Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026

#ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ελάχιστα όπως φαίνεται έχουν αποδειχθεί τα 2500 εισιτήρια  που προμηθεύτηκε η ομάδα μας για τον σαββατιάτικο αγώνα κόντρα στον Πανθρακικό στην Κομοτηνή μιας και η ζήτηση είναι σαφώς μεγαλύτερη! Τόσο το καλό ξεκίνημα βαθμολογικά όσο και οι " υποσχέσεις" που έχει αφήσει στα τελευταία παιχνίδια η ομάδα πάνω στο χόρτο έχουν σκορπίσει τον ενθουσιασμό και όπως φαίνεται τελικά στο γήπεδο του Πανθρακικού θα βρεθούν πολλοί περισσότεροι απο 2500 που είναι και τα εισητήρια που έχουμε ήδη στα χέρια μας. Αγωνιστικά ξεκάθαρο πλάνο για την 11άδα και το σύστημα δεν φαίνεται να υπάρχει αλλά δεν νομίζω να διαφοροποιηθεί πολύ απο το νικηφόρο παιχνίδι κόντρα στην Ξάνθη. Λογικά την θέση του τραυματία  Γκιάρο θα πάρει ο Ρομπέρζ που εμπνέει εμπιστοσύνη και μοναδικό ερωτηματικό αποτελεί η τελική επιλογή ανάμεσα σε Κάλβο/Χαβίτο όπως και η πιθανή  "εκπληξη" με τον Κάμπορα να παίρνει(επιτέλους) την θέση του Κόκε δίπλα στον Αμπρέου στον χώρο της επίθεσης. Στην αντίπαλη πλευρά ο Πανθρακικός όχι μόνο έχει κάνει ενα τραγικό ξεκίνημα αλλά έχει πάρει ακριβώς οτι του αναλογεί σε αυτές τις πρώτες 5 αγωνιστικές όπου έχει μηδέν βαθμούς,  έχωντας πετύχει μόλις ενα γκολ ενώ έχει δεχθεί 10 σε ενα σχετικά βατό πρόγραμμα. Απο την άλλη αυτή η δύσκολη θέση που βρίσκεται ο Πανθρακικός δίνει τον χαρακτήρα "τελικού" σε κάθε αγώνα για τους γηπεδούχους και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το προσέξουμε. Απο τις δηλώσεις βέβαια του Μαζίνιο και του Κάλβο φαίνεται οτι δεν υποτιμάμε τον αντίπαλο και όλοι είναι συγκεντρωμένοι στην προσπάθεια για το πρώτο διπλό της χρονιάς που λίγο έλειψε να έρθει τόσο στο ΟΑΚΑ όσο και στο Καυτατζόγλειο. Για όσους δεν θα καταφέρουν να βρεθούν στην Κομοτηνή υπάρχει προγραμματισμένη ζωντανή τηλεοπτική  μετάδοση απο τον Σκάι στις 16.45! ΑΪΝΤΕ ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ ΦΕΡΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ!

Posted On Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2009 16:50

Οταν σε ένα τέτοιο παιχνίδι όπου ο αντίπαλος, ο διαιτητής και η αδυναμία της ομάδος σου για κατι καλό σου έχουν σπάσει τα νεύρα και κοντεύεις να σκάσεις έρχεται στο τέλος ενα ανέλπιστο γκολ που σε λυτρώνει και παίρνεις την πολυπόθητη νίκη και τους πολύτιμους 3 βαθμούς τότε αυτομάτως διαγράφεις κάθε αρνητικό συναίσθημα και μένεις με την τρέλα της στιγμής! Και μετά αφου περάσουν λίγα λεπτά και σκέφτεσαι ποιός είναι ο αντίπαλος σου, όλους αυτούς τους δημοσιογράφους που είχαν ετοιμάσει τα "φτυάρια" τους και όλους τους "φίλους" της ομάδος μας που χαμογελούσαν ως τα αυτιά μέχρι να μπει το γκολ, τότε είναι που το απολαμβάνεις ακόμη πιο πολύ και λές χαλάλι ο πονοκέφαλος! Το οτι η Ξάνθη θα ερχόταν για ακόμη μια φορά στο Κλ.Βικελίδης να κλειστεί στην άμυνα, να παίξει αντιποδόσφαιρο και να κάνει κάθε λογής αστεία καθυστέρηση ήταν κάτι το αναμενόμενο το οτι θα συναντήσουμε όμως έναν διεθνή διαιτητή που θα κλείσει τα μάτια σε τουλάχιστον 2 εμφανέστατες περιπτώσεις πέναλτι ήταν κάτι που δεν το περιμέναμε. Βέβαια αν και η ομάδα τελικά κατάφερε και κέρδισε και τον διαιτητή μαζί με την άμυνα της Ξάνθης δεν θα πρέπει να επαναπαυτούμε σε αυτό και να παραμελήσουμε τα κακώς κείμενα της ομάδος μας που ήταν αρκετά. Καταρχάς θα αρχίσω με αυτό το φαινόμενο που συμβαίνει στην ομάδα μας που έχει να κάνει με την "ψυχολογική στήριξη"(έτσι το αποκαλούν τα ΜΜΕ) παικτών. Παικτών σαν τον Κόκε αλλά και τον Αμπρέου ως ενα βαθμό που ωρες ώρες αναρωτιέσαι εαν πάνω απο όλα είναι η ομάδα, η καριέρα ενός ποδοσφαιρίστη  ή ο συνδιασμός και των 2. Και για να το κάνω πιο κατανοητό σήμερα είδαμε την Ξάνθη να παίζει με εναν επιθετικό ο οποίος έτρεχε σαν σκυλί συνεχώς και προσπαθούσε να εκμεταλευτεί κάθε σέντρα, κάθε ασταθές κόψιμο αμυντικού κάθε τυχερή κόντρα. Σε αντίθεση με την ομάδα μας που είχε 2 επιθετικούς(Κόκε-Αμπρέου) αλλά κανείς απο τους 2 δεν έκανε έστω το ελάχιστο τα παραπάνω που ανέφερα και τα θεωρώ απαραίτητα για εναν παίκτη που βρίσκεται στο χώρο της επίθεσης. Είναι στενάχωρο να αντιμετωπίζεται σαν ευχάριστη έκπληξη η αντικατάσταση του Κόκε απο τον Κάμπορα αλλά δυστυχώς έτσι εχουν καταντήσει οι υπεύθυνοι αυτό το θέμα. Και λεω οι υπεύθυνο αντι να πω ο προπονητής γιατι πολύ απλά το ίδιο γινότανε και επι Ερνάντεθ. Απο την άλλη ο Αμπρέου ξέρουμε τι παίκτης είναι, ξέρουμε τι μπορεί να κάνει όπως και το αντίθετο και κανείς δεν τρέφει αυταπάτες οτι πρόκειται για τον παίκτη που θα κάνει τα πάντα στο χώρο της επίθεσης και όλοι μπορούμε να καταλάβούμε οτι αυτός ο παίκτης για να αποδώσει πρέπει να τροφοδοτηθεί σωστά και να έχει και εναν γρήγορο επιθετικό δίπλα ώστε να καλύψει τις αδυναμίες του.  Ε αυτός ο επιθετικός δεν μπορεί να είναι ο Κόκε και ο ΑΡΗΣ δεν γίνεται να κινδυνεύει να χάσει βαθμούς επειδή πρέπει να στηριχθεί ένας παίκτης. Απο το 73' που μπήκε ο Κάμπορα ο ΑΡΗΣ έγινε δραστήριος στην επίθεση και πίεσε τον αντίπαλο όπως έπρεπε. Ενας στατικός(αλλά ψηλός)παίκτης χωράει σε μια ομάδα, δύο μαζί ειναι καταστροφή. Κατα τα άλλα ο Φερνάντεζ θα πρέπει να είναι το παράδειγμα όλων και νομίζω οτι πολύ δυσκολα θα χάσει την θέση του βασικού. Ο Φλάβιο αν και με τον παο ήταν μετριότατος σήμερα δικαίωσε τον προπονητή του όπως και ο Ρομπέρζ  που θα είναι αμαρτία να μένει εκτός αποστολής με τέτοιες εμφανίσεις. Ο Αράνο απο την άλλη έκανε το χειρότερο του παιχνίδι κατι που με ανησυχεί ιδιαίτερα για την συνέχεια μιας και δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις απο την πλευρά του. Σε μέτρια επίπεδά κινήθηκαν και οι Νέτο, Γκρασιάν και Χαβίτο που αντικατέστησε τον τραγικό Κάλβο...  Ο Αμπρέου όπως είπα και στην αρχή ήταν κακός γιατί δεν είχε βοήθειες απο την υπόλοιπη ομάδα και κυρίως απο τον Κόκε και οταν ο Μαζίνιο καταλάβει το πως θα πρέπει να τον χρησιμοποιεί τότε είμαι σίγουρος οτι θα δούμε κι άλλα γκο απο τον Loco! Κατάμεστο το γήπεδο με πολύ ενθουσιασμό απο την έναρξη  μιας και "φτιαγμένοι" όλοι απο την καλή εμφάνιση του ΟΑΚΑ. Σημαντική νίκη για να μείνουμε στις πρώτες θέσεις,να κοιτάμε ακόμη πιο αισιόδοξα την συνέχεια αλλά και να αγχώνουμε ακόμη πιο πολύ αυτούς που βρίσκονται κάτω μας! Πάντως ο Μαντζουράκης είδε ευκαιρίες και καλό παιχνίδι της Ξάνθης! Τι άλλο θα ακούσουν τα αυτάκια μας? Αλλά όπως και να το κάνουμε πονάει και όταν έρχεται στο τέλος πονάει περισσότερο!

