει η διακοπη και αυτο θα μας κανει καλο.

    τον πουλο ο γιουνες και μην ακουω οτι εχουμε αναγκη το παλτο μειωνουμε την αξια της ομαδος.αν ειναι να γινουν αλλαγες ας ξυπνησουν εκει στην αμυνα διοτι εκει γινετε παρτυ απο ολες τις πλευρες....

    ξυπνατε το νωριτερο

  • Σύνδεσμος σχολίου PlanetARIS Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 13:06 δημοσιεύθηκε από PlanetARIS

    Φίλε ΛΙΟΝΤΑΡΗ,
    Θα συμφωνήσω ότι λείπει η νοοτροπία νικητή αλλά δεν νομίζω ότι είναι μόνο ευθύνη του προπονητή. Τόσο ο πρόεδρος όσο και ο κόσμος θα πρέπει να θέτουν τον πήχη ψηλά. Ψηλότερα από όσο ρεαλιστικά μπορεί να φθάσει η ομάδα. Εμείς φοβόμαστε να ανακοινώσουμε επίσημα τους στόχους υπό τον φόβο της αποτυχίας. Εννοείται σε αυτό το κομμάτι παίζει ρόλο και ο προπονητής και η αλήθεια είναι ότι κανένας Έλληνας προπονητής δεν μπορεί να το μεταδώσει αυτό στους παίκτες. Για αυτό ελπίζω να έρθει ξένος.

    Φίλε Aris,
    Έτσι ακριβώς. Τα ίδια και τα ίδια. Αντί να μπουν να τους πατήσουν κάθονται και παίζουν "μυαλώμενο ποδόσφαιρο κατοχής" με το χωριό του Βόλου.

    Φίλε Quique,
    Το είχα γράψει και πριν το παιχνίδι... μεγάλο λάθος αυτό με τον Γιουνές. Ίσα ίσα τώρα που δεν σκοράρει ο Ιντέγε δίνεις ευκαιρία στον Τυνήσιο από το 70' δεν τον διώχνεις πριν καν βρεις άλλον επιθετικό. Γενικά οι αλλαγές του Παντελίδη πολύ τυποποιημένες.

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 12:55 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Ο Ιντεγε μέσα επί 70 λεπτά?Ο Φετφατζίδης δεκάρι (!) για ένα ημίχρονο?Τι κάνει,μας τρολαρει φίλε Πλανετ ή την ομάδα τελικά χαντακωνει?

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 12:55 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Εννοείται ότι ο Σάββας Παντελίδης δεν μπορεί να συνεχίσει φίλε Πλανετ. Επί 70 λεπτά παίζαμε με 10 παίχτες,όταν αποφάσισε να κάνει τις αλλαγές,ήταν (πάλι) ήδη αργά...

  • Σύνδεσμος σχολίου ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 12:54 δημοσιεύθηκε από ΛΙΟΝΤΑΡΗΣ

    Κατα τη γνωμη μου η παραιτηση του Παντελιδη πρεπει και ειναι επιτακτικη να γινει δεκτη απο τον προεδρο. Μπραβο του που εχει το σθενος να παραιτηθει, κακος προπονητης δεν ειναι αλλα για τον ΑΡΗ ειναι λιγος δυστυχως. Με τετοιο υλικο που θα ζηλευαν μεγαλοι προπονητες να πας να μου χανεις απο το κατσαβραχο δεν δικαιολογησε κε. Παντελιδη. Φυσικα εισαι ο ΑΠΟΛΥΤΑ υπευθυνος της εικονας της ομαδας που δεν εχει καθολου το μεταλο του νικητη. Αυτο της λειπει της ομαδας μας το μεταλο του νικητη που μονο ο προπονητης μπορει να μεταδωσει. Ειναι η καταλληλη στιγμη για αλλαγη που θα πρεπει να γινει πολυ προσεκτικα γιατι μην ξεχναμε βρισκομαστε στην αρχη του πρωταθληματος και υπαρχει ο στοχος του κυπελλου. Οποτε αλλαγη προπονητη ΧΘΕΣ κε Καρυπιδη!!!

  • Σύνδεσμος σχολίου QuiqueHernandista Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 12:53 δημοσιεύθηκε από QuiqueHernandista

    Διώχνει τον Γιουνες και κρατάει τον Ιντεγε, φίλε Πλανετ? Τραγωδία... ή φαρσοκωμωδία?

  • Σύνδεσμος σχολίου Aris Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 12:53 δημοσιεύθηκε από Aris

    *κωμωδία. Αναφέρομαι στους παίκτες του Άρη.

  • Σύνδεσμος σχολίου Aris Κυριακή, 01 Σεπτεμβρίου 2019 12:52 δημοσιεύθηκε από Aris

    Χρονιά μπαίνει χρονιά βγαίνει τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια. Το ίδιο σοφτ ανευρο φοβισμένο σύνολο. Μια κέντρα είστε όλοι σας. Αιώνια θέση ταβάνι η 5η. Σε ένα πρωτάθλημα των τριών.

Προσθήκη σχολίου

Σιγουρευτείτε πως έχετε εισάγει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με το σύμβολο (*). Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

#YELLOW RADIO 92.8

Listen live yellow radio 92.8

#ΣΧΟΛΙΑ

logoFinal2007

Είμαστε μια παρέα οπαδών που ακολουθούμε την ομάδα πιστά σχεδόν παντού και το PlanetARIS.gr είναι ο τρόπος έκφρασης της αγάπης μας για την ομάδα εκτός γηπέδου. Σκοπός μας η διάδοση της ιδέας του ΑΡΗ  μας μέσω του διαδικτύου!

Newsletter

Εγγραφείτε και ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα θέματα του ΑΡΗ μας!

Λέμε ΟΧΙ στο spam!
DMC Firewall is a Joomla Security extension!