Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026

#ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Οι συνεχόμενες επιβλητικές νίκες και η συνολική παρουσία της ομάδος έχουν διώξει τα σύννεφα προβληματισμού πάνω απο το Κλ.Βικελίδης και έχουν φέρει έναν άνεμο αισιοδοξίας τόσο για την φετινή σεζόν όσο και για το μέλλον της ομάδος μας γενικότερα! Πλέον ο προβληματισμός μας έχει να κάνει με το πως με 800 εισιτήρια θα εξυπηρετηθούν οι τουλάχιστον 5000 Αρειανοί που σίγουρα θα θέλανε να κάνουν μια ωραία εκδρομούλα στα Γιάννινα σε συνδυασμό με ένα ακόμη παιχνίδι του ΑΡΗ μας. Δυστυχώς όπως όλοι μπορούμε να καταλάβουμε είναι αδύνατο να ικανοποιηθούν όλοι. Καλό είναι σε αυτές τις περιπτώσεις απο μόνοι μας να καταλαβαίνουμε που έχουν προτεραιότητα σε αυτά τα εισιτήρια και να κάνουμε πίσω χωρίς να δημιουργούμε προβλήματα χωρίς λόγο. Ευτυχώς υπάρχει και η τηλεοπτική μετάδοση γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα δικαιολογούσα κάθε ακραία αντίδραση/ενέργεια προκειμένου κάποιος συνΑρειανός να εξασφαλίσει ενα μαγικό χαρτάκι. Αν και δεν θα έπρεπε να αισθάνομαι τόσο χαλαρός, άνετος και σίγουρος αλλά δεν μπορώ να κάνω άλλιως. Η ομάδα με έχει πείσει και με το παραπάνω οτι αυτό που θέλει μέσα στο γήπεδο το παίρνει. Οι παίκτες μας με έχουν πείσει οτι γουστάρουν και αυτοί όπως είναι λογικό αυτό που βγάζουν μέσα στο γήπεδο και η προσπάθεια τους όλο και μεγαλώνει. Ο κόσμος, η διοίκηση, οι παίκτες, ο προπονητής και οτι άλλο αποτελεί αυτόν τον μεγάλο σύλλογο βρίσκεται σε μια φάση όπου βλέπει ο αγώνας όλων να δικαιώνεται και να μετουσιώνεται σε επιτυχίες που τις έχουμε ανάγκη. Θα μου πει κανείς επιτυχία δεν είναι η 4άρα επι του Ηρακλάκου ή η πρόκριση επι του Αστέρα αλλά να σηκώσεις την κούπα. Συμφώνω και επαυξάνω αλλά κάθε πράγμα στην ώρα του και τώρα σειρά έχουν τα Γιάννινα που "καίγονται" για βαθμούς. Απο όλες τις ομάδες που έχουμε αντιμετωπίσει εως τώρα αυτή που με έχει εντυπωσιάσει πιο πολύ και αισθάνθηκα ιδιαίτερα τυχερός που την κέρδισα είναι η ομάδα των Ιωαννίνων. Πραγματικά εκείνο το γκολ του Ναφτί μόλις στο 2' ήταν μια όαση σε ενα εντελώς μονόπλευρο παιχνίδι όπου ο αντίπαλος μας έπαιζε σαν την γάτα με το ποντίκι. Απο οτι φάνηκε όμως στην συνέχεια η παρουσία του ΠΑΣ δεν ήταν η ανάλογη και για αυτό βρίσκεται σε κακή βαθμολογική κατάσταση και ψάχνει απελπισμένα για βαθμούς. Εντελώς διαφορετικά είναι τα πράγματα και για εμάς πλέον και για αυτό περιμένω όπως και στα προηγούμενα παιχνίδια ο ΑΡΗΣ μας να μπει απο την αρχή δυνατά και να πάρει τον έλεγχο του παιχνιδιού. Και το γκολ το ξέρουμε πως θα έρθει γιατί έχουμε επίθεση φωτιά με Κόκε να μοιράζει και Κάμπορα, Κάλβο να σκοράρει. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι θα έχουν για πρώτη φορά δικαίωμα συμμετοχής οι Αντού και Τζόνσον και ιδίως ο πρώτος θεωρείται σχεδόν βέβαιο οτι θα πάρει χρόνο ιδίως εαν ο Χαβίτο ξαναπαρουσιαστεί όπως στο παιχνίδι κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης.  Η αλλαγή του προπονητή στον ΠΑΣ και η έλευση του Αναστόπουλου δεν είναι κάτι που θα πρέπει να μας προβληματίζει ιδιαίτερα γιατί όσο και αν μοχθήσουν οι αντίπαλοι μας η ανωτερότητά μας είναι δεδομένη εφόσον παίξουμε σύμφωνα με τις δυνάμεις μας. Είμαι περίεργος να δω και τι κατάσταση θα επικρατεί στις κερκίδες του γηπέδου γιατί μπορεί επίσημα να πήραμε 800 αλλά όλα δείχνουν οτι θα βρεθεί τριπλάσιος αριθμός οπαδών μας στα Γιάννινα που έχουν ήδη προμηθευτεί εισιτήρια για άλλες θύρες. Πάντως μάγκες οτι και αν γίνει όχι έκτροπα και χαζομαγκιές. Ας μην γκρεμίσουμε οτι χτίζουμε εδώ και χρόνια γιατί όπως όλοι ξέρετε μας περιμένουν στην γωνία για να αποδείξουν οτι είμαστε και εμείς σαν τα μούτρα τους... Ας μην τους κάνουμε την χάρη. Τραγούδια, φωνή το διπλάκι και το τρένο συνεχίζει τον δρόμο του!