Posted On Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2009 22:43

Συνέχεια στην καλή εμφάνιση του ΟΑΚΑ και στο νικηφόρο σερί εντός έδρας θέλουν να δώσουν παίκτες και προπονητής στον σαββατιάτικο αγώνα κόντρα στην Ξάνθη του "αγαπητού" Πανόπουλου. Ποιός μπορεί να ξεχάσει την περσινή "μαχαιριά" της Ξάνθης μέσα στο Κλ.Βικελίδης λίγο πριν το φινάλε του πρωταθλήματος σε ένα αδιάφορο για αυτούς μάτς ή ακόμη και τον αγώνα του πρώτου γύρου που ο ΑΡΗΣ είχε παίξει εξαιρετικά άξιζε την νίκη αλλά οι επόπτες σε εκείνο το παιχνίδι είχαν πάρει "φωτιά"! Παλιότερες ιστορίες, προκλήσεις και άλλα από αυτήν την ομάδα δεν χρειάζεται να αναφέρω γιατί δεν θα τελειώσουμε ποτέ... Στα αγωνιστικά τώρα από άτι έχει φανεί αυτές τις πρώτες αγωνιστικές η Ξάνθη είναι απο τις πιο αδύναμες ομάδες της Σουπερλίγκας και σαφώς πιο αδύναμες απο τους εως τώρα αντιπάλους μας. Από ότι φαίνεται ο κ.Πανόπουλος όταν έκανε οτι μπορούσε για να δημιουργήσει πρόβλημα στην κοινή διαχείριση των τηλεοπτικών και υπόγραφε υψηλότερο συμβόλαιο με την ΕΡΤ μάλλον δεν είχε στο μυαλό του την ενδυνάμωση του έμψυχου υλικού της ομάδος του... Φυσικά το ότι πρόκειται για εναν υποδεέστερο αντίπαλο δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να δείξουμε την ανάλογη προσοχή και συγκέντρωση και στα 90' του αγώνα. Αυτό που περιμένουμε όλοι να δούμε είναι το αν θα καταφέρει και πάλι η ομάδα μας να φανεί τόσο δυνατή όσο στο ΟΑΚΑ κάτι που αν συμβεί νομίζω οτι εκτός από την νίκη θα δούμε και πολλά γκολ γιατί όπως και να το κάνουμε άλλο ο καλός Παναθηναϊκός και άλλο η κακή Ξάνθη. Ερωτηματικό παραμένει ακόμη το σχήμα που θα χρησιμοποιήσει ο Μαζίνιο κατι που μοιάζει περίεργο εάν αναλογιστεί κανείς οτι με το σύστημα που έπαιξε η ομάδα μας την προηγούμενη αγωνιστική εντυπωσίασε φίλους και εχθρούς! Σε δηλώσεις του βέβαια που ακολούθησαν τον αγώνα με τον παο είπε ότι θα επιστρέψουμε στο "κλασσικό"(και προβληματικό) 4-2-3-1 των πρώτων αγωνιστικών αλλά στις προπονήσεις δοκιμάζει διαρκώς και το 4-4-2 σύμφωνα πάντα με τα ρεπορτάζ. Ερωτηματικό παραμένει επίσης το τι θα γίνει με τα αμυντικά χαφ μιας και οι Ναφτί, Γκαρσία και Πρίτας είναι νοκ αουτ για αυτήν την αναμέτρηση. Τα σενάρια που ακούγονται έχουν άμεση συνάρτηση με το σύστημα που θα επιλέξει ο Μαζίνιο με τον Ρόβα που τα πήγε καλά κόντρα στον παο  να συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες να πάρει θέση βασικού είτε μόνος του στο κάτω μέρος του ρόμβου εφόσον προτιμηθεί η συνταγή ΟΑΚΑ  είτε δίπλα στον Φερνάντεζ σε 4-2-3-1. Υπο νορμάλ συνθήκες θα μιλούσαμε και για επιστροφή του Κάμπορα στην αρχική 11άδα αλλά όπως είναι γνωστό κάποιες θέσεις είναι καπαρωμένες. Αυτό το παιχνίδι είναι η  αρχή μιας σειράς βατών αγώνων που η ομάδα μας θα πρέπει να κερδίσει για να διατηρηθεί στις ψηλές θέσεις της βαθμολογίας! Σάββατο 19.00 όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο Κλ.Βικελίδης και στο πλευρό του ΑΡΗ μας!

Posted On Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2009 16:43

Αν και παρουσιάστηκε διαβασμένη η ομάδα μας, είχε τον έλεγχο του αγώνα, είχε τις κλασσικές ευκαιρίες, προηγήθηκε και στο σκορ τελικά φύγαμε χωρίς βαθμό και με την πικρία οτι μέσα απο τα χέρια μας χάσαμε τους 3 βαθμούς της νίκης  ή έστω τον βαθμό της ισοπαλίας που τουλάχιστον δικαιούμασταν σύμφωνα με την εξέλιξη του αγώνα... Φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο για να έρθει αυτό το 2-1 έπρεπε ο Ντάκος( και οι βοηθοί του) να παίξει 100%  έδρα και να κλείσει τα μάτια σε πεντακάθαρο πέναλτι  πάνω στον Κάμπορα λίγα λεπτά πριν την λήξη του αγώνα! Μια φάση πεντακάθαρη που την είδαμε 4 φορές σε επανάληψη και κάθε φορά ο απίθανος speaker προσπαθούσε να μας βγάλει τυφλούς και να μας πείσει οτι δεν έγινε τίποτα! Δυστυχώς στο πρωτάθλημα που συμμετέχουμε όλα αυτά θεωρούνται φυσιολογίκα για αυτό και εγώ θα συνεχίσω με την εμφάνιση της ομάδος μας. Επιτέλους σήμερα για πρώτη φορά είδαμε τον ΑΡΗ με με 4-4-2 με εναν ρόμβο στο κέντρο και τους Κόκε-Αμπρέου στην επίθεση. Όπως ήταν λογικό με αυτό το σύστημα παρά τα όποια αμυντικά κενα που υπήρχαν(λογικό μιας και εφαρμόστηκε πρώτη φορά) η ομάδα λειτούργησε σχεδόν άψογα, υπήρχε καλή κυκλοφορία της μπάλας, σωστή ανάπτυξη στην επίθεση και μόνιμος κίνδυνος για την αντίπαλη εστία. Ο Γκρασιάν για πρώτη φορα αγωνίστηκε στην φυσιολογική του θέση χωρίς "παρμεβολές" και τα πήγε περίφημα με εξαίρεση όμως τα αμυντικά του καθήκοντα που συχνά τα αμελούσε. Ο Φερνάντεζ για άλλη μια φορά ηταν ο κορυφαίος κάνωντας ενα παιχνίδι που άγγιζε την τελειότητα και θα πρέπει να γίνει παράδειγμα για το πάθος, την ταχύτητα και τις γρήγορες και σωστές μεταβιβάσεις που είχε για 90'! Ο Ναφτί ήταν απώλεια που τραυματίστηκε,νομίζω όμως οτι  ο Ρόβας που τον αντικατέστησε δεν πήγε και άσχημα αλλά σίγουρα χάσαμε στον τομέα της δημιουργίας. Ο Αράνο κατα κάποιον τρόπο θα μπορούσα να πω οτι με απογοήτευσε μιας και αντιμετώπισε τεράστια προβλήματα στην πλευρά του αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι και ο αντίπαλος αγωνίζεται και ο Σαλπιγγίδης ηταν πολύ καλός σήμερα. Οι Νασούτι & Γκιάρο τα πήγαν εξαιρετικά στο κέντρο της άμυνας, όσες φορές απειληθήκαμε οι φάσεις ξεκινήσανε απο τα πλάγια. Ο Νέτο κινήθηκε σε μέτρια επίπεδα μιας και δεν μπόρεσε να συνεργαστεί σχεδόν καθόλου με τον Φλάβιο που ήταν μετριότατος και στο δεύτερο ημίχρονο τραγικός. Απορώ με ποια λογική ο Μαζίνιο την διατηρούσε στο παιχνίδι. Ο Κόκε δυστυχώς για άλλη μια φορά έδειξε αδράνεια στις ευκαιρίες που το δόθηκαν και όχι μονο δεν "ξεμπούκωσε" αλλά δεν μπόρεσε καν να συνδιαστεί με τους συμπαίκτες του. Οι Κάμπορα και Χαβίτο νομίζω οτι άργησαν πολυ να μπούνε και δεν προλάβανε να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Τέλος άφησα τον αρνητικό πρωταγωνιστή του αγώνα που σήμερα θα έλεγα μόνος του πέταξε την νίκη που αξίζαμε στα σκουπίδια! 2 χαμένα τετ α τετ(με το πρώτο να μην σουτάρει καν) και ενα αυτογκόλ ηταν ο απολογίσμος μιας εμφάνισης που ούτε στους εφιάλτες μας δεν θα βλέπαμε... Το πιο απογοητευτικό απο όλα οσο αφορά τον Αμπρέου δεν είναι το αυτογκολ που φυσικά και ηταν μια άτυχη στιγμή(αν και δεν μπορώ να καταλάβω το γύρισμα του κεφαλιού προς την εστία μας) αλλά ο τρόπς που λειτούργησε στις 2 τεράστιες ευκαιρίες ενας παίκτης που έχουμε στηρίξει τις ελπίδες μας για να λυτρωθούμε στην επίθεση και να έχουμε επιτέλους το εύκολο γκολ. Αυτό ηταν για εμένα η μεγαλύτερη απογοήτευση σήμερα. Πάντως αν και χάσαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε βαθμούς σήμερα θα πρέπει να παραδεχτούμε οτι η ομάδα μας κόντρα σε εναν δυνατό αντίπαλο και εναν κακό διαιτητή έπαιξε εξαιρετικά και διεκδίκησε το παιχνίδι στα ίσια. Εντυπωσιακή η παρουσία των οπαδών μας που παρά τα 1000 εισητήρια η ιαχή ΑΡΗΣ ΑΡΗΣ δονούσε δυνατά στην ατμόσφαιρα του ΟΑΚΑ και δώσανε για άλλη μια φορά μαθήματα οπαδικής συμπεριφοράς! Παρά την πίκρα μόνο αισιόδοξος μπορώ να είμαι για την συνέχεια, τόσο το πρόβλημα της τελικής προσπάθειας όσο και της σταθερότητας της ομάδος μας σε υψηλή απόδοση είναι θέμα χρόνου για να λυθούν!