Posted On Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2010 15:17

Πετυχαίνοντας απο ένα γκολ σε κάθε ημίχρονο ο ΑΡΗΣ μας έκανε το αυτονόητο και πήρε την πρόκριση πολύ πιο εύκολα απο οσο δείχνει το τελικό 2-0 μιας και ο Αστέρας Τρίπολης ουσιαστικά δεν έκανε καμία ευκαιρία παρά μόνο κάποια γεμίσματα που δεν ανησύχησαν καθόλου τον Σηφάκη! Κατάμεστο και πάλι το Κλ.Βικελίδης με τον κόσμο να απολαμβάνει την νίκη και να χειροκροτάει την προσπάθεια των παικτών μας που κυριολεκτικά όπως ανέφερε και ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ δεν σταμάτησαν ούτε για ένα λεπτό να είναι συγκεντρωμένοι, να πιέζουν και να κυνηγάνε την μπάλα. Ούτε καν όταν έγινε το 2-0 που ουσιαστικά τελείωσε και το παιχνίδι. Κάμπορα και Κάλβο για ακόμη μια φορά οι σκόρερ και ο Κόκε ο κορυφαίος του αγώνα με μια ολοκληρωμένη εμφάνιση και μια ασίστ μισό γκολ! Μέχρι και η τύχη μας έχει αλλάξει 100% και αυτό φάνηκε απο την γκολάρα του Κάλβο. Πόσες φορές έχουμε δει το σενάριο με τους παίκτες μας να κάνουν εκπληκτικά σουτ και οι αντίπαλοι τερματοφύλακες να κάνουν ακόμη πιο εκπληκτικές αποκρούσεις ή την μπάλα να γλείφει το δοκάρι? Σήμερα όμως επιτέλους καρφώθηκε στα δίχτυα! Αυτό που γούσταρα πάρα πολύ σήμερα ήταν η πίεση στους αντιπάλους μας μεσοεπιθετικά. Ασφυκτική άμυνα στον χώρο του κέντρου με εξαιρετικές αλληλοκαλύψεις. Δεν τους αφήναμε να πάρουν ανάσα! Σήμερα ο ΑΡΗΣ με αυτήν την εύκολα και ταυτόχρονα σημαντική νίκη πιστεύω οτι ξανακέρδισε την χαμένη εμπιστοσύνη του κόσμου. Μια εμπιστοσύνη που έχει να κάνει καθαρά με το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα και είχε εξαλειφθεί απο την εποχή που έφυγε ο Μπάγεβιτς. Σήμερα ύστερα απο καιρό παρακολούθησα εξ αρχής το παιχνίδι χωρίς άγχος γιατί υπήρχε μέσα μου η βεβαιότητα οτι θα πετύχουμε τον στόχο μας και έτσι ακριβώς έγινε. Μετά απο καιρό μπορώ να πω με σιγουριά οτι η ομάδα έχει αλλάξει αγωνιστικό προφίλ, νοοτροπία και φιλοσοφία και αυτό φαίνεται σε κάθε παιχνίδι όλο και πιο έντονα. Οι στιγμές άγχους για την νίκη απέναντι σε ομάδες σαν τον Αστέρα Τρ. έχουν φύγει για τα καλά. Πλέον πάμε για άλλα σε πρωτάθλημα και κύπελλο και καλό είναι οι αντίπαλοι μας να φυλάγονται! Στα μελανά σημεία του παιχνιδιού η μετριότατη επανεμφάνιση του Χαβίτο, οι ανόητες αντιδράσεις στην άμυνα του Αράνο και το αγχωτικό ξεκίνημα του Τζόνσον. Αλλά ας μην είμαστε ανυπόμονοι όλα θα στρώσουν. Και θα το ξαναπώ γιατί στο συγκεκριμένο θέμα είμαι ανυπόμονος... Και που να μπει και σε κανονικούς αγωνιστικούς ρυθμούς στην αριστερή πλευρά και ο Αντού! Ε ρε γλέντια! Όσο για το πριμ πρόκρισης του Βλάχου... κάποια άλλη χρονιά, σε κάποιο άλλο γήπεδο, απέναντι σε κάποια άλλη ομάδα!

[youtube=

]

Posted On Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2010 21:19

Μια απο τις πιο πικρές φετινές ήττες της χρονιάς ήταν αυτή μέσα στο Κλ.Βικελίδης όπου η ομάδα μας παρουσιάστηκε ιδιαίτερα κακή και το πλήρωσε με τον πιο άσχημο τρόπο. Απο την άλλη ο Αστέρας Τρίπολης με μόλις 2 σέντρες σε όλο το παιχνίδι κατάφερε να πετύχει το γκολ και να πάρει μια νίκη που μας πλήγωσε πάρα πολύ. Αύριο το απόγευμα στις 17.00 οι παίκτες του Έκτορ Ραούλ Κούπερ έχουν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία όχι μόνο να πάρουν την άτυπη ρεβάνς εκείνου του παιχνιδιού αλλά και να πετύχουν την πολύτιμη πρόκριση στην επόμενη φάση του κυπέλλου που είναι και το πιο σημαντικό. Αυτό το κύπελλο το περιτριγυρίζουμε συνεχώς και είναι καιρός να το κάνουμε επιτέλους δικό μας. Για αυτό δεν πρέπει να υπάρχει ουτε μια στιγμή χαλάρωσης, απογοήτευσης, άγχους και εφησυχασμού παρά μόνο αποφασιστικότητα και προσπάθεια για την νίκη πρόκριση. Σίγουρα ο Αστέρας Τρ. δεν είναι ομάδα της πλάκας και αυτό άλλωστε φαίνεται και απο την βαθμολογική του συγκομιδή αλλά ο καλός ο ΑΡΗΣ των τελευταίων αγωνιστικών δεν φοβάται κανέναν. Σέβεται όλους τους αντιπάλους και όποιος δεν τον προσέξει τον τιμωρεί!  Το σύνθημα της νίκης πρόκρισης θα δώσουμε για ακόμη μια φορά εμείς απο την κερκίδα που φυσικά αδιαφορώντας εαν το παιχνίδι ξεκινάει στις 17.00 ή θα βρέχει καταρρακτωδώς θα γεμίσουμε ασφυκτικά κάθε γωνιά του γηπέδου! Οι κορδέλες θα καλύψουν το χόρτο και οι πυρσοί θα φωταγωγήσουν το γήπεδο για ακόμη μια φορά. Μπορεί ο Βλάχος όπως δήλωσε να ελπίζει να πάρει πριμ πρόκρισης αλλά εμείς του ετοιμάζουμε μια δυσάρεστη έκπληξη. Οι μηχανές έχουν ζεσταθεί για τα καλά, το τρένο τρέχει γρήγορα και δεν σταματάει πουθενά. Όποιος βρεθεί στο δρόμο του θα συντριβεί! VAMOS KΥΠΕΛΛΟ!