Posted On Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2009 00:08

Μόνο την νίκη φαίνεται να έχουν οι παίκτες μας στο μυαλό τους σχετικά με το κυριακάτικο ντέρμπι  στην Αθήνα κόντρα στον παναθηναϊκό κάτι που αποτυπώνεται με  τις δηλώσεις των παικτών μας στην διάρκεια αυτής της εβδομάδος.  Παρών σε αυτό το μεγάλο παιχνίδι όπως όλα δείχνουν θα δώσει και ο Σεμπαστιάν Αμπρέου που συμμετείχε κανονικά στις προπονήσεις μετα την επιστροφή του απο τις εθνικές ομάδες και λογικά θα βρεθεί και στο αρχικό σχήμα που θα παραταχθεί στο ΟΑΚΑ. Δεν θα πρέπει να περιμένουμε κατι διαφορετικό όσο αφορά τους 11 που θα ξεκινήσουν σε σχέση με τον ΠΑΣ με μοναδική εξαίρεση τον Αμπρέου αλλά και τον Νέτο που λογικά θα πάρει πίσω την θέση του βασικού απο τον Φλάβιο. Βέβαια πάντα υπάρχει και το ενδεχόμενο της έκπληξης(εαν μπορεί να θεωρηθεί ως έκπληξη) με το να δούμε επιτέλους κάποια διορθωτική κινηση στις θέσεις που μοιράζονται οι Κόκε & Γκρασιάν. Το πιο σημαντικό για εμένα δεν είναι τα πρόσωπα που θα επιλέξει ο Μαζίνιο αλλά ο τρόπος που θα αντιμετωπίσει το παιχνίδι. Δηλαδή στα ίσια για να πάρει την νίκη(όπως δηλώνουν και οι παίκτες μας) ή με στόχο το μηδέν παθητικό και αν σε καμμιά αντεπίθεση βγει και κανα γκόλ τοτε κοιτάμε και για νίκη? Για άλλη μια φορά "παγώσαμε" στο άκουσμα της κλήρωσης του διαιτητή για τον συγκεκριμένο αγώνα μιας και ο κ.Ντάκος ήταν αυτός που στο περσινό παιχνίδι στο ΟΑΚΑ ανάμεσα στις 2 ομάδες ανακάλυψε εκείνο το απίθανο πέναλντι στο Β ημίχρονο και ενω το σκορ ηταν στο 0-0 και έγινε η αρχή για να οδηγηθούμε σε εκείνο το βαρύ 4-0! Φυσικά όλα αυτά αφήνουν εντελώς αδιάφορη την ΚΕΔ και πολύ πιθανόν στον αγώνα με τον ολυμπιακό  να μας στείλουν Χαραλαμπίδη και με τον μπαοκ Σταυρίδη... Ας ελπίσουμε ο Ντάκος να έχει μια ανάλογη παρουσία με αυτήν στο παιχνίδι αεκ-ηρακλής που ηταν αρκετά καλός και δεν επηρέασε το παιχνίδι με τις αποφάσεις του.  Αν και υπήρχε συμφωνία για 3000 εισητήρια η ΕΛ.ΑΣ. για μια ακόμη φορά εδειξε την καλή της οργάνωση και δυναμίκη και μας άφησε με μόλις 1000. Αυτονόητο λοιπόν οτι όλες αυτές τις μέρες γίνεται μια μάχη για το ποιός θα πρωτοπρολάβει να πάρει μια θέση στα πούλμαν! Έστω και με αυτά τα 1000 που πήραμε( και τα άλλα που θα προμηθευτούμε απο τα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ ) για ακόμη μια φορά θα δημιουργήσουμε μια εκπληκτική κερκίδα ντυμένη στα κίτρινα! Όλα έτοιμα λοιπόν για αυτό το ντέρμπι κορυφής.  Ενα δυνατό παιχνίδι απο αυτά που κάθε οπαδός γουστάρει και μια καλή ευκαιρία για να μετρήσουμε τις δυνάμεις του φετινού ΑΡΗ!

Posted On Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2009 15:08

Ευτυχώς που τελικά  αυτό το γρήγορο γκόλ του Ναφτί ήταν αρκετό για να πάρουμε την νίκη και τους πολύτιμους 3 βαθμούς γιατι σε διαφορετική περίπτωση ειναι σχεδόν βέβαιο οτι θα είχαμε να σχολιάσουμε πολλά για τον προπονητή και τους παίκτες που αγωνίστηκαν σήμερα και την συνολική εικόνα της ομάδος που γρήγορα θα πρέπει να την ξεχάσουμε. Υπήρχαν στιγμές στο Α ημίχρονο  που αισθανόμουνα οτι παίζαμε με αντίπαλο την Σαραγόσα και όχι τον ΠΑΣ μιας και μετα βιας καταφέρναμε να περάσουμε την σέντρα! Όπως και με τον Ηρακλή έτσι και σημερα φάνηκε οτι η πίεση των αντιπάλων μας βραχυκυκλώνει με την τεράστια διαφορά οτι κόντρα στον Ηρακλή για περίπου 30'  αντιδράσαμε με απόλυτη συγκέντρωση και ψυχραιμία και οχι όπως σήμερα με αντιποδόσφαιρο γειτονιάς χωρίς αρχή και τέλος... Φυσικά αυτό που μένει είναι οι 3 βαθμοί και το γεγονός οτι η ομάδα μας όπως εξελιχθηκε το παιχνίδι πήρε μια σπουδαία νίκη απέναντι σε μια πολύ μαχητική ομάδα, σε μια εχθρική διαιτησία του Παμπορίδη και εναν επόπτη για κλάματα αλλά πάνω απο όλα απέναντι στον κακό της εαυτό! Είμαστε πιο τυχεροί απο πέρσι? Είμαστε πιο δυνατοί απο πέρσι? Η ουσία είναι οτι αυτά τα ματς πέρσι μας στοίχισαν βαθμολογικά και μας πόνεσαν ψυχολογικά ενω φέτος απλά μας προβληματίζουν για την συνέχεια χώρις όμως να μας απομακρύνουν απο τους στόχους μας. Όσο αφορά τους παίκτες που αγωνίστηκαν σήμερα κορυφαίο του αγώνα αναμφισβήτητα θα έλεγα οτι ήταν ο Φερνάντεζ που βοηθησε ασταμάτητα την ομάδα σε όλες τις γραμμές και λίγο έλειψε να πετυχει και γκολ.  Για ακόμη μια φορά θα πρέπει να αναφερθούμε και στον Σηφάκη που βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα και έσωσε την ομάδα μας όσες φορές χρειάστηκε. Εξίσου καλός ήταν και ο Ναφτί που εκτός απο το γκολ είχε και πολλές καθοριστικές επεμβάσεις. Οι Αράνο, Νασούτι μπορεί να μην εντυπωσίασαν και να κάνανε και μερικά ανόητα λάθη αλλά σε γενικές γραμμές ήταν καλοί. Ο Γκιάρο για όσο αγωνίστηκε ήταν μόνιμη πηγη κινδύνου στην άμυνα μας με τον Ρομπέρζ να επανέρχεται δυναμικά και να δείχνει για άλλη μια φορά οτι αυτον τον παίκτη θα πρέπει να τον πιστέψουμε και να του δώσουμε τις ευκαιρίες που αξίζει. Ο Κάλβο αν και δεν κατάφερε να σκοράρει είχε καλές μεταβιβάσεις και σωστές επιλογές. Δυστυχλως νεα ερωτηματικά και φήμες δημιουργεί η απρόσμενη μη χρησιμοποίηση του Νέτο με τον Φλάβιο να αδυναμεί να προωθήσει το παιχνίδι κατι που φάνηκε εντονα σήμερα με την εξέλιξη του αγώνα. Ο αδύναμος κρίκος όμως του σημερινού ΑΡΗ πιστεύω οτι ηταν η 3άδα Κόκε-Γκρασιάν-Κάμπορα που δεν μπόρεσαν να συνδιαστούν σωστά, να τελειώσουν φάσεις και να γυρίσουν πίσω να μαρκάρουν αντιπάλους. Για τους 2 πρώτους λίγο πολύ το περίμενα μιας και ειναι γνωστό(σε όλους εκτός του Μαζίνιο) το πρόβλημα με την αριστερή πλευρά αλλά ο Κάμπορα με απογοήτευσε οικτρά και δεν θύμισε σε τίποτα την εκπληκτική του εμφάνιση κόντρα στον Ηρακλή. Για τον Μαζίνιο τι να πω?Απο την μια χαιρόμαστε που βλέπουμε να υπολογίζει τον Ρομπέρζ και απο την άλλη αρχίζουμε να αγχωνόμαστε εαν κάτι συμβαίνει με τον Νέτο, κατα τα άλλα δίνει χρόνο στα προβλήματα μηπως και λυθούν απο μόνα τους... 7 βαθμούς σε 3 αγώνες μπορεί να μην είναι το απόλυτο αλλά έτσι όπως πήγαν τα 3 πρώτα παιχνίδια θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι και αισιόδοξοι για την συνέχεια. Που ξέρεις μπορεί στον ντέρμπι με τον παναθηναϊκό εκτός απο τους 3 βαθμούς να κερδίσουμε και τις εντυπώσεις! Τέλος θα πρέπει να δώσω τα συγχαρητήρια μου στον ΠΑΣ τόσο για την ανταγωνιστική ομάδα που παρουσίασαν όσο και για τον κόσμο τους που δημιούργησε μια εντυπωσιακή κερκίδα στο Κλ.Βικέλιδης και έδωσε ενα ξεχωριστό χρώμα στον αγώνα που όλοι μας γουστάραμε. Αυτά να τα βλέπουν αυτοί που προτιμάνε να παίζουν μόνοι τους.

Posted On Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2009 23:35

Απο την αρχή της αγωνιστικής χρονιάς σε κάθε ευκαιρία προπονητής και παίκτες αναφέρονται στην δύναμη της έδρας και στην προσπάθεια όλων ωστε ο ΑΡΗΣ να πετύχει το απόλυτο στην έδρα του και να μην έχει τις βαθμολογικές απώλειες της περσινής χρονιάς. Και αυτό γιατι πολύ απλά εαν κάποιος κάτσει και δει περσι πόσους βαθμούς πετάξαμε εντός έδρας και μαλιστα με ποιούς αντιπαλους τοτε πολύ ευκολα μπορεί να καταλάβει οτι το κλειδί της επίτυχίας βρίσκεται στην αξιοποίηση της έδρας όπου το μοναδικό αποτέλεσμα που υπάρχει ανεξάρτητα απο τον αντίπαλο είναι αυτό της νίκης.  Έτσι λοιπόν και το Σάββατο το απόγευμα η ομάδα μας θα προσπαθήσει να πάρει άλλους 3 βαθμούς και να ικανοποιήσει τον κόσμο που θα βρεθεί στο γήπεδο. Μπορεί στο άκουσμα του ονόματος και μόνο του "εξαιρετικού" διαιτητή Παμπορίδη να "παγώσαμε" αλλά νομίζω οτι αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά και τζάμπα εκνευριζόμαστε που ασχολούμαστε μαζί τους...  Αγωνιστικά τώρα σε σχεση με τον αγώνα κόντρα στον Ηρακλή δεν αναμένεται να υπάρχουν σημαντικές αλλαγές. Μοναδική αλλαγή οπως όλα δείχνουν θα είναι αυτή του Φερνάντεζ με τον Νάτσο Γκαρσία στα αμυντικά χάφ. Ο Χαβιέ Κάμπορα και πάλι θα είναι στην κορυφή της επίθεσης και όλοι μας ελπίζουμε να προσθέσει άλλη μια εκπληκτική εμφάνιση ανάλογη αυτής κοντρα στον Ηρακλή. Ο Αμπρέου θα παραμείνει στον πάγκο μιας και εκτός οτι ήταν με την εθνική ομάδα της χώρας του είχε και κάποιες μικροενοχλήσεις και ο Μαζίνιο θα θελήσει να τον προστατεύσει. Φυσικά κανεις μας δεν θα πρέπει να υποτιμήσει τον ΠΑΣ και να έχει ως δεδομένο οτι προκειται για ένα ευκολο παιχνίδι όπου η ομάδα μας θα πετύχει πολλά γκολ και μια άνετη νίκη. Όπως και ο Ατρόμητος έτσι και ο ΠΑΣ παρόλο που ανέβηκαν  απο την Β Εθνική κάνανε πολλές και σημαντικές μεταγραφές και δείχνουν οτι δεν θα ειναι περαστικοί απο την κατηγορία. Σίγουρα θα κλειστούν πίσω και θα αρκεστούν σε αντεπιθέσεις και σε στημένες φάσεις για αυτο λοιπόν υπομονή να μην αγχώνουμε τους παίκτες μας και να θυμόμαστε οτι το παιχνίδι κρατάει 90'(και κατι παραπάνω). Άλλωστε η εμφάνιση του Α' ημιχρόνου κόντρα στον Ηρακλή έδειξε οτι η ομάδα έχει ταλέντο, ξεκάθαρο αγωνιστικό προσανατολισμό και το μόνο ζητούμενο είναι η διαρκεια που λογικά με το πέρασμα του χρόνου θα έρθει και αυτή. Ήδη η προπώληση εισητηρίων ειναι μεγαλη και οπως όλα δείχνουν το γήπεδο για άλλη μια φορά θα είναι κατάμεστο. Μπορεί λίγο να μας ξενέρωσε η έλειψη πυρσών κτλπ κατα την είσοδο της ομάδος αλλά οι συστάσεις της Σουπερλίγκας προς όλες τις ομάδες ήταν ξεκάθαρες και πρέπει να τις ακολουθούμε για να προστατεύουμε την αγαπημένη μας ομάδα και την έδρα μας. Το οτι επαναλαμβάνουμε συνεχώς οτι ο Αρειανός φίλαθλος τα τελευταία χρόνια έχει κάνει άλματα προοδου όσο αφορά την οπαδική του συμπεριφορά δεν είναι τυχαίο και το αποδείξαμε και στο παιχνιδι κοντρα στον Ατρόμητο όπου δεν έγινε το παραμικρό και έτσι η ομάδα μας δεν πληρωσε χαβαλέ προστιμα κατι που τονίστηκε με θαυμασμό απο όλα τα αθλητικά ΜΜΕ.  Σάββατο στις 19.00 στο Κ.Βικελίδης το καθιερωμένο ραντεβού μας με την αγαπημένη μας ομάδα! Όλοι στο πλευρο του Θεού για ακόμη μια νίκη!