Posted On Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2010 23:50

Χωρίς καν να ιδρώσουν οι παίκτες μας η ομάδα πέτυχε μια άνετη νίκη επι του Ηρακλή με 4-2 αποζημιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τον κόσμο που γέμισε απο άκρη σε άκρη το Κλ.Βικελίδης! Είκοσι αγωνιστικά λεπτά χρειάστηκαν να περάσουν για να πάρει μπρος η μηχανή και να κάνει το αυτονόητο απέναντι σε έναν Ηρακλή που αν και ήθελε κάτι παραπάνω αποδείχθηκε οτι δεν μπορούσε. Αντιθέτως θα έλεγα οτι θα έπρεπε να αισθάνεται τυχερός που την Τετάρτη ακολουθεί ενα σημαντικό παιχνίδι και οι περισσότεροι παίκτες μας φάνηκε να έχουν το μυαλό τους εκεί. Χωρίς να εντυπωσιάσουμε αλλά με σωστές εμπνεύσεις στην επίθεση και αποτελεσματικότητα για ακόμη ενα παιχνίδι πήραμε τους 3 βαθμούς. Η μεταμόρφωση ορισμένων ποδοσφαιριστών μας με την έλευση του Κούπερ είναι εκπληκτική Κάλβο, Κάμπορα και Κόκε δείχνουν σε εξαιρετική κατάσταση, γνωρίζουν τον ρόλο τους μέσα στο παιχνίδι και βρίσκονται μεταξύ τους με κλειστά τα μάτια. Το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους. Ιδιαίτερα ο Κόκε σήμερα έκανε το πιο ουσιαστικό του παιχνίδι. Μάλιστα μετα απο καιρό  τον είδαμε να προσπαθεί να πετύχει και γκολ αντι να βγάζει απλά την πάσα προς τα έξω. Αυτή η ενέργεια που οδήγησε στο πρώτο γκολ είναι αυτό που έχει αφήσει στην άκρη ο Κόκε εδώ και καιρό και χρειαζόμαστε. Είναι απαραίτητο όταν παίρνει την μπάλα στα πόδια του ο αντίπαλος να αισθάνεται την απειλή.  Όλη η ομάδα φαίνεται να έχει ξεκάθαρο πλάνο, ο κάθε παίκτης τον ρόλο του μέσα σε αυτό και όλα να δουλεύουν σε μεγάλο βαθμό όπως έχουν δουλευτεί στις προπονήσεις. Αρχίζει να υπάρχει αυτοπεποίθηση και πίστη για την νίκη και όχι άγχος για το αν έρθει η νίκη ακόμη και στον πιο αδύναμο αντίπαλό.Έργο Κούπερ 100% και μάλιστα σε μια περίοδο όπου έχουμε σημαντικές απουσίες λόγο τραυματισμών, καρτών αλλά και την μεσολάβηση των εορτών που συνήθως επηρεάζει αρνητικά τις ομάδες. Βέβαια για να είμαστε και ειλικρινείς την προσπάθεια, την δύναμη, το πάθος και την ενέργεια που βγάλανε στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό δεν τα έχουμε ξαναδεί στα παιχνίδια που ακολούθησαν αλλά απο την στιγμή που έρχεται το επιθυμητό αποτέλεσμα και οι πολύτιμοι 3 βαθμοί λογικά όλα περνάνε σε 2η μοίρα. Αυτό που με φτιάχνει πολύ όσο αφορά το μέλλον της ομάδος είναι η προσθήκη του Αντού στην αριστερή πλευρά γιατί όπως και να το κάνουμε τόσο ο Ντέιλι σήμερα παρόλο που έχει δείξει οτι το γνωρίζει το "τόπι" όσο και ο Πίτου Γκαρσία είναι "λίγοι" για τον ΑΡΗ που θέλουμε. Φανταστείτε δηλαδή την ενέργεια που βγάζει ο Κάλβο απο τα δεξιά να την βγάζει και ο Αντού απο τα αριστερά! Ε ρε γούστα που έχουμε να βγάλουμε... Γούστα στα σημερινά που πραγματικά μας έχουν λείψει. Έχουμε ανάγκη απο εύκολες νίκες σαν αυτήν κόντρα στον Ατρόμητο και τον Ηρακλή σήμερα γιατί το άγχος μας έχει γίνει μια κακή συνήθεια που πρέπει επιτέλους να εξαλειφθεί! Μόνο έτσι θα έρθει η νοοτροπία νικητή που χρειάζεται η ομάδα! Για τον κόσμο μας οτι και να πούμε είναι πολύ λίγο. Για άλλη μια φορά παραδώσαμε μαθήματα κερκίδας. Ελπίζω οι "θαυμαστές" μας να κρατούσαν σημειώσεις! Υπέροχη ημέρα, ξεκούραστη, απολαυστική, εορταστική 100% Αρειανίδικη! Και τώρα, VAMOS κύπελλο!

[youtube=

]

Posted On Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2010 22:06

Σαν άνεμος πέρασε απο το Περιστέρι ο ΑΡΗΣ μας και χωρίς να "ιδρώσει"  ιδιαίτερα πέτυχε 3 γκολ και μπήκε με το δεξί στην νέα χρονιά! Αποτελεσματικότητα και ουσία ήταν αυτό που χαρακτήρισε το παιχνίδι μας μιας και γενικά η εικόνα του αγώνα δεν αντικατοπτρίζει το τελικό σκορ. Μεγάλος πρωταγωνιστής σε αυτήν την νίκη σίγουρα είναι ο Χαβιέ Κάμπορα που για άλλη μια φορά απέδειξε πόσο αξιόπιστη επιθετική λύση  είναι σκοράροντας 2 φορές! Αναμφισβήτητα πάντως αυτός που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να έρθει η νίκη ήταν ο Μιχάλης Σηφάκης που πραγματοποίησε την καλύτερη φετινή του εμφάνιση διατηρώντας ανέπαφη την εστία του σε αρκετά επικίνδυνες φάσεις!Φυσικά και ο Τόνι Κάλβο που άνοιξε τον χορό των γκολ ήταν εξαιρετικός και επιτέλους απο την στιγμή που ήρθε ο Κούπερ βλέπουμε τον Ισπανό να παίζει σύμφωνα με τις δυνατότητες του γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι όταν ήρθε ο Κάλβο μόνο τυχαίος παίκτης δεν ήταν και περιμέναμε πολλά απο αυτόν! Αυτό που με έκανε ιδιαίτερα χαρούμενο στην σημερινή νίκη ήταν η επανεμφάνιση του Γκαρσία. Ο Νάτσο οχι μόνο έκανε κάποια διστακτικά βήματα μετά απο τον τραυματισμό του αλλά θύμισε τον Γκαρσία που όλοι θαυμάσαμε τα προηγούμενα χρόνια και έχει ανάγκη ο ΑΡΗΣ μας! Βράχος στα αμυντικά του καθήκοντα, σωστές μεταβιβάσεις και γρήγορη προώθηση της μπάλας μπροστά. Εκπληκτική και η ασίστ του στον Κάμπορα! Απο εκεί και πέρα δεν πρέπει να πετάμε στα σύννεφα γιατι για ακόμη μια φορά  ενω έχουμε παίκτη παραπάνω χάσαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού, δεν είχαμε ψύχραιμες αντιδράσεις και στην περισσότερη διάρκεια του παιχνιδιού αντι να έχουμε στριμώξει τον αντίπαλο που έπαιζε με την πλάτη στον τοίχο είχαμε παθητικό ρόλο. Χαίρομαι που ο Κούπερ στην συνέντευξη τύπου είπε τα πράγματα με το όνομα τους και δεν προσπάθησε να ωραιοποιήσει τα πάντα λόγο της νίκης με 3-0. Εντυπωσιακή κερκίδα στο Περιστέρι απο περισσότερους απο 1500 τρελαμένους Αρειανούς που επιτέλους απόλαυσαν μια άνετη νίκη χωρίς άγχος! Σίγουρα θα είναι πολύ πιο ξεκούραστος ο δύσκολος δρόμος της επιστροφής. Επιτέλους με τον νέο χρόνο φαίνεται να έχει φύγει η γκίνια απο πάνω μας και βλέπουμε να μας πάει και λίγο η μπάλα! Αναμένουμε ανάλογη συνέχεια και την Κυριακή κόντρα στον Ηρακλάκο σε ενα Κλ.Βικελίδης που δεν θα πέφτει καρφίτσα!

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=jwVW37rRg2Y]

Posted On Τετάρτη, 06 Ιανουαρίου 2010 00:16

Αρχή με νίκη θέλει να κάνει η ομάδα μας το 2010 κόντρα στον Ατρόμητο, να δώσει συνέχεια στην καλή εμφάνιση κόντρα στον Ολυμπιακό και να αποδείξει σε όλους οτι η μεγάλη νίκη ήταν αποτέλεσμα της εξαιρετικής δουλειάς που γίνεται με τον Έκτορ Ραουλ Κούπερ στο τιμόνι και όχι η κακή νοοτροπία που θέλει τους παίκτες μας να "επιλέγουν" παιχνίδια. Στην προσπάθεια για το σημαντικό διπλό η ομάδα μας δεν θα είναι μόνη  της μιας και τελικά οι παράλογες και ανεξήγητες αντιδράσεις της αστυνομίας "ακυρώθηκαν" και η εκδρομή των οπαδών μας στο Περιστέρι θα γίνει κανονικά. Τα 1000 εισιτήρια που παρέλαβε η ΠΑΕ φεύγουν με γοργούς ρυθμούς και ακόμη θα υπάρχουν και εκδοτήρια έξω απο την κερκίδα μας. Αγωνιστικά η ομάδα για ακόμη ενα παιχνίδι θα στερηθεί των υπηρεσιών του Φερνάντεζ αλλά απο την άλλη έχουμε την πολυαναμενόμενη επιστροφή του Νάτσο Γκαρσία που λογικά δεν θα ξεκινήσει βασικός. Όλα δείχνουν οτι πάμε σε ίδια 11άδα με τον Ολυμπιακό με την διαφορά οτι στην θέση του Χαβίτο θα δούμε τον Κάλβο στα δεξιά και τον Πίτου Γκαρσία στα αριστερά. Φυσικά και ο Εντι Τζόνσον έμεινε εκτός αποστολής μιας και δεν έχει ακόμη εκδοθεί το δελτίο του. Το πιο πιθανό είναι να κάνει το ντεμπούτο του στον αγώνα με τον Ηρακλή. Ο Ατρόμητος είναι μια πολύ μαχητική ομάδα που παλεύει μέχρι το τέλος όλα τα παιχνίδια και ανάλογα με το πόσο του βγαίνει το παιχνίδι παίζει ανοιχτά ή κλείνεται στην άμυνα. Όλοι θυμόμαστε πόσο μας είχε δυσκολέψει στην πρεμιέρα και αν και δεν είχε απειλήσει καθόλου επιθετικά λίγο έλειψε να μας κόψει βαθμούς. Για αυτόν τον λόγο είναι σημαντικό να μπούμε απο την αρχή δυνατά, να πιέσουμε και να αναγκάσουμε τον Ατρόμητο σε παθητικό ρόλο. Σίγουρα όλα αυτά τα γνωρίζει ο Κούπερ όπως και οι παίκτες γνωρίζουν οτι ο προπονητής τους δεν συγχωρεί την αδιαφορία. Μια αδιαφορία που απο οτι φάνηκε ήταν και ο βασικός λόγος του διαζυγίου με τον Αμπρέου. Ακόμη και με την περίπτωση του Γκρασιάν που μάλλον και αυτός αποτελεί παρελθόν απο τον σύλλογο μας φαίνεται οτι ο Κούπερ δεν υπολογίζει ονόματα, συμβόλαια και εθνικότητες παρά μόνο την προσπάθεια που κάνουν οι ποδοσφαιριστές μας καθημερινά στις προπονησείς και στους αγώνες. Το παιχνίδι αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό βαθμολογικά αλλά και ψυχολογικά. Με τους 3 βαθμούς ως ενα σημείο θα ξεχωρίσουμε απο ένα  μεγάλο γκρουπ ομάδων με ελάχιστη διαφορά μαζί τους και παράλληλα θα έχει καταφέρει να στείλει ξεκάθαρο μήνυμα σε όλους οτι η ομάδα έχει βρεί τον δρόμο της. Το 2010 θα είναι η χρονιά μας και η αρχή γίνεται με τον Ατρόμητο! VAMOS ARIANARA!