Posted On Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2009 15:52

Το παρακάτω ποστ το εγραψα εδώ και αρκετό καιρό απλα δεν το ποσταρα γιατι περίμενα να ολοκληρωθούν οι μεταγραφές ωστε να εχω πληρη εικόνα. Στο δευτερο κομματι που το συμπληρωσα σημερα μπορειτε να διαβάσετε τα τελικά συμπερασματα μου αλλα και να καταλάβετε κατα καποιον τροπο το κοντραστ συναισθημάτων, σκέψεων, γεύσης που μου άφησε τελικά εμένα ολος ο μεταγραφικός σχεδιασμός

Απο την αρχή της καλοκαιρινής μεταγραφικής περιόδου αυτό που τονίσαμε για τον τρόπο που κινείται η νεα διοίκηση σε συνεργασία με τον προπονητη ειναι η προσεκτική επιλογή των παικτών σε θέσεις που πραγματικά υπηρχε προβλημα και όπως όλα δείχνουν φαίνεται όλες να έχουν καλυφθεί με επιτυχία. Συνοπτικά εως τώρα σε σχέση με τα προβλήματα της περσινής χρονιάς έχουμε 1)Για το τεράστιο επιθετικό προβλημα αποκτήθηκε ο θηριώδης "Loco" Αμπρεου με ενα βιογραφικό γεμάτο γκολ! 2)Μεσοεπιθετικά όπου μετα την αποχώρηση του Ιβιτς και την μεγάλη αποοητευση του Ζεντίλ αποκτήθηκε ο  Γκρασιάν που ηταν σημαντικό κομμάτι της  Μπόκα Τζουνιορς και αυτό απο μονο του λέει πολλά! 3)Στους  αμυντικούς μέσους πέρσι υπήρχε η οαση που λεγοταν Βιτόλο που φετος επελεξε να ακολουθησει άλλον δρόμο έτσι η αναγκη για εναν παικτη εγγυηση μεσοαμυντικά(σε περίπτωση που και παλι οι Γκαρσία & Μπατιόν κινηθούν σε χαμηλη απόδοση) ηταν απαραίτητη. Ο Ναφτί με την πολυετή του παρουσία στην Αγγλία αλλά και στην Πριμέρα Ντιβιζιον πιστεύω οτι πολύ γρηγορα θα μας κανει να ξεχάσουμε τον δραστηριο Βιτόλο. 4)Στους κεντρικούς αμυντικούς οι τραυματισμοί και τα πειθαρχικα των βασικών Λέμπο και Γκιάρο έδωσαν την ευκαιρία στους Γιάχιτς και Ρομπέρζ να δείξουν πόσο εξαιρετικοί είναι στην συγκεκριμένη θέση αλλά η ανάγκη για εναν ακόμη καλύτερο στόπερ συνέχιζε να υπάρχει μέχρι να ανακοινωθει και ο Νασούτι. 5)Ενα απο τα μεγαλύτερα λάθη του περσινού σχεδιασμού ηταν η αδράνεια στο να αποκτηθεί τόσο το καλοκαίρι όσο και το χειμώνα ενας αριστερός μπακ με αποτέλεσμα να τα περιμένουμε όλα απο τον φιλότιμο Καράμπελα και τον ταλαιπωρημένο απο τραυματισμούς Σιστόν. Ο Αρανο φαινεται ικανός να καλύψει το κένο που έχει δημιουγηθεί στην θέση του αριστερού μπακ ακόμη απο την εποχή του σοβαρού τραυματισμού του Αουρέλιο που ποτε δεν επέστρεψε όπως ηταν στην αρχή και ο Καράμπελας που τον αντικατέστησε ήταν "λίγος" για τον ΑΡΗ που θέλουμε!

Στους παραπάνω παίκτες προστέθηκαν οι Ντέιλι, Αραβίδης, Ρόβας, Πέσκοβιτς, Φερνάντες, Φλάβιο, Πίτου Γκαρσία, Πιοβεζάν αλλά και ο Γκιάρο που επέστρεψε. Παράλληλα αποχώρησαν οι Παπάζογλου, Καράμπελας, Καρατζιοβαλής, Ζεντίλ, Ρεγκέιρο, Λέμπο, Σιστόν, Βλόνταρτσικ, Βιτόλο, Μπατιόν, Αουρέλιο, Γιάχιτς. Και έχουμε και λέμε. Απο εκει λοιπόν που ξεκινησαμε ιδανικά με τους παικτες που αποκτηθηκαν να "βουλώνουν" μια μια τις "τρύπες" της περσινής ομάδος  και με το παραπάνω ανεβάζωντας κιολας το επίπεδο,  καταλήξαμε  στην αβεβαιότητα της αριστερής πλευράς με την προαποφασισμένη απομάκρυνση των Ρεγκέιρο & Σιστον(ειχε δωσει λυσεις στην αριστερη πλευρά με επιτυχια), στην ενίσχυση των ανταγωνιστών μας με την πωληση του Γιαχιτς στην ΑΕΚ(ενός παικτη που ολος ο κόσμος του ΑΡΗ πιστευε και θεωρούσε οτι φετος επιτέλους θα ξεκινούσε βασικός) και τον αναίτιο παραγκωνισμό εως τωρα του Ρομπέρζ αφήνωντας σαν πρωτη αλλαγη στην θεση των στοπερ τον Ευθύμη Κουλουχέρη... Χωρίς να θελω να μειώσω τον σχεδιασμό της διοίκησης και του προπονητη μπορώ να πω οτι με εχουν αφήσει εντονα προβληματισμένο μιας και δεν μπορω να καταλάβω γιατι έπρεπε να φυγουν οι Γιάχιτς, Ρεγκέιρο και να ρισκάρουμε με άλλους παικτες στις ιδιες θεσεις. Γιατι ενω δεν εχεις στοπερ ο Ρομπερζ μενει εκτος αποστολης ακόμη και απο φιλικά παιχνίδια. Γιατι αποκτήθηκαν οι Γκρασιάν, Αμπρέου οταν ο προπονητης φαινεται να μην εχει ξεκαθαρη εικόνα για το πως να χρησιμοποιησει 3 σπουδαιους παικτες στην ίδια 11άδα.