Posted On Δευτέρα, 04 Ιανουαρίου 2010 16:57

Τελικά την αισιοδοξία που πολλοί είχαμε πριν απο το σημερινό παιχνίδι φρόντισαν να την δικαιολογήσουν με τον καλύτερο τρόπο οι παίκτες μας πραγματοποιώντας μια εξαιρετική εμφάνιση για 90'  και κατακτώντας μια σπουδαία νίκη απέναντι σε έναν μεγάλο αντίπαλο που αποδείχθηκε πολύ λίγος για να μας αντιμετωπίσει. Κλειδί της νίκης ήταν το σύστημα του Κούπερ που ήταν ακριβώς στα μέτρα της σημερινής αναμέτρησης  αλλά και η διάθεση που έδειξαν οι παίκτες μας σε όλες τις γραμμές.  Δεν "χαρίσανε" ούτε μια μπαλιά στον αντίπαλο τους και απο την έναρξη μέχρι  το τελικό σφύριγμα της λήξης τρέχανε σαν λυσσασμένα σκυλιά. Μια απίστευτη επιμονή των παικτών μας σε κάθε φάση που μάλιστα ακριβώς έτσι πετύχαμε και το πολύτιμο γκολ!  Σταθερά καλή απόδοση χωρίς σκαμπανεβάσματα και νεκρά διαστήματα, καθαρό μυαλό και ψύχραιμες αντιδράσεις ακόμη και όταν Ολυμπιακός και Παμπορίδης πιέζανε για ισοφάριση! Σχεδόν αψεγάδιαστη αμυντική λειτουργία με μόλις ενα λάθος που ευτυχώς δεν μας στοίχισε. Εξαιρετική κυκλοφορία της μπάλας στο κέντρο που βραχυκύκλωσε τους παίκτες του Ολυμπιακού που κυνηγούσαν να κλέψουν λες και παίζαμε κορόιδο! Μια σχεδόν άψογη εμφάνιση που δεν έδωσε καν το δικαίωμα στον Παμπορίδη και τον Γεναίο να φέρουν το ματς Χ όπως θέλανε. Όχι μόνο τους κερδίσαμε αλλά τους ξεγυμνώσαμε για άλλη μια φορά, με τα "κοράκια" να κάνουν οτι μπορούν για να βοηθήσουν τον θρήνο... Μόλις στο 6' ανύπαρκτο οφσάιντ στον Κόκε, καθαρή δεύτερη κίτρινη κάρτα στον Γκαλίτσιο, καθαρό πέναλτι με απλωμένο χέρι(που είσαι ρε Καλόπουλε να το σφυρίξεις)  στο τοίχος,  απελπισμένο μοίρασμα κίτρινων καρτών στους παίκτες μας και όλα υπερ του ολυμπιακου μετά το γκολ και άλλα πολλά συνθέτουν άλλη μια σφαγιαστική διαιτησία  εις βάρος του ΑΡΗ μας που όμως δεν κατάφερε να μας εμποδίσει να πάρουμε την νίκη! Ενα φλογισμένο Κλ.Βικελίδης που κάθε φορά που η μπάλα πήγαινε στα πόδια των παικτών του Ολυμπιακού, οι φωνές μας τους βάρυναν τα πόδια! Ενας λαός πορωμένος, αποφασισμένος για την νίκη που αισθάνθηκε να ξεμπουκώνει μπροστά στον άρχοντα του παρασκηνίου Ολυμπιακό και στα τσιράκια του Παμπορίδη και Γεναίο που επιτέλους άκουσαν αυτά που έπρεπε να ακούσουν εδώ και καιρό. Ο ΑΡΗΣ και ο κόσμος του είναι υποδειγματικός και πρωτοπώρος αλλά αντι να μας σέβονται και να μας επικροτούν για το ήθος μας και το γιορτινό κλίμα που δημιουργούμε ανεξάρτητα απο το αποτέλεσμα μας "τιμωρούν" και μας προκαλούν με απίστευτες διαιτησίες. Πάρτε τον τώρα και απολαύστε τον όσο θέλετε. Ίσως κάποια στιγμή να καταλάβετε τι σημαίνει Κλ.Βικελίδης και ΑΡΗΣ. Ταξιδάκια αναψυχής και όμορφες βολτούλες γεμάτο νίκες και  βαθμούς στην Θεσσαλονίκη μόνο στην τούμπα και στο καυτατζόγλειο, εκεί που έχετε τις φιλικές σχέσεις και τις συνεργασίες σας και ξέρετε να κάνετε την μοιρασιά σας... Και κάτι τελευταίο που πραγματικά παρόλο που δεν είμαι υπέρ της βίας αλλά δεν με αυτήν την τελευταία προκλητική φάση  του Γεναίου που δίνει μπροστά στα μάτια του ανάποδα το καθαρό πλάγιο αλλά και του Παμπορίδη που ενω ετοιμάζεται να σφυρίξει το κόβει για να δώσουν άλλη μια ευκαιρία στο θρήνο δεν είναι να παρακαλάς να πάθουν οτι έπαθε και ο Μπάκας πριν μερικά χρόνια? Ρε και άγιος άνθρωπος να είσαι αυτοί μπορούν να σε μεταμορφώσουν σε ψυχασθενή! Το πήραν το μάθημα τους και άντε να δούμε τώρα πως θα δικαιολογηθούν στον Σωκράτη...