Σιγουρα εμεις οι απλοι φιλαθλοι της ομαδος δεν μπορουμε να γνωρίζουμε λεπτομερειες και παρασκηνια που να δικαιολογουν οποιαδήποτε αποφαση αλλα αυτο εχει ως συνέπεια να δημιουργει σε όλους προβληματισμό,  σκέψεις με "πονηρά" σενάρια και γκρίνια. Ας ελπίσουμε λοιπον ολα τα παραπανω να ειναι απλες καφενειακες συζητησεις και μην ξαναδουμε φαινομενα της περσινης χρονιας με τους μισους να γκρινιαζουν απο την αρχη της χρονιας για εμφανεις αδυναμιες της ομάδος , τους αλλους μισους να κραζουν τους γκρινιάρηδες και το αγωνιστικό  αποτελεσμα της ομαδος να δικαιωνει τις  φοβίες όλων...

Posted On Τετάρτη, 02 Σεπτεμβρίου 2009 14:25

Αν και βρέθηκε 2 φορές μπροστά στο σκορ η ομάδα μας τελικά μείναμε με τον βαθμό της ισοπαλίας και την "αρχοντική"  εμφάνιση του Α ημιχρόνου.  Θα μπορούσε να πει κανεις οτι ο ΑΡΗΣ σήμερα έδειξε 2 πρόσωπα διαφορετικά σε κάθε ημίχρονο. Ενα εξαιρετικό στο Α ημίχρονο οπου παρά την πιεση των αντιπαλων είχε την ψυχραιμία και την συγκέντρωση για να κάνει το παιχνίδι του και να απειλησει αρκετές φορές με ωραίο και στρωτο ποδόσφαιρο με μοναδικό ψεγάδι τις ελάχιστες στιγμές αδράνειας στην άμυνα όπου τις πληρώσαμε με μια ευκολη κεφαλια. Στο Β ημίχρονο η ομάδα μας εδειξε να έχει απλα το μυαλό της στο να κρατήσει αυτό το 2-1 και οχι να συνεχίσει στους ρυθμούς του πρώτου μισού όπου με καθε ευκαιρία κρυφοκοιτούσε στην επίθεση. Μάλιστα με την πίεση των αντιπάλων μας να γίνεται όλο και πιο εντονη οι παικτες μας οπσιθοχώρησαν κάνωντας αρκετά λάθη με αποκορύφωμα το πέναλντι του Γκαρσία σε μια φάση εντελώς ακίνδυνη. Μετα το 2-2 φάνηκε να μην υπάρχουν ψυχικά αποθέματα για κάτι καλύτερο και όλοι βγαλανε την κουραση τους μεσα στο γήπεδο με το τελικό αποτέλεσμα να αφήνει ικανοποιημένες και τις 2 ομάδες. Φανηκε νομιζω σημερα οτι υπάρχει τεράστια διαφορα ποιότητας ανάμεσα στις 2 ομάδες με τον ΑΡΗ μας να παιζει οργανωμένα με την μπαλα κατω και τον Ηρακλή να σηκώνει την μπαλα σε καθε ευκαιρία προσπαθώντας να επωφεληθεί απο ενδεχόμενη αναταραχή στην περιοχή μας. Βασικός λόγος που δεν πηραμε τους 3 βαθμούς θεωρώ οτι ειναι το γεγονός οτι ο Μαζίνιο φοβηθηκε το παιχνίδι, έδειξε απο την αρχή να τον ικανοποιεί και η ισοπαλία,  δεν θέλησε να ρισκάρει για την νίκη, περιόρισε το παιχνίδι μας σε αντεπιθέσεις και  κράτησε όλες τις γραμμές  χαμηλά κατι που κυρίως στο Β ημίχρονο βραχυκύκλωσε εντελώς την ομάδα που δεν μπορεσε να απειλήσει εστω και λίγο... Την παράσταση χωρίς καμμια αμφιβολία την έκλεψε ο εκπληκτικός Χαβιέ Κάμπορα που με 2 εξαιρετικά γκολ λίγο έλειψε να χαρίσει τους 3 βαθμούς στην ομάδα μας. Απο την πρώτη στίγμη που ηρθε αυτός ο παίκτης στην ομάδα μας όσες φορες πηρε την ευκαιρία απο τον προπονητή έδειξε οτι το έχει το γκολ και οτι μπορει να οδηγήσει την ομάδα μας στο σκοράρισμα. Ελπίζω να μην τον  "φάμε" και αυτόν απο μόνοι μας μόνο και μονο επειδή δεν ηταν μεταγραφή αεροδρομίου. Για την άμυνα τι να πω? Ενώ όλοι δείχνουν σε εγρήγορση, αδιαπέραστοι και σίγουροι στις κινήσεις τους ξαφνικά βλέπεις κάποια λάθη που σε κανουν να ξανασκεφτείς όλα τα θετικα που έχεις στο μυαλό σου για την αμυντική παρουσία του φετινού ΑΡΗ. Φάσεις σαν και αυτήν του πρώτου γκολ, του πέναλντι απο τον Γκαρσια, της κιτρινης καρτας στον Ναφτι και μερικές άλλες μας κανουν να ανησυχούμε σχεδόν καθε φορά που η μπάλα πλησιάζει προς την εστία μας... Αδικαιολόγητη η αντικατάσταση του Κάλβο που ηταν απο τους κορυφαίους, με το που βγήκε κατέρευσε όλη η δεξια πλευρά και μαζι και ολη η ομάδα. Μπορεί να ήταν κακός στον αγώνα με τον Ατρόμητο(όπως και ο Χαβίτο) αλλά όλοι γνωρίζουμε οτι ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής έχει τεράστιες δυνατότητες και εκείνη η εμφάνιση ηταν μια κακή παρένθεση. Ο Φερνάντεζ που μπήκε στο Β ημίχρονο μου άρεσε πάρα πολυ και νομίζω οτι έδειξε οτι εκτός απο τα αμυντικά του προσόντα μπορεί να βοηθησει και στην αναπτυξη της επίθεση κατι που το έχει ξεχάσει εντελώς ο Νάτσο που μας ξενέρωσε πολυ με την απερισκεψία του στην φάση του πέναλντι. Ο Αράνο σίγουρα δεν εκανε ανάλογη εμφάνιση με το ματς της πρεμιέρας αλλά ακόμη και ετσι πιστεύω οτι ηταν καλός. Ο Ναφτί ανέβασε απόδοση και είχε καθαρό μυαλό για 90΄ όπου με σημαντικές επεμβάσεις κυριαρχούσε στον χώρο δράσης του. Ο Νετο βοήθησε χωρίς ομως να κάνει το κάτι παραπάνω που συνηθίζει. Ο Γκρασιάν έδειξε πόσο σπουδαίος παίκτης είναι όπως και το πόσο χαραμίζεται οταν δεν παιζει στην φυσική του θέση. Ο Κόκε εαν εξαιρεσούμε την αριστουργηματική πάσα που οδήγησε στο δευτερο γκολ θα έλεγα οτι ήταν κακός και όπως πάντα αναντικατάστατος... Περνώντας στα παραλειπώμενα του αγώνα θα δώαω τα συγχαρητήρια μου στον Μιχάλη Σηφάκη τόσο για την εμφάνιση του όσο και για την ψυχραιμία του σε μια πολυ ασχημη κατάσταση για οποιονδήποτε αθλητη. Πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω πως τα κατάφερε και συγκράτησε τα νεύρα του και δεν κοπάνησε την πρεζογρια που βρηκε την ευκαιρία να κάνει το "κομματι" της χωρίς να ανησυχεί μηπως υπάρχει καποιος "όμοιος" του απο την αντιπαλη πλευρά να μπουκάρει μέσα για να το συζητησουνε. Αυτό μαλλον θελανε να πετυχουν οι διοικούντες του Ηρακλή και το πετύχανε. Να μπορούν να μπαίνουν οι οπαδοι τους μεσα χωρίς φοβο και να κάνουν οτι κάνουν. Αυτα τα σκηνικά να τα βλέπει ο κόσμος του ΑΡΗ και να καταλαβαίνει ωστε οταν κάποιος του λέει οτι βλέπει "φαντάσματα" να ξέρει να απαντήσει. Σε εμάς ο αγώνας διακόπηκε και πέσαμε κατηγορία επειδή καποιος αποφάσισε να τσαμπουκαλευτεί στον Κατσιαμπή όπως σημερα καποιος αποφάσισε να τσαμπουκαλευτεί στον Σηφάκη. Φυσικά όμως ο Σηφάκης έχει ήθος, αξιοπρέπεια και αρνείται να βάλει κολλάρο για να πάρει η ομάδα του το παιχνίδι στα χαρτιά και να τιμωρηθεί η αντίπαλη ομάδα. Α ρε Μαζίνιο που φοβηθηκες τις γριούλες....

Posted On Σάββατο, 29 Αυγούστου 2009 22:53

Και ενα μικρό παιδάκι να ρωτήσεις θα ξέρει να σου πει για την κατάρα της γριάς που θέλει πάντα τον ηρακλάκο οταν παει να πάρει τα πανω του και να σηκώσει κεφάλι να τρώει μεγάλες καρπαζιές υπο το βλέμα των οπαδων που φεύγουν τελικά με σκυμμένο το κεφάλι.Έτσι λοιπόν και τώρα μετα τον θρίαμβο(!!!)  επι του πανθρακικού οι συμπολίτες εχουν ξεσηκωθεί και εχουν πεισθέι οτι οι εποχές που παλευανε για την σωτηρία τους ανηκουν στο παρελθόν. Καιρός λοιπόν να τους συνεφέρουμε. Φέτος η ΠΑΕ γριακλής μερίμνησε για αυτό το πρόβλημα και αποφάσισε να μην μας δώσει εισητήρια ωστε να μπορέσουν οι ηρακληδείς να παρακολουθήσουν ήσυχοι την ήττα στο "ντέρμπι" χωρίς να έχουν την καζούρα των τρελαμένων Αρειανων στην απέναντι κερκίδα όπως έγινε πέρσι και πρόπερσι και πολλές άλλες φορές. Αμπρέου και Χαβίτο μπορεί να είναι εκτός αποστολής αλλά αυτό δεν λέει τίποτα μιας και ο φετινός ΑΡΗΣ νομίαω οτι μπορεί να καλύψει επάξια οποιαδήποτε απουσία παίκτη, σε όποια θέση και αν είναι(ακόμη και του αριστερού χαφ εαν το αποφασίσει βέβαια ο Μαζίνιο). Δεν νομίζω να χαρακτηριστώ υπερβολικός εαν υποστηρίξω οτι ανάμεσα στις 2 ομάδες υπάρχει μεγάλη διαφορά ποιότητας, αρκετή ωστε ευκολα ή δυσκολα να πάρουμε τους 3 βαθμους σε μια εδρα που έχουμε παρα πολύ καλή παράδοση. Σύμφωνα παντως με τις τελευταίες δηλώσεις του Μαζίνιο οσο αφορα την επίθεση δεν προκειται να δούμε τον Κόκε στον ρόλο του φουνταριστού επιθετικού αλλα κάποιον εκ των Κάμπορα ή Λαμπριάκο. Μπορεί να μην εντυπωσιάσαμε στο πρώτο επισημο παιχνίδι αλλα η ομάδα έδειξε οτι εστω και δύσκολα βρίσκει τον δρόμο προς τα δίχτυα. Στο αυριανό παιχνίδι λογικά τα πράγματα θα είναι πιο ευκολα απο οτι στην 1η αγωνιστική μιας και ο ηρακλής φαντάζομαι οτι θα κυνηγησει την νικη και δεν θα κλειστει πισω σαν τον Ατρόμητο με στόχο το μηδέν... Αυτό σημαίνει περισσότεροι χώροι για τους επιθετικούς μας, ευκαιρίες για αντεπιθέσεις και γενικότερα ενα παιχνίδι πιο πολυ στα μετρα της ομάδος μας σε σχεση με αυτα στο Κλ.Βικελιδης οπου ο φιλοξενούμενος με νυχια και με δόντια παλεύει για το Χ. Συνήθως τα παιχνίδια με τον ηρακλή είναι ωραίοι αγώνες απο αυτους που κάθε οπαδός γουστάρει να παρακολουθήσει απο κόντα στο γήπεδο και όχι απο την τηλεόραση όπως αναγκαστικά θα κάνουμε λόγο της μικροπρέπειας και της μιζέριας των φιλάθλων αλλά και των ανθρώπων που διοικουν αυτήν την ομάδα. Εαν πιστεύουν οτι θα κερδίσουν κατι με αυτόν τον τρόπο είναι γελασμένοι. Όλοι το γνωρίζουν οτι ο κόσμος του ηρακλή δεν μπορεί να μεταμορφώσει το καυτατζόγλειο σε μια πραγματική έδρα όπως και οτι οταν θα λήξει ο αγώνας( με νίκη της ομάδος μας φυσικά) τα 5000 εισητήρια των φιλάθλων του ΑΡΗ που θα κοστίζαν 20Ε και θα γεμίζανε με 100.000Ε περισσότερα τα ταμεία της ΠΑΕ ηρακλής θα τα σκέφτεται για πολύ καιρό ο Ρέμος και η παρέα του...

Posted On Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2009 22:47
Σελίδα 152 από 174

#YELLOW RADIO 101.7

Listen live yellow radio 92.8

#ΣΧΟΛΙΑ

logoFinal2007

Είμαστε μια παρέα οπαδών που ακολουθούμε την ομάδα πιστά σχεδόν παντού και το PlanetARIS.gr είναι ο τρόπος έκφρασης της αγάπης μας για την ομάδα εκτός γηπέδου. Σκοπός μας η διάδοση της ιδέας του ΑΡΗ  μας μέσω του διαδικτύου!

Newsletter

Εγγραφείτε και ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα θέματα του ΑΡΗ μας!

Λέμε ΟΧΙ στο spam!