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=C7QeTo9vNSI]

Posted On Κυριακή, 20 Δεκεμβρίου 2009 22:51

Εάν υπάρχει μια ομάδα στην Β.Ελλάδα η οποία δεν κάνει τα "χατήρια" στον Ολυμπιακό και δεν υποκύπτει  στις πιέσεις του αυτή είναι ο ΑΡΗΣ μας. Φυσικά για να μην παρεξηγηθώ δεν αναφέρομαι μόνο στο αγωνιστικό κομμάτι και σε κάποιο πρόσφατο νικηφόρο σερί απέναντι στον Ολυμπιακό που δεν υπάρχει αλλά στην όλη μας παρουσία σαν σύλλογος απέναντι σε αυτήν την ομάδα που έχει τεράστια συμμετοχή στον ξεπεσμό του Ελληνικού ποδοσφαίρου και στην συντήρηση ενός σάπιου κατεστημένου που έχει μετατρέψει τον συναγωνισμό των ομάδων μέσα στους αγωνιστικούς χώρους σε ενα παιχνίδι εξουσίας με γήπεδο το παρασκήνιο, τις σκιές, τους "θείους", τους "κουμπάρους" και τους "περίεργους" τύπους. Μπορεί πέρσι να καταφέραμε να τους κερδίσουμε μετά απο καιρό αλλά η αλήθεια είναι οτι ακόμη και στα περισσότερα παιχνίδια που έχουμε χάσει στην ουσία τους έχουμε "ξεγυμνώσει" μιας και οι κάλπικες νίκες με οφθαλμοφανή σφαγιαστικά σφυρίγματα απο το "κοράκι" τους έχουν ρεζιλέψει σε όλη την Ελλάδα. Για αυτό άλλωστε εαν μιλήσετε με κανα φίλαθλο του Ολυμπιακόυ θα διαπιστώσετε οτι νίκες όπως αυτές στους τελικούς της Πάτρας και του Καυτατζογλείου τους έχουν κάνει σημαία μιας και είναι η εξαίρεση στον κανόνα που θέλει τον Ολυμπιακό να αναγκάζεται να μας "σφάξει" για να πάρει τους 3 βαθμούς! Μιλάμε για μια ομάδα και εναν λαο που είναι τόσο άρρωστοι στα μυαλά τους που προσπαθούν ακόμη και σε ενα παιχνίδι κόντρα στον ΑΡΗ, την μοναδική ανεξάρτητη ομάδα που ανήκει κυριολεκτικά στον λαό της, που έχει αδικηθεί στα περισσότερα παιχνίδια που έχει δώσει εως τώρα και  σε μια απο τις πιο φιλόξενες έδρες της Σουπερλίγκας με παίκτες που φημίζονται για το ντελικάτο παιχνίδι τους (σε εκνευριστικό βαθμό) να δημιουργεί σενάρια για ομάδες που ανήκουν σε άρματα και μάχονται για άλλους, για πιθανό κλίμα τρομοκρατίας και για αντιαθλητική συμπεριφορά απο τους αθλητές μας! ΚΑι όλα αυτά ενώ έχει οριστεί ως διαιτητής ο Παμπορίδης που θα έχει συντροφιά τον Γενναίο!!! Πραγματικά απίστευτο αλλά και απο την άλλη εαν το καλοσκεφτούμε είναι πολύ λογικό γιατι εδώ και δεκαετίες αυτά κάνουν, έτσι λειτουργούν έτσι σκέφτονται. Απλά ξεχνάνε οτι όλοι δεν είμαστε ίδιοι και όσο και αν τους φαίνεται περίεργο υπάρχουν και ομάδες που δεν εμπλέκονται με σενάρια του παρασκηνίου. Στα αγωνιστικά τώρα μετά την απογοήτευση κόντρα στον Αστέρα Τρ. το συγκεκριμένο παιχνίδι όπως δήλωσε και ο Κούπερ αποτελεί ιδανική ευκαιρία για εξιλέωση. Εν μέρει θα διαφωνήσω με τον Κούπερ γιατί το δύσκολο δεν είναι σαν ομάδα να παλέψεις με όλες τις δυνάμεις σου κόντρα στον πρωταθλητή Ολυμπιακό που θα έρθει εδώ για την νίκη και θα έχεις και τον κόσμο στο πλευρό σου αλλά να δείξεις το ίδιο πάθος ακόμη και με τον τελευταίο της Σουπερλίγκας σε αδιάφορο βαθμολογικά παιχνίδι. Το θεωρώ βέβαιο οτι θα δούμε εναν μεταμορφωμένο ΑΡΗ προς το καλύτερο, μια ομάδα που δεν θα την αναγνωρίσουμε μιας και τα κίνητρα που έχουν οι παίκτες μας στην συγκεκριμένη αναμέτρηση είναι πολλά και πολύ σημαντικά και δεν έχουν να κάνουν μόνο με τους 3 βαθμούς της νίκης. Ακόμη ο Κούπερ όσο περνάει ο καιρός και βλέπει και τα πλάνα του στην πράξη εντοπίζει τις αδυναμίες μας και σίγουρα δουλεύει για να τα λύσει είτε με αλλαγή σχεδίων είτε με αλλαγή προσώπων. Εαν δεν ηταν ο Κούπερ θα έλεγα οτι σίγουρα θα βλέπαμε τον Πρίτα στην βασική 11άδα με δεδομένη την απουσία των Φερνάντεζ, Γκαρσία μιας και έχει δημιουργηθεί αυτό το κλίμα υπέρ του παίκτη που προσπαθεί να μας πείσει οτι έκανε κάτι εξαιρετικό στον αγώνα με τον Αστέρα Τρ. , κάτι που εγω πάντως δεν είδα... Η γνωστή τακτική που συμβαίνει όποτε αγωνίζεται ο Κουλουχέρης τώρα εφαρμόστηκε και στον Πρίτα! Η επιστροφή του Αράνο θα πρέπει να μας κάνει όλους χαρούμενος μιας και ο συμπαθής Βαγκελί δεν έχει βρει ακόμη τα πατήματα του μετά τον τραυματισμό του. Με τον Αμπρέου να αποτελεί ήδη παρελθόν το δίδυμο Κόκε-Κάμπορα θα σηκώσει το βάρος της επίθεσης με τα άκρα της επίθεσης να αποτελούν τεράστιο ερωτηματικό μετά και τον τραυματισμό του Κάλβο που ακόμη δεν έχει φανεί εαν θα μπορέσει να αγωνιστεί ή όχι. Οι υπόλοιπες θέσεις των Νέτο, Νασούτι, Γκιάρο, Ναφτί  παραμένουν σταθερές και δύσκολα θα δούμε εκπλήξεις. Αν και δεν είμαστε σε καλή αγωνιστική κατάσταση χαίρομαι που έχουμε ενα τόσο δύσκολο παιχνίδι μπροστά μας γιατί όπως έχει ξεσηκωθεί όλος ο κόσμος του ΑΡΗ και ανυπομονεί για το σφύριγμα της έναρξης του αγώνα με μαι ιδιαίτερη αισιοδοξία και πάθος κάπως έτσι πιστεύω οτι θα παρασύρουμε τους παίκτες μας με τις φωνές μας για μια σπουδαία εμφάνιση και μια μεγάλη νίκη! Ρε ΑΡΗ ρε ΑΡΗ ρε ΑΡΗ αντε και γ***σε το βρωμερό το ψάρι!

Posted On Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2009 21:32

Μετά το άτυχο αποτέλεσμα του Σαββάτου παρά την πίκρα μας όλοι σχεδόν συμφωνήσαμε οτι τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα εαν δεν βρισκόταν στον πάγκο της ομάδος μας ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ και οτι η παρουσία του για τους περισσότερους αποτελεί την μοναδική ελπίδα ώστε ο ΑΡΗΣ να πάει μπροστά και να ξεφύγει απο την μετριότητα που μας χαρακτηρίζει τις 2 τελευταίες χρονιές. Φυσικά όπως ήταν λογικό με την αρχική εξάμηνη συμφωνία με τον Κούπερ αλλά και τις φήμες που οι γνωστοί αντικειμενικοί δημοσιογραφοί δημιούργησαν για μετακίνηση του στον ΠΑΟ το καλοκαίρι υπήρχε μια ανησυχία για το αν η "πηγή" της αισιοδοξίας μας για το μέλλον έχει πολύ κοντινή ημερομηνία λήξης. Με την σημερινή ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΡΗΣ για την επέκταση του συμβολαίου(και μάλιστα κλειστό) εως το 2011 τα πράγματα ξεκαθάρισαν και με τον Κούπερ στο τιμόνι τόσο φέτος αλλά πολύ  περισσότερο την επόμενη χρονιά που θα μπορεί να κάνει τον σχεδιασμό της ομάδος και την προετοιμασία απο την αρχή μόνο αισιόδοξοι μπορούμε να είμαστε!

Posted On Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009 12:00

... ανούσιος, φλύαρος, αδιάφορος, χωρίς πάθος και πολλοί παρόμοιοι χαρακτηρισμοί μπορούν να εκφράσουν τον χθεσινό ΑΡΗ μας που σε καμιά περίπτωση δεν πλησίασε σε αυτό που περιμέναμε και οραματιζόμαστε για την ομάδα μας. Το οτι ο Αστέρας Τρίπολης έκανε 2 σέντρες όπου και οι 2 περάσανε και βγήκανε 2 εύκολες αμαρκάριστες κεφαλιές με την μια να διαμορφώνει το τελικό 0-1 δεν μου λέει απολύτως τίποτα μιας και να μην συνέβαιναν αυτές οι φάσεις το πολύ πολύ να έληγε το παιχνίδι στο 0 - 0! Ακόμη και με το αντίπαλο να μένει απο νωρίς με 10 παίκτες ήταν φανερό οτι ήμασταν ανήμποροι να αντιδράσουμε και να δημιουργήσουμε έστω τις προϋποθέσεις για ενα γκολ. Θεωρώ καλό μετά από ένα τόσο άσχημο αποτέλεσμα/εμφάνιση να μην μπαίνω στην διαδικασία να ποστάρω κάτι στα γρήγορα και προτιμώ να γράφω πιο ήρεμος με περισσότερη ψυχραιμία και καθαρό μυαλό. Το στενάχωρο στην όλη κατάσταση είναι οτι μετά και απο 20 ώρες περίπου οχι μόνο δεν μπορώ να δικαιολογήσω σε κανέναν σημείο την εικόνα της ομάδος μας αλλά δεν μπορώ να κατανοήσω ουτε στο ελάχιστο την συμπεριφορά των παικτών μας. Στην media day ο Κούπερ δήλωσε οτι αν και έχει περάσει 1 μήνας απο την έλευση του βλέπει τους παίκτες να δείχνουν στην προπόνηση  την ίδια όρεξη που δείχνανε την πρώτη μέρα της παρουσίας του και αυτό λέει πολλά. Και θα συμφωνήσω οτι θεωρητικά κάπως έτσι είναι τα πράγματα αλλά οταν βλέπεις μετά αυτήν την αδιαφορία μέσα στο παιχνίδι όπου εκεί φαίνεται και κρίνεται η δουλειά όλων ε τότε τι μπορεί να πει κανείς? Πολλά είναι τα αρνητικά σχόλια που ακούγονται απο χθες για τις ικανότητες των παικτών μας και το κατα πόσο μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις μιας μεγάλης ομάδας όπως είναι ο ΑΡΗΣ μας και ακόμη περισσότερες οι δικαιολογημένες φωνές αγανάκτησης που θέλουν ριζικές αλλαγές στο έμψυχο υλικό και σημαντική ενίσχυση τον Ιανουάριο. Εαν αυτήν την στιγμή δεν υπήρχε στο τιμόνι της ομάδος ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ σίγουρα τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα και δύσκολα θα μπορούσε κανείς να συγκρατήσει την οργή του κόσμου. Εαν υπάρχει μια ελπίδα ώστε να βελτιωθεί η εικόνα της ομάδας μας μέσα στο γήπεδο αυτή έχει το όνομα Εκτορ Ραούλ Κούπερ. Όσο για τους παίκτες μας νομίζω οτι οι περισσότεροι έχουν αποδείξει πόσο ικανοί είναι απλά κάπου αλλού χαλάει το πράγμα. Πιστεύω οτι απο την πρώτη στιγμή που ήρθαν αυτοί οι παίκτες και λόγο του οτι είχαμε να δούμε αρκετά χρόνια κάτι τόσο καλό που να έχει ποιότητα και ταλέντο τους ανεβάσαμε πολυ, τόσο πολύ που ακόμη και όταν δεν πετυχαίνουν τους στόχους τους αυτοί συνεχίζουν να αισθάνονται και να φέρονται ως ποδοσφαιρικοί αστέρες και όχι οι παίκτες μιας ομάδος που κατέληξε έκτη στο τραγικό πρωτάθλημα της Σουπερλίγκας και θα πρέπει να μοχθήσουν ωστε να αποδείξουν την αξία τους. Αυτό έχει να κάνει με την συμπεριφορά των παικτών μας και τις τεράστιες μεταπτώσεις στην ομάδα μας. Απο εκεί και πέρα γίνανε τραγικά λάθη το καλοκαίρι που όλοι μας τα πνίξαμε μιας και κανείς δεν ήθελε να ξεκινήσει η νέα χρόνια και η προσπάθεια της νέας εκλεγμένης διοίκησης με γκρίνιες και διαφωνίες. Μεγαλύτερο λάθος απο όλα η παραμονή του Μαζίνιο. Ενός προπονητή που δεν έδειξε ουσιαστικά τίποτα την προηγούμενη χρόνια παρά μόνο να μην χαλάει τα χατίρια στις επιθυμίες κάποιων απο την διοίκηση του ΑΡΗ... Ακούμε τους ρεπόρτερ της ομάδος να μιλάνε για τις καλές εμφανίσεις του Γκρασιάν στην Ιταλία και να τις αναπολούν. Κανείς όμως δεν αναφέρει οτι εκείνα τα παιχνίδια γινόντουσαν με 2 διαφορετικές 11άδες ανα ημίχρονο και ο Κόκε με τον Γκρασιάν δεν παίζανε συνήθως μαζί. Γιατί έπρεπε να επιστρέψει η ομάδα για να ξεκινήσει επιτέλους ο Μαζίνιο να δοκιμάζει την βασική 11άδα και να παλεύει να μπολιάσει Κόκε και Γκρασιάν στο ίδιο σχήμα και με αποτελέσματα που και ενα παιδάκι τα έβλεπε... Γιατί έπρεπε να φύγει ο Ρεγκέιρο και να μείνει ορφανή η αριστερή πλευρά? Γιατί η άμυνα μας βασίστηκε σε εναν δανεικό παίκτηαπο την Αργεντινή  που υπήρχε ο φόβος να αργούσε να εγκλιματιστεί και σε εναν 35χρονο αθλητή που είχε μείνει εκτός αγωνιστικών υποχρεώσεων για 6 μήνες? Γιατί όλοι παλεύουν να μας πείσουν οτι ο Ευθύμης Κουλουχέρης είναι μια αξιόπιστη λύση για την αμυντική μας γραμμή? Γιατί ο Φλάβιο με το που έφυγε ο Μαζίνιο αποχώρησε και αυτός? Γιατί υπήρχε με 2 διαφορετικούς προπονητές η εμμονή στον ντεφορμέ Κόκε  την ίδια στιγμή που ο Κάμπορα έδειχνε πιο αποτελεσματικός? Γιατί δόθηκε ο Γιάχιτς την τελευταία στιγμή χωρίς να υπάρξει παίκτης ανάλογης αξίας να τον αντικαταστήσει? Το συμπέρασμα που βγάζω είναι οτι ο καλοκαιρινός σχεδιασμός και το πλάνο για την νεα χρονιά βασίστηκε σε εναν προπονητή άπειρο (και  "γλάστρα"), στις προσωπικές συμπάθειες του άπειρου προπονητή, στις διαθέσεις των μάνατζερ που αποφάσιζαν ποιοι είναι καλό να φύγουν για οικονομικούς λόγους αλλά και ποιοι είναι καλό να παίζουν 90' πάλι για οικονομικούς(και όχι μόνο) λόγους. Και όλα αυτά κουκουλώθηκαν με μεταγραφές αεροδρομίου που δεν θα αμφισβητήσω την αξία των παικτών αλλά θα πω οτι οι ομάδες δεν γίνονται έτσι. Το ποδόσφαιρο δεν είναι μπασκετ να πάρεις έναν παικταρά και να αλλάξεις ετσι απλά την εικόνα της ομάδος. Χρειάζεται προγραμματισμός και ομαδική προσπάθεια και απο οτι φαίνεται ο ΑΡΗΣ μας είχε πρόχειρο προγραμματισμό και η ομαδική δουλειά δεν φαίνεται να αποδίδει. Όσο τώρα για τις γιούχες, τα λαϊκά δικαστήρια και τα μικροεπεισόδια μετά την λήξη του αγώνα εύχομαι οι παίκτες μας να το πήραν το μυνημά τους. Για την αστυνομία δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν την βλακεία των ανθρώπων που δίνουν τις εντολές.  Η ευαισθησία που δείχνει η ΕΛ.ΑΣ. στις περιπτώσεις που σχετίζονται με τον ΑΡΗ δεν έχουν προηγούμενο. Πλέον τα χημικά μας έχουν γίνει συνήθεια... Τέλος για την συνέχεια θα ξαναεπαναλάβω οτι η διοίκηση του ΑΡΗ μας μπορεί να έκανε πάρα πολλά λάθη απο το καλοκαίρι που ανέλαβε αλλά έκανε και ενα τεράστιο καλό με την συμφωνία με τον Εκτορ Ραούλ Κούπερ. Ελπίζω σύντομα να ανακοινωθεί η επέκταση του συμβολαίου του προπονητή μας ώστε επιτέλους μετά απο χρόνια να έχουμε εναν ουσιαστικό λόγο οτι του χρόνου μπορούμε να είμαστε πολύ καλύτεροι. Έτσι για να κάνουμε και λίγο χιούμορ θα μπορούσαμε να πούμε οτι τουλάχιστον το χθεσινό παιχνίδι το χάσαμε δίκαια, με την αξία μας...

[youtube=

]

Posted On Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2009 15:14
Σελίδα 149 από 174

#YELLOW RADIO 101.7

Listen live yellow radio 92.8

#ΣΧΟΛΙΑ

logoFinal2007

Είμαστε μια παρέα οπαδών που ακολουθούμε την ομάδα πιστά σχεδόν παντού και το PlanetARIS.gr είναι ο τρόπος έκφρασης της αγάπης μας για την ομάδα εκτός γηπέδου. Σκοπός μας η διάδοση της ιδέας του ΑΡΗ  μας μέσω του διαδικτύου!

Newsletter

Εγγραφείτε και ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα θέματα του ΑΡΗ μας!

Λέμε ΟΧΙ στο spam